بازدید 57201
دو هزار و چهارصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید! / جوادی‌ حصار: لاریجانی گزینه روز مبادای اصلاحات است / پورمختار: کار انتخاباتی سعید محمد به پایان رسید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانندموسویان: هیچ کشوری توافق‌های خود را علنی نکرده و نمی‌کند / یک چهره ناشناخته کاندیدای جدید انتخابات ۱۴۰۰ شد / کنایه قالیباف به روحانی درخصوص رفراندوم و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 03 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بیگدلی: انتقادها به همکاری با چین، ناشی از بی‌اعتمادی است

علی بیگدلی در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: واکنش‌های منفی در داخل کشور به نظر من به این خاطر است که مردم از دولت فاصله گرفته‌اند و یک نگاه مبتنی بر بی‌اعتمادی به تصمیمات دولت دارد. واکنش‌ها در خارج از کشور نیز به خاطر خصومتی است با دولت دارند. به نظر من اما هنوز نمی‌توان گفت که در نتیجه این همکاری چه می‌شود؛ اصلا شاید هیچ اتفاقی نیفتد. به هرحال شرایط منطقه، شرایط خاصی است و چین هم به خاطر انباشتگی کالاها و ... دنبال بازار می‌گردد. باید منتظر ماند و دید که این مساله مذاکره، برجام و نرمشی آمریکا انگار انجام خواهد داد به کجا می‌رسد، زیرا روی همه موضوعات اثرگذار خواهد بود. بیگدلی با تاکید بر اینکه انتقادات فعلی بیشتر بدبینانه است، تاکید کرد که برای قضاوت باید منتظر ماند. این کارشناس مسائل بین‌المللی در پاسخ به اینکه آیا این همکاری همان قدر که اصولگرایان و رسانه‌هایشان تعریف می‌کنند، قابل تمجید است یا خیر، گفت: « دقت داشته باشید که ما از اول انقلاب نگاه به شرق داشته‌ایم. انقلاب ما با مرگ بر آمریکا شروع و تا کنون بارها سفارت آمریکا و انگلیس و ... اشغال شده است. در عین حال نگاه خوشبینانه به شرق داشته‌ایم و گروه‌ها هر قدر انقلابی‌تر بوده‌اند، بیشتر به شرق امید داشته‌اند. این درحالی است که در علم سیاست این رویکرد اشتباه است و نباید نگاه یکجانبه گرایانه داشته باشیم. اگر با همه دنیا ارتباط برقرار کنیم، قطعا به نفع ما و در جهت منافع ملی ما خواهد بود.»

مطهری: قول نمی‌دهم ایران گلستان شود

علی مطهری، نماینده پیشین مجلس و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، در سخنانی در برنامه آقای رئیس‌جمهور گفت: رابطه ایران با آمریکا، به صلاح ماست. به هر حال زور دارد چراکه ما می‌توانیم لابی خوبی در کنگره آمریکا داشته باشیم، عده‌ای در داخل نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد مانند بسیاری مسائل دیگر از جمله قضیه حصر خانگی. به بیانی دیگر اصل را بر این گرفتیم که تا آمریکا نابود نشود ما از پا نمی‌نشینیم. از ابتدا قرار بر قطع رابطه نبوده است. در واقع ما خودمان یکسری اقدامات نادرست انجام داده‌ایم.اگر شهید مطهری در قید حیات بود این اتفاق رخ نمی‌داد. مطهری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید قول بدهید اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدید بعد از چند سال، نگویید نگذاشتند و نشد و یا عده‌ای نمی‌گذارند کار کنم، هم گفت: بنده قول می‌دهم اینها را نگویم. در واقع بنده اجازه نمی‌دهم که نگذارند. بنده از ابتدای مصاحبه هم قول چندان مهمی ندادم که ایران گلستان خواهد شد یا چنین و چنان خواهد شد.

ادعای آقای نماینده مجلس درباره جهانگیری تکذیب شد

یک مسئول در استانداری خراسان رضوی گفت: نشست امروز ۱۴ فروردین معاون اول رییس جمهوری در مشهد روالی رسمی، کاملا آرام و محترمانه داشته و در جریان آن کمترین توهین به هیچکس رخ نداده است. اسحاق جهانگیری که صبح امروز وارد مشهد شد، در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاه های اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شوای اسلامی، شرکت کرد. "احسان ارکانی" نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد.  وی در متن این توییت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.

واکنش سردار سعید محمد به ادعای جدید درباره برکناری اش از قرارگاه خاتم

دفتر سردار سعید محمد در واکنش به اظهارات سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.در اطلاعیه دفتر سعید محمد آمده است: فارغ از اینکه این قبیل اخبار با شیطنت رسانه ای تنطیم و نشر شده است، آقای دکتر سعیدمحمد هیچ گونه تخلفی در خصوص فعالیت های انتخاباتی نکرده، تا جایی که ایشان علت استعفای خود را عدم شائبه حمایت و استفاده از موقعیت مسئولیت فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه را عنوان نموده است، مهمی که با واکنش رسمی قرارگاه خاتم الانبیاء همراه گردید همه ما را به این مطلب رهنمون میسازد که آقای جوانی مسئولیت سخنگویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند و تحلیل شخصی خود را بعنوان یک شخصیت حقیقی عنوان نموده است که متاسفانه مورد سوء استفاده رسانه های معاند برای ضربه زدن به ساحت مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز شده است.

واعظی: عده‌ای راضی هستند ۳۰ درصد از مردم پای صندوق‌های رای بیایند

محمود واعظی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و دیدگاه برخی از جریان‌ها مبنی بر اینکه حضور حداقلی و بعضاً ۳۰ درصدی مردم را پای صندوق‌های رای مطرح می‌کنند، گفت: افرادی که چنین حرف‌هایی می‌زنند پایگاه اجتماعی ندارند و برایشان هم انتخابات مهم نیست. این اشخاص معنی انتخابات را نمی‌دانند و درک نکرده‌اند که برگزاری انتخابات با مشارکت بالا، به انسجام و وحدت بیشتر در کشور می‌انجامد. رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که حضور مردم پای صندوق‌های رای پیام‌های متفاوتی در داخل و خارج از کشور دارد، عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات این پیام را به خارج از کشور ارسال می‌کند که ما دارای قدرت هستیم و شما نمی‌توانید هر برنامه‌ و طرحی که برای ما در نظر گرفته‌اید را اجرایی کنید؛ چراکه با مردم روبه‌رو هستید. وی تاکید کرد: این‌که عده‌ای راضی هستند ۳۰ درصد از مردم پای صندوق‌های رای بیایند علامت بسیار غلطی است که برخی در داخل می‌خواهند بگویند یک انتخاباتی با یک اقلیتی برگزار شده و نماینده خودشان را انتخاب کرده‌اند، به خارج از کشور هم نشان می‌دهند با ۷۰ درصد مردم هیچ ارتباطی ندارند.

‌واکنش آشنا به ادعاها پیرامون توقف «گاندو»

حسام‌الدین آشنا در واکنش به طرح ادعایی از سوی برخی رسانه‌ها درباره فشارهای گسترده بر صداوسیما جهت جلوگیری از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«‌صریح باشید و بازی نکنید؛ بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صداوسیما فشار آورده‌است. آیا صداوسیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟»

معاون سیاسی سپاه: سعید محمد بدلیل تخلف، از قرارگاه خاتم منفک شد

سردار جوانی: سپاه بجدّ با ورود پاسداران به عرصه انتخابات بدون طی مراحل و فرآیندهای قانونی تعریف شده مخالف است. منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است.سپاه نه از سعید محمد و نه از هیچ کاندیدای دیگری در انتخابات حمایت نمی‌کند و نخواهد کرد.این در حالی است که سعید محمد با ارسال نامه‎‌ای به فرمانده سپاه استعفا کرده است. در متن استعفای او آمده: از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا، از سمت خود استعفا می‌دهم./فارس

کنایه قالیباف به روحانی درخصوص رفراندوم

رییس مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد رییس جمهور مبنی بر برگزاری رفراندوم واکنش نشان داد.محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏زمانی می‌گفتند مجلس کاره‌ای نیست و نمی‌تواند تغییری ایجاد کند.با فعالیت مجلس یازدهم، هم صنعت هسته‌ای مجدد به راه افتاد و مقدمات رفع تحریم‌های آمریکا فراهم شد و هم ظرفیت بحران‌سازی لایحۀ بودجه در حد توان دولت مهار شد.حالا می‌گویند چرا مجلس تصمیمات مهم را بگیرد؟ رفراندوم لازم است.»وی در توییتی دیگر نوشته است: «این بدان معناست که با لطف خدا، مجلس توانسته است خواسته‌ها و ارادۀ مردم را محقق کند و با استفاده از ظرفیت‌های مغفول‌ ماندۀ قانونی خود، قدرت قوۀ مقننه را احیا کند. فارغ از حواشی و جنجال‌ها، مجلس یازدهم آمادۀ برداشتن گام‌های بلندتری است.»

عبدخدایی: دعوای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بر سر پست و مقام است

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: مردم با طیف چپ و راست کاری ندارند. جناح‌ها هم نتوانستند جذب حداکثری داشته باشند و دعوای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نه خدمت به مردم بلکه بر سر پست و مقام است. محمدمهدی عبدخدایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نتوانستیم جامعه را به بالندگی برسانیم تا هر فردی نسبت به انتخاب یک شخص مسوول باشد. وقتی لیست ۳۰ نفره ارایه می‌دهند مردم از کجا می خواهند آنها را بشناسند؟ نتوانستیم مردم را به بالندگی برسانیم.دبیرکل جمعیت فداییان اسلام ادامه داد: مردم باید خودشان تشخیص دهند و به نمایندگانی رای دهند که خودشان انتخاب می‌کنند. من با این موضوع مخالفم که یک شخصیت یا جریانی ۳۰ نفر را معرفی کند بگوید، به این افراد رای دهید.

پورمختار: کار انتخاباتی سعید محمد به پایان رسید
ً
محمدعلی پورمختار در گفتگو با نامه نیوز درباره آینده انتخاباتی سعید محمد گفت: آقای سردار جوانی موضع رسمی سپاه را درباره انتخابات ریاست جمهوری بیان و اعلام کرد «سپاه از کسی حمایت نمی کند»؛ این درباره آقای سعید محمد و سایر نامزدها صدق می کند؛ البته موضوعی است که همواره وجود داشته است. وی افزود: مصاحبه آقای سردار جوانی به موضوع کاندیداتوری آقای سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری خاتمه داد و فکر کنم خود آقای سعید محمد هم به این شکل دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نشود، چون ذهنیت ها نسبت به او منفی شد. البته آقای ترقی نیز قبل از تعطیلات نوروز اشاره ای به همین مباحث کرد اما چون آقای ترقی مقام رسمی نبود، خود آقای محمد صحبت های آقای ترقی را تکذیب کرد، بعد هم آقای ترقی عذرخواهی کرد.این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: الان یک مقام رسمی سپاه از تخلفی صبحت کرد که موجب برکناری آقای سعید محمد از قرارگاه خاتم الانبیا شده است. امکان دارد این تخلف عدم اطاعت از فرماندهی باشد یا سایر موارد که ما نمی دانیم. حالا فارغ از آنکه اصل این تخلف چه باشد، می توان گفت کسانی که علاقه داشتند آقای سعید محمد به صحنه انتخابات ریاست جمهوری بیاید و کاندیدا شود تا او را مورد حمایت قرار دهند، حالا دچار تردید شده اند.وی درباره امکان انتقال بدنه اجتماعی سعید محمد به کاندیدای دیگر اظهار کرد: البته اشخاص ظرفیت بالفعلی دارند، این می تواند موثر واقع شود، در واقع به مقداری که مردم به او اعتقاد دارند قطعا می تواند آنها را در حمایت از کاندیدای خاصی بسیج کند.

پیشنهاد یک اصلاح‌طلب به روحانی: رسما درخواست رفراندوم کنید

مدیرعامل بنیاد باران گفت: برگزاری رفراندوم یک بحث تازه و بدون پشتوانه نیست، بلکه از ابتدا در قانون اساسی هم مطرح بوده اما به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت، به یک تابو تبدیل شده است.جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا درباره طرح مساله برگزاری رفراندوم و مراجعه به آرای عمومی که به تازگی توسط رئیس جمهور مطرح شد، گفت: من فکر می‌کنم با توجه به مشکلاتی که متوجه کشور در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی با آن‌ها مواجه است، بحث رفراندوم و مراجعه به آرای مردم یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود، چون عملا تغییر ریلی صورت نمی‌گیرد.وی افزود: با توجه به ظرفیت قانون اساسی که این موضوع در آن پیش‌بینی شده، می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد؛ ضمن اینکه باید توجه کنیم که برگزاری رفراندوم یک بحث تازه و بدون پشتوانه نیست، بلکه از ابتدا در قانون اساسی هم مطرح بوده اما به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت، به یک تابو تبدیل شده است.امام در ادامه اظهار داشت: اخیرا یکی از نواب رئیس مجلس بحث خط قرمز بودن مذاکره با آمریکا را مطرح کرده است، خب نباید تصمیم‌گیری‌های کلان ما تحت تاثیر نظر اشخاص و بدون در نظر گرفتن نظر اکثریت جامعه باشد، بلکه ما باید در راستای منافع ملی تصمیم بگیریم و حرکت کنیم.

معاون دفتر روحانی: وطن را زمین سوخته نکنید

معاون دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از اقدام برخی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در اعتبار زدایی از مرجعیت های مختلف در کشور اظهار کرد: میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‏«جنون ‎اعتبارزدایی از همه چیز و همه کس، کار را به آنجا رساند که مرجعیت‌ها یک به یک فرو ریخت و فرصت آگاهی‌بخشی در بزنگاه‌ها، لحظه به لحظه از دست رفت. آنقدر بر ترور شخصیت‌ها، بر نفرت‌پراکنی و ‎دروغ اصرار کردند که حتی صدای فن‌سالاران هم در هیاهوی نابلدان و هوچی‌گران، شنیده نمی‌شود. ‏حاصل این اعتبارزدایی بی‌وقفه و نفرت‌پراکنی تمام‌وقت آن شده که وقتی تریبون‌ها و جریان‌ها، همگرا و فارغ از رقابت‌ها درباره‌ی سندی غیرالزام‌آور توضیح می‌دهند، شنیده نمی‌شوند و تردید جای اقناع را در ‎افکار عمومی می‌گیرد. کاش می‌فهمیدند اعتبارزدایی، بر شاخه نشستن و از بن بریدن است. ‏وقتی هر صبح علیه دیپلماسی، تیتر درشت می‌زنند و شب‌ها علیه دیپلمات‌ها، دروغ را با نام مستعار ‎گاندو بر آنتن می‌برند، شگفت‌آور نیست که صدای دستگاه سیاست خارجی در هیاهوی ادعاهای شاخ‌داری چون دفن زباله‌های هسته‌ای چین در کویر ایران! گم شود. ‏میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید.»

فومنی: چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: وقت آن رسیده که چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند. تا کی قرار است آقایانی که در دولت آقای هاشمی یا خاتمی وزیر بوده‌اند مجدداً وزیر، مدیر و یا رئیس جمهور باشند؟محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به استراتژی حزب خود اظهار داشت: این حزب در هر سه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نامزد اختصاصی معرفی خواهد کرد.وی افزود: استراتژی‌ ما در انتخابات ریاست جمهوری این است که اصلاح در اصلاحات صورت دهیم؛ ‌چراکه معتقدیم باید دگرگونی‌ها و همچنین تغییر و تحولات بنیادینی در جریان اصلاحات صورت بگیرد و ما برای آن حرف نو و راهبرد جدیدی داریم.

جوادی‌ حصار: لاریجانی گزینه روز مبادای اصلاحات است

جوادی حصار افزود: افرادی هم در ادوار مختلف حضور یافتند که مهر اصولگرایی بر پیشانی داشتند، اما رفتارشان منطبق با نیازهای روز جامعه و در برگیرنده حوائج اصلاح طلبان بوده که نمونه آن حسن روحانی و مرحوم هاشمی رفسنجانی در دوره آخر خود بوده است؛ از همین رو نیز نمی‌توان گفت که چون علی لاریجانی در دوره‌ای متعلق به اردوگاه راست بوده، باز هم در این جریان تعریف خواهد شد، بلکه می‌شود این مرزها را آنقدر به هم نزدیک دید که در اردوگاه جدیدی تعریف شوند.فعال اصلاح طلب بیان کرد: معتقدم که اگر قرار باشد چنین اتفاقی رقم بخورد باید دید تحت چه عناوین و مقرراتی و تفاهم نامه‌ای به سرانجام خواهد رسید؛ بنابراین من نه این گزینه را تایید و نه رد می‌کنم، بلکه این هم می‌تواند یک گزینه برای روز مبادا باشد که باز هم من بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق رخ دهد همان مسیری که در دوره روحانی طی شد باز هم تکرار خواهد شد.

کنایه سنگین توئیتری عبدی به میرسلیم

عباس عبدی در پاسخ به اظهارات مصطفی آقامیرسلیم که همزمان با ادعای منصور حقیقت پور منتشر شده است در توییترش نوشت: حرف های اصولگرایان نشانگر زیر سوال رفتن استقلال کشور است.عباس عبدی در پیامی توئیتری از میرسلیم درباره توافق ۲۵ ساله ایران و چین انتقاد کرد.نماینده مجلس یازدهم مدعی شده بود که "چین اعتمادی به دولت نداشت زیرا از دولت روحانی خیری ندیده بود و این علامت قرارداد بلندمدت نبود اما دیدار با رهبری برای آنها امید ایجاد کرد و به همین دلیل نظام فرد دیگری را برای قرارداد در نظر گرفت و مسئولیت انجام قرارداد به آقای علی لاریجانی سپرده شد که آن زمان رییس مجلس بود."عباس عبدی در پاسخ به این اظهارات که همزمان با ادعای منصور حقیقت پور منتشر شده است در توییترش نوشت: حرف های اصولگرایان نشانگر زیر سوال رفتن استقلال کشور است.

نعمتی: ظریف مدیون لاریجانی است

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه ظریف مدیون لاریجانی است گفت: سخنان اخیر ظریف در اوج عصبانیت مطرح شده چراکه وقتی او عصبانی می‌شود، حرف‌هایش تنظیم نیست. بهروز نعمتی در خصوص اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه «چینی‌ها اسم لاریجانی را هم نمی‌شناختند»، گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و مقامات چینی نیز کاملاً وی را می‌شناختند.نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: مدیران و کارشناسان وزارت امور خارجه، عضو کمیته‌هایی هستند که زیر نظر آقای لاریجانی بررسی سند راهبردی ایران و چین را از هشت ماه پیش آغاز کردند.وی با بیان اینکه ظریف در مقاطع مختلف مدیون لاریجانی است، تصریح کرد: آقای ظریف وقتی عصبانی می‌شود، حرف‌هایش تنظیم نیست. به نظر من در اوج عصبانیت چنین حرف‌هایی را زده است.

یک چهره ناشناخته کاندیدای جدید انتخابات ۱۴۰۰ شد

حجت‌الاسلام سید عباس نبوی استاد حوزه و دانشگاه و از اعضای موسس دفتر تحکیم وحدت قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کند.وی ریاست مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی را بر عهده دارد و معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون فرهنگی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری، عضویت در شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تربیت مدرس از جمله سوابق پیشین نبوی است.

سردار پاکپور: تمامی تحرکات در مرزهای شمال غرب تحت رصد سپاه قرار دارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای اطلاعاتی و کارکنان نیروی زمینی سپاه، تمام اقدامات و حرکات را در مرزهای شمال غرب رصد می‌کنند.سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مرزهای آذربایجان شرقی، از آمادگی کامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران برای حراست از مرزها و برقراری آرامش و امنیت در جامعه خبر داد و اظهار داشت: در بازدیدی که از مواضع و نیروهای منطقه شمال غرب و قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه داشتیم، نیروها و امکانات در آمادگی کامل و لازم قرار دارند.وی با بیان اینکه همه نیروها با روحیه و آمادگی بالا در منطقه حضور دارند، گفت: وضعیت مرزهای منطقه شمال غرب به‌ویژه آذربایجان شرقی خوب است و نیروهای اطلاعاتی و کارکنان نیروی زمینی سپاه نیز تمام اقدامات و حرکات را در مرزهای شمال غرب رصد می‌کنند و از آمادگی کامل برای برخورد با هر تحرکی علیه مرزهای کشورمان برخوردارند.

گلایه مشاور وزیر کشور نسبت به شتاب‌زدگی در انتشار نامه وزیر بهداشت

مشاور وزیر کشور در پیام توییتری نسبت به شتاب زدگی در انتشار نامه وزیر بهداشت در خصوص توقف ایاب و ذهاب به ترکیه گلایه کرد.روح الله جمعه‌ای، مشاور رسانه ای وزیر کشور در پیام توئیتری نوشت:" نامه وزیر بهداشت به وزارت کشور درباره توقف ایاب و ذهاب به ترکیه به طور معمول و در قالب ساز و کار خاص خود در جریان اداری قرار داشت که ناگهان روز جمعه تصویر آن سر از رسانه ها درآورد! هر چند در متن نامه به راه حل اشاره شده است، انتشار آن به هر طریقی! از غرایب نظام اداری است."

موسویان: هیچ کشوری توافق‌های خود را علنی نکرده و نمی‌کند

دیپلمات پیشین در پاسخ به این که برخی معتقدند این تفاهم جایگزین برجام است آیا با این نظر موافقید؟ گفت: این تصورات، توهماتی بیش نیست. برجام توافقی برای حل بحران هسته‌ای ایران است که در آن چارچوب همه قدرت‌های جهانی شامل چین و روسیه به اتفاق شش قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران صادر کردند و بر اساس آنها هم ایران را تحریم کردند و هم متحدا خواستار تعلیق کلیه برنامه‌های هسته‌ای ایران شدند.سید حسن موسویان تاکیدها و اصرارها بر علنی شدن توافق با چین را " یک بحث انحرافی و مشکوک" دانست و گفت: هیچ کشوری در دنیا توافق های خود با سایر کشورها را علنی نکرده و نمی کند، چون نمی خواهند کشورهای رقیب با دشمن از محتوای آن مطلع شوند. وی تفاهم ایران و چین برای ترسیم نقشه راه همکاری‌ها در ۲۵ سال آینده را یک "تصمیم درست و ضروری" دانست و گفت: این تفاهم باید خیلی زودتر انجام می شد.سید حسین موسویان درباره تصمیم ایران و چین برای تفاهم بر سر یک نقشه راه ۲۵ ساله گفت: چین و ایران وارث دو تمدن بزرگ بشر، از ریشه‌دارترین ملت‌های جهان و دو قدرت تاثیرگذار در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای هستند که باید روابطی حسنه و گسترده داشته باشند. داشتن یک نقشه راه برای روابط درازمدت نیز یک تصمیم درست و ضروری است که خیلی زودتر باید انجام می‌شد. نقشه راه امضاء شده برای روابط در ۲۵ سال آینده حاکی از اراده دو حاکمیت برای توسعه روابط در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و نظامی است که تکلیف دستگاه‌های ذی‌ربط دو کشور را روشن کرده است. حالا باید دید که در عمل چه میزان از این نقشه راه عملیاتی خواهد شد.

امین زاده: لزومی ندارد ایران عضو FATF شود

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم گفت: متأسفانه الان آنقدر که بر شفافیت در عرصه بین‌المللی و پیوستن به FATF تأکید می‌شود به شفافیت در عرصه داخلی توجه نمی‌شود؛ در حالی که پیوستن به FATF به معنی واقعی شفافیت نیست، بلکه در شرایط تحریم هیچ ضرورتی ندارد که بیگانگان اطلاعات تبادلات مالی و سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی ما را در اختیار داشته باشند و هر وقت تمام تحریم‌ها از بین رفت می‌توان بر روی پیوستن به این کنوانسیون فکر کرد.الهام امین‌زاده، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران پیرامون عدم رسیدگی به تخلف نماینده مجلس در قضیه برخورد فیزیکی وی با سرباز وظیفه و انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر برخورد با سرباز قانونمدار، به تأثیر این نوع برخوردها با تخلفات مسئولان بر اعتماد عمومی مردم گفت: در این خصوص اگر مقایسه‌ای با سایر کشورها از جمله کشورهایی که به لحاظ حکمرانی پیشرفته هستند، انجام شود متوجه می‌شویم یکی از عوامل اعتمادساز و تقویت‌کننده سرمایه اجتماعی، برخوردهای به موقع و بدون اتلاف وقت با تخلفات مسئولان در هر سطحی، اعم از نماینده مجلس، قاضی، وزیر و مسئول دستگاه دولتی است و این جامعه را اقناع می‌کند که هر تخلف، تقصیر و سهل‌انگاری از سوی مسئولان رخ دهد با برخورد مواجه می‌شود.

نعمت احمدی: تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید

یک حقوقدان نوشت: تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید، زیرا بیان درد می‌کند، بخش اعظم درمان به دست خود اوست. یکی از این مشکلات را برابر مقررات قانونی به عنوان مشکل رفراندومی مطرح کنید و پس از انجام تشریفات به مجلس ارجاع بدهید. شاید مجلس به خواسته دولت عمل نکند، ایرادی ندارد، اما گفتار درمانی و بیان درد انجام نشده و برای درمان اقدام شده است. نعمت احمدی با انتشار مطلبی در روزنامه آرمان نوشت: زمانی بانک‌ها برای حساب‌های سپرده خود جوایزی در نظر می‌گرفتند. چندی پیش، طنزی در جامعه متداول بود که فردی پیوسته از امام رضا (ع) درخواست می‌کرد تا در این قرعه‌کشی‌ها برنده جایزه‌ای شود. این فرد هرروز به صحن مطهر رفته و با زاری همین خواسته را تکرار می‌کرد. روزی مشغول ندبه و زاری بود که فردی به خواب او آمد و گفت تو اول برو حسابی در بانک باز کن، بعد از امام درخواست مساعدت کن تا برنده شوی. رئیس جمهوری پیوسته از رفراندوم صحبت می‌کند و اصل ۵۹ قانون اساسی نیز می‌گوید تحت شرایطی می‌توان قانون اساسی را مورد همه پرسی قرار داد. آقای رئیس جمهور در جایگاه فردی قرار گرفته که هر روز دعا می‌کند تا حساب او برنده شود، آقای رئیس جمهور اقدام کنید! رئیس جمهور، برابر اصل ۵۹ قانون اساسی یکی از مشکلات لاینحلی که از طریق قانون‌گذاری قوه‌ مقننه وجود دارد را مطرح کند، درخواست بدهد و پرونده رفراندوم را راه بیندازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۵
رای ما دکتر سعید محمد

هر وقت دیدی که هر حزبی با شخصی مخالفت دارند

بدان که آن شخص بر حق است

لطفا تفکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
کسی بازی نمی خورد
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکترنیست سوپرپروفسوره
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اگر وابسته به این دو تا جناح نباشه خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
با این اوصاف بهترین گزینه محمود احمدی نژاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
چقدر ما دکتر داریم. ماشالله همه دکترن!!!!!
ایشون کی دکتراشونو گرفتن و در چی دکترا دارن؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مثل آمریکا که شما باآن مخالفید .... پس یقینا با استدلال جنابعالی برحق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اسم واقعی سعید محمد چی است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اینها بازی جدید است و مردم اکثرا دیگر فریب نخواهند خورد
و خودتان با خودتان بازی کنید
و ناکارامدی تان را بعدا به گردن انتخاب مردم نیندازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
پس با نظر شما دونالد ترامپ بر حق بود!!!!لطفا شما تفکر کنید
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بدبختی مردم ادم های امثال شما هستند که با بی فکری مملکت رو به بی راهه میکشونند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
رای ما نه بگو رای من از طرف خودت حرف بزن در ضمن من دیگر رای نخواهم داد دقت کن گفتم من رای نمیدم نگفتم ما از طرف خودم گفتم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسمه تعالی
قطعا مشخص است که یکی از سناریوهای جنگ روانی دولت برای رقیب هراسی و تحمیل گزینه مدنظر که احتمالا لاریجانی است این است که بازی مذاکره را با هماهنگی طرفهای غربی بعنوان دوپینگ انتخابایی آغاز کند که کرد.
بنظر میرسد قصدشان این است که اوج نقطه روانی را در شب انتخابات قرار دهند بخاطر همین قطعا تا شب انتخابات توافق نهایی نشده و تحریمی برداشته نمیشود تا به مردم القاشود که برداشتن تحریم منوط به انتخاب لاریجانی یا... است .
لذا باید بشکل گسترده به مردم گفته شود تنها در صورت پیروزی گزینه انقلابی امکان برداشتن دائمی تحریمها وجود دارد چون طرفهای غربی میدانند قطعا دولت انقلابی غنی سازی بالای 90درصد را اجرا میکند لذا مجبورند رفع تحریم کنند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
کمرم رگ به رگ شد از جواب بسیار متفکرانه شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
تاریخ عمو جان خیلی دقیقتر از اونه که شما با یه دوقطبی سازی ساده از نیرروی اجرایی و تصمیم گیری اصلی بتونی گولش بزنی
توام برو رایت رو بده ساندیس بگیر مجبور شدم اینجا نظر بدم بیاد بالا وگرنه با تو کاری ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
تابناک جان
چرا سانسور تحلیلی میکنی
خب بگو اول سرپرست جدید قرارگاه معرفی شد، بعد سعید محمد متن استعفا بخاطر انتخابات رو برای خودش آگهی تبلیغاتی کرد.
ناشناس
| Pakistan |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
هرچند بنده هنوز تصمیم خاصی در مورد اینکه به کدام کاندیدا رای دهم نگرفتم ولی قطعاً چهره جوان و انقلابی دکتر سعید محمد یکی از افراد در تراز مدیریت کلان اجرایی کشور است و باید این حرمت این افراد که سرمایه ملی هستند را حفظ کنیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
حالا اول مشخص کنید کی درانتخاب شرکت می کند بعد کاندید معرفی کنید
عجب
| France |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
چقدر گرفتی تبلیغش را بکنی؟
بی خودی جنجال درست نکنید که معروف بشه! کسی رای نخواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
همه بی برکتی ها و خرابی ها بخاطر کمونیستها است .
دارند دوباره جون می گیرند .
چند سال است کوبا را رها نمی کنند .
ونزوئلا را ویران کردن .
کره شمالی را ویران کردن .
با دادن امتیاز به اقلیت دیکتاتوری به پا می کنند .
و هر گز شکست نمی خورند .
نفرین بر کمونیست .
لعنت بر مارکس و لنین و مائو و...
ناشناس
| Belgium |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
به کسی که پوتین پاشه یا پاش بوده رای نمی دهیم.
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
رای ما سردار دکتر سعید محمد
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
علی 11:43
بیا با روغن ماساژت بدم کمرت رگ به رگش درست بشه. یکم هم کیسه بکشم برات تفکرت روشنتر بشه
نعمت احمدی میگوید: "تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید، زیرا بیان درد می‌کند"
ما میگوییم: همه ی مسئولین ریز و درشت فقط بیان درد میکنند زیرا خودشان عامل درد مردم هستند و درمان هم در نبودن آنها است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
آیا بقیه مسولان را خواهد بخشید ،؟؟؟!!!!؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
تاریخ از بی کفایتی همه مسئولین ایران خواهد گفت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
تاریخ کلا اصلاح طلبان را نخواهد بخشید همه اونایی که مردم را تشویق کردن تا به ذلت برجام تن در بدهیم نخواهد بخشید همه کسانی که بزن و برقص راه انداختن را نخواهد بخشید
لعنت ونفرین ابدی 124000پیغمبر وهمه اولیا و مقربین خداوند و 80 میلیون ایرانی تا صبح قیامت بر چین وچینی کمونیست آدامخوار که با انتشار ویروس کرونا بشریت را گرفتار وقربانی رسیدن به اهداف پلید اقتصادی خود کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اخه نمک نشناس همین چین نبود اینترنت نداشتی که بیای اینجا فحش بدی غرب که داروهم بهتون نمیده خوبه چرا اینجوری فکر میکنی تمام گرونی مسیبت از غرب نه چین بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
احسنت . هزاران هزار لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
چرت نگو
ناشناس
| France |
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
نترکی برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
سه ، تکبیر بلند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
امین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مسبب اصلی کرونا این چین است. این ویروس ضد امریکا و اروپا عمل می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
من معتقدم تمامی بی برکتی ها و گرفتاریها بخاطر روح کثیف کمونیستهای ضد خدا هست.
از روزی که کمونیستی بوسیله مارکس و انگلس پیدا شد تا کنون فقط شر می بارد .
انها علاقه زیادی به رنگ خون دارند و فقط به فکر اشوب و بهم ریخت جوامع هستند .
معتقدند هیچ کس به غیر از طبقه اش نمی تواند فکر کند .
و باید کارگرها و کشاورزان دیکتاتوری داشته باشند .
دیکتاتوری پرولتاریا و هر مخالفی را باید کشت .
فقط دادگاههای خلقی راهگشا است .
توی خیابان مردم باید حکم صادر کنند .
لعنت خدا و ملائکه و مقربانش بر هر چی کمونیست و دوستانش است .
التقاطیون فرقان شهید مطهری را کشتند .
اگر زنده بود ایران به این جا نمی رسید .
انتخابات، ریس جمهور ، هیات دولت و مجلس فقط عروسک خیمه شب بازی برای مردم عادی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اگه واقعا اینجوره خیلی بیجا میکنند که دم انتخابات میان و هزاران وعید میدن که به منصبی برسن که عروسک خیمه
شب بازیش هستن و شما هم اشتباه میکنی میری رای میدی وقتی میدونی اختیار ندارن. چطوریه که وقتی میخوان فساد کنند و به فک و فامیل رانت برسونن میتونن و اختیار دارن؟ میشه یک مورد از کارایی که میخواست در راستای بهبود حال مردم انجام بده ولی نذاشتن انجام بده رو بیای همینجا افشا کنی؟
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عزیز دل انگیز، میشه دو سه تا از کارایی که رئیس جمهور خواسته برا مردم انجام بده ولی نذاشتن رو اسم ببری ؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
احسنت. بازی بس است.
واقعا فقط خواندن تیتر این اخبار کافی است
تا مطمئن شویم که اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بار فعلی کشور هر روز بدتر از روز قبل خواهد شد
و هیچ امیدی هم به اصلاح امور جاری کشور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
گل گفتی
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اگر این سه ماه باقیمانده عمر دولت منحوس گرین کارتی رو رد کنیم انشاالله روزهای خوش در پیش است
اقای نعمت احمدی بیرون از گود نشستیند و میگویید لنگش کن. اقای روحانی کامل نیست ولی در حد اختیاراتی که دنیا بهش تحمیل کرد بهترین ها را انجام داد. شما درک نمیکنید که سیستمی که غرب در دنیا پیاده کرده و همه نقل و انتقالات اجناس و پول را در اختیار دارد یک مملکت را اداره کردن نه این که محال ولی خیلی دشوار است.
پاسخ ها
تاجی
| United States of America |
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
فقط دکتر حسن ی میتونن مملکت رو نجات بدن، آمدنم با رابطه با آمریکا و غرب، ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
میشه چندتا از اون بهترین ها رو نام ببرید؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
به اضافه اینکه اصولگرایان هم در ذلیل بودن روحانی از شادی فریاد لاهول می زنند
بیچاره حسن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
مسئله اینجاست که اگر ایشان توانایی کوچکترین مسائل مدیریت کلان از جمله نرخ مرغ و گوشت و تخم مرغ رو ندارند تقصیر امریکا نیست صرفا بیکفایتی است ، بر فرض هم که حرف شما درست ، وقتی ایشان توانایی مدیریت ندارند چه اصراری به مدیریت است؟؟؟
به وطیفه قانونی خود که الان دارید سر باز می زنید عمل کنید همه پرسی پیش کش،شما که دنبال آدرس غلط دادن و فرار رو به جلو هستید
جناب دکتر! شما به غیر از کنایه زدن به دولت کار دیگری هم بلدید.یک سال از عمر مجلستان گذشت برای رفع مشکلات مردم چه کار کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
طب اسلامی -تغییر ندادن ساعت رسمی - سیلی به صورت سرباز - بازی بودجه با دولت - تغییر قانون انتخابات - بودجه اختصاصی برای صداوسیما و متولی کردن این سازمان برای فضای مجازی -از جمله اقدامات مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم بوده و البته یه تلاش هم برای جلوگیری از مذاکرات برجامی و قضیه هسته ای هم داشته که بزرگان جلوش رو گرفتن . کلا خیلی به فکر جیب مردم هستن . خدا خیرشون بده
آقای رییس جمهور نه تنها به تاریخ ، بلکه به تمام 80 میلیون شهروند ایرانی بدهکار است و قطعا روزی باید جواب پس دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
تاریخ از هیچکدام از مسئولان تعریف نخواهد کرد
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
فرعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
فقط رییس جمهور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
نه اقاجون،فقط رییس جمهور بدهکار نیست بلکه خیلی های دیگه هم هستند که روزی باید جواب پس بدهند.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
روزی؟؟ بعد اتمام ریاست جهموری باید محاکمه بشه خودش و همه تیم گرین کارتیش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
به نود میلیون باید جواب پس دهد
دوباره سال هشتم شد و همه تقصیر ها رو گردن رییس جمهور میندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
برو قر کمرتو بده
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خخخ اره دیدی؟ ما ملت چرا اینجوری هستیم ؟ چرا مسئولیت کارای خودمونو گردن نمیگیریم و همه ش رئیس جمهور رو مقصر میدونیم که 90 درصد بودجه و اختیارات دستشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خودت را به خواب زدی یا خواب نما شدی خود شیفته
روحانی عامل همه تقصیرات و مشکلات هست اینرا خواجه حافظ هم میدونه
یعنی هنوز پیدا میشن کسانی که به لاریجانی و لاریجانیها اعتماد کنند و رای بدن؟
البته که تایید اونها دست مردم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بله
یک روز هم اصلاح طلبها به دنبال نیروی ائتلافی خواهند بود. چون بدون ائتلاف حمایت بدنه مردمی ندارند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اختیار داری هنوز ملت خودتو نشناختی؟ بذا دم انتخابات بشه آنچنان رایی به لاریجانی و هم تیمهاش بدن که ...
فقط اقای رییس را نخواهد بخشید؟؟؟؟ عجب! پس بقیه بخشیده شدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بقیه باید مردم رو ببخشند !
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
منظورت از بقیه همونان که نمیذارن رئیس جمهور کاراشو انجام بده؟ همونا که هفت سال اول به رئیس جمهور کاری ندارن ولی تا سال هشتم و موعد انتخابات میرسه میان نمیذارن رئیس جمهورا کاری کنن؟
فاز شما رو میفهمم ولی فاز 45 تا مثبتی که بهت دادن رو نمیتونم متوجه شم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اینم مثبت 172 تا چشمت درآد که طاقت یه علامت رو نداری!
رف اندوم برای رابطه با آمریکا باید برگزار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
برو بزار هوا بیاد
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
جمله را ناقص گفتی. رفراندم برای ارتباط با آمریکا و پیمان و معاهده بستن و پاره کردن پیمان معاهده توسط رئیس جمهور بعدی.
حالا رای بدید
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
امریکا دیگه باید چیکارتون کنه که بفهمین ؟!!!! یعنی هنوز از برجام و گلابیهاش سیر نشدین؟ ظاهرا گلابی هاش خیلی به شماها مززززه کرده ها شیطونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اون 22 منفی اونایی هستند که همیشه مگن مردم مردم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خطاب به پرچم آلمان:
در سایه الطاف و حمایت سانسورچی خوب قر کمر میای مستر گلابی!!
سایت تابناک واقای پور مختار ازچی به هراس افتادید از مدیریت انقلابی جوان که دست به تخریب سردار محمد زدید این رویای شماست که کار سردار تمام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکتر سردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
رای بی رای هرکی میخواد بیاد فرقی نمیکند
پور مختار که با پرونده هاش باید الان زندان باشد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
تا پور مختارها و حسام آشناها مخالف دکتر محمد هستند معلومه حق بجانب کیست
زمان خواهد گذشت و عمر را پایانی هست تا سال ۱۴۵۰ من و همه مسءولان فعلی راهی دیار باقی خواهیم شد و مسءولین جدید با انان جایگزین خواهند شد و نام این دولت بعنوان یک دولت ناکار امد در تاریخ ثبت خواهد شد
راستی چرا اقای پور مختار رد صلاحیت شد ؟ و حالا چطور از لاک خود سر در اورده است ؟
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری
زمین سوخته
الان کسی که زمین به فنا داده شمایید
خجالت بکشید
این نیز بگذرد
آقای محمود واعظی
عملکرد شما سبب بی اعتمادی مردم شده
جاهارو برعکس نکنید شرم کنید
اگر درست مدیریت می‌کردید الان همه پای صندوق رای بودن
مقصر شمایید
دنبال چی هستید
کلا رای بی رای .
سال ۸۲گفتیم ۱۴۰۴الان هم به امید چینی ها تا ۲۵سال آینده صبر کنید
عجب ممکتی شده
پور مختار با اون تخلفش الان داره به عنوان فعال سیاسی اظهار نظر می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
رئیس مجلس انقلابی هم ظاهرا کم کم داره موضوع سیلی نماینده رو خوب ماست مالی می کنه
ملا نصرالدین در اتاق سوزنش را گم کرده بود در کوچه دنبال سوزن میگشت پرسیدند گفت اتاق تاریک است نمیبینم اومدم کوچه روشنه دنبالش بگردم حکایت بازی انتخابات شده کلید حل مشکلات و درمان درد کشور در جائی دیگر است به مردم میگویند بیائید توی کوچه و خیابان ها هم رای بدهید و هم دنبال سوزنتان بگردید حداقل 32 سال است (نه یک سال نه دو سال نه سه سال ... 32 سال ) مردم وضع اقتصادیشان بدنر ازقبل شده است تا امروز که اگر کسی کور نباشد میبید که چاره حل مشکلات کشور در انتخابات نبوده است چون در هر دوره دقیقا این جملات تکرار شده و اوضاع بدتر شده واقعا انسان باید کم عقل باشد پیوسته خطا بکند ما چرا به خودمان دروغ باید بگوئیم ایا خیانت بالاتر از این هست که ما زباله را پیوسته زیر فرش بکنیم چرا نمیخواهیم یکبار برای همیشه درد را درست تشخیص و درمان درست انجام بدهیم این هم یک عاقبت به شری است که فقط خداوند باید کمک نماید نجات پیدا کنیم و رحم نخواهد کرد مگر ما دست از خدعه و دروغ به خود و دیگران برداریم و با خداوند رو راست باشیم
جوانی با چه حکمی آبروی آقای سعید محمد را برده و کسانی هم که ان را منتشر کرده اند هم باید دادگاهی شوند.
سعید محمد احمدی نژاد جدید . از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید
دییس جمهور از فضا که نیفتاده.تاریخ خیلی از مسولین رو نخواهد بخشید.
چرا واوسن برای مردم تهیه نمیکنید.
ما از امارات چی کم داریم
هی عزیزامون دارن بیمار میشن مجبورن مردم برن سرکار.
انتظار بود با آن پرونده های تخلفاتی کار سیاسی پور مختار به پایان برسد.
بجای اینکه پورمختار مشغول پاسخگویی به تخلفات گسترده خود باشد مشغول اظهارنظرهای سیاسی است!؟
برای اداره یک مملکت نیاز به افراد کاردان باسواد و صادق نیاز است وگرنه هر بیسوادی خیلی بهتر میتواند اداره کند..
"یکی از این مشکلات را برابر مقررات قانونی به عنوان مشکل رفراندومی مطرح کنید و پس از انجام تشریفات به مجلس ارجاع بدهید."
فرار به جلو یعنی همین. الان مساله بغرنجی داریم که مبهمه و میخوایم به رفراندم بذاریم؟ مثلا میخوایم قیمت مرغ رو به رفراندم بذاریم یا روغن رو یا گوشت رو؟ یا مثلا دادن ارز های دولتی به فامیل رو؟ یا دادن امتیاز انحصاری واردات گوشت و ... به داماد و فرزند و ... رو؟
نظرتون چیه استیضاح و محاکمه روحانی، اری یا نه رو به استیضاح بذاریم؟
"معاون حقوقی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم گفت: متأسفانه الان آنقدر که بر شفافیت در عرصه بین‌المللی و پیوستن به FATF تأکید می‌شود به شفافیت در عرصه داخلی توجه نمی‌شود."
باشه جناب معاون رئیس جمهور، من بعنوان شهروند سعی میکنم شفافیت در عرصه داخلی ایجاد کنم و بیام بگم خصوصی سازی هایی که به فک و فامیلها انجام شد، چجوری و با چه مبلغی و چرا انجام شد. من شفاف میکنم که به کی ها ارز دولتی و امتیاز انحصاری واردات کالا دادم. چشم
ضمنا دنیا اگه از طریق FATF دنبال شفاف سازی است، بسم الله بفرمایند اول حساب های بانکی مخفی سوئیس رو که تو دل اروپا هست شفاف کنند، بعد ما بعنوان نفر دوم صف میریم خودمونو شفاف میکنیم
"وقتی هر صبح علیه دیپلماسی، تیتر درشت می‌زنند و شب‌ها علیه دیپلمات‌ها، دروغ را با نام مستعار ‎گاندو بر آنتن می‌برند،"
تو که راست میگی! خیله خب بیا یک مورد و تنها یک مورد از دروغ ها رو همینجا بیان کن بیا افشاگری کن ابروی تلویزیون رو ببر. صدا و سیما بقول دوست کلید به دستمون میلی هست ولی ظاهرا میلش میل دولت هست نه مردم.
چون با یه تلفن براحتی سریال رو متوقف میکنه. همونکه مدعی توقف بستن دهان ها و نشکستن قلم ها بود خخخخ
جان مادرت بیا یه مورد از دروغ هاش رو بگو تا آنچنان اسناد و مدارک رو کنند
"پیشنهاد یک اصلاح‌طلب به روحانی: رسما درخواست رفراندوم کنید"
رفراندوم چی؟ محاکمه و استیضاح روحانی؟
نه بابا این سه ماه هم تحمل کنید انتخابات خرداد همون رفراندومه دیگه، دوباره هزینه رو دست ملت نگذارید.
من فکر میکردم سعید محمد موهای پری دارد ولی امروز عکسی دیدم که از دور برداشته شده بود و نشان میداد سعید اقا جلوی سرش داره خلوت میشه و برای پوشاندن ان قسمت موهای خود یک سمت به سمت دیگه کشیده. راستی اسم واقعی سعید محمد چی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
شهرام نبوده ؟
چون قبلا یکی از فرماندهان شهرام بود
و تغییر داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خودت بگو چرا معما طرح می کنی
"وی با بیان اینکه ظریف در مقاطع مختلف مدیون لاریجانی است، "
کاملا راست میگه تصویب بیست دقیقه ای برجام بدون اینکه حتی یک دور متن برجام رو خونده باشن دقیقا یکی از دیون ظریف به لاریجانی است.
کنایه قالیباف به روحانی درخصوص رفراندوم

قالیباف این مجلسی که میگی چیکار کرده شما 63 تا مصوبه فرستادی شورای نگهبان که نصفش مغایر قانون بوده یعنی نیروی انقلابی و تخلف دوم اینکه شفافیت آرا چی شدش؟

ایا شما بجز زدن در گوش سرباز و گفتن(کوچکسرایی : شما عددی نیستی که انتقاد کنی برو پادویی تو بکن‌ ) کار دیگری بلد هستید ؟
در ضمن شما نماینده 10 درصد مردم هستید پس خود را نماینده مردم معرفی نکنید بگوید من نماینده 10 درصد مردم هستم
سلام . این کاندیدای تازه وارد را خوب تبلیغ نمودید. حالا همه او را می شناسند. برنامه هایش را هم بنویسید تا آنرا هم مردم بدانند.
پاسخ ها
تبلیغ آدم فاسد
| France |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
رای بی رای
آقای واعظی خوب میدانید که عملکرد دولت متبوع مردم را از پای صنوق رای پراکنده است
بورس که باوجود موج جدید تبلیغات هفته پیش کارش در سال ۱۴۰۰ راباسقوط به کانال یک میلیون ودویست هزارواحدی شروع کرد این هفته هم بشدت نزولی هست
باتوجه به اخبار مثبت برجامی بزودی شاهدسقوط شاخص کل به زیر یک میلیون واحدخواهیم بود
پس تادیرنشده سهامتان رابفروشید
اقای قالیباف :

شما و دوستانتان که در مجلس مدعی بود
انرژ هسته به با برجام به فنا رفت
یادتان هست این جمله معروف شما و دوستان که بارها در جواب دولت می گفتید

نه تنها تحریم ها برداشت نشده هستی را هم از دست دادیم
سیمان در ان کردیم

حالا شما از کدام چرخه هستی سخن می گوئید و عمل شما در بوجود اوردن پیش زمینه رفع تحریم ها در سایه کدام توافق قرار صورت بگیرد

این زشت نیست که کار دیگران را بنام خودتان تمام می کنید؟
تاریخ رئیس جمهور را نخواهد بخشید
اما نه برای ناموافق بودنش
بلکه
بخاطر سکوتش در برابر حقیقت هائی را که بخاطر مصالح اینده نگری و حفظ بقای خودش در بدنه

از مردم پنهان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
درود .ملیارد ها لایک
مردم روز شماری می کنند برای رفتن روحانی این دم از رفراندوم می زند عجب روی دارد
پاسخ ها
مشکل
| France |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مشکل فقط روحانی نیست، بقیه هم به همون اندازه مقصر هستن!
اقای واعظی جیب پنجاه ملیون نفر را در بورس خالی کردید سی درصد اشتهاد زیاده بگو سه درصد
يكي به اقاي مطهري بگه اين همه سال در مجلس بودي چه گلي برسر مردم زدي كه حالا مي خواي رييس جمهور بشي؟
وجود رییس جمهور تدارکات چی فقط \وششی است برای دولت در سایه وگرنه کدام انسان عاقلی است که نداند گرفتاری های دیروز و امروز و فردای ایران و ایرانی منشعش کجاست ؟ واقعا شما ما را اینقدر ساده لوح فرض فرموده اید
تعجب می کنم ما که برای یک هفته دیگرمان برنامه نداریم چگونه قرار داد ۲۵ ساله امضا می کنیم این هم مثل همان سند چشم انداز ۱۴۰۰ است که معلوم شد چقدر اجرایی بود
با انتخابات اوضاع ما بهتر نشده چه لزومی دارد بریم رای بدیم در کدام انتخابات اوضاع بهتر شده تو رو خدا جمع کنید این بساط رو
رییس جمهورهای قبلی چی تاریخ انها را خواهد بخشید
آذری ‌جهرمی، وزیر جوان ارتباطات در کابینه روحانی بخت رئیس جمهور شدن دارد اما شانس حمایت شورای نگهبان را ندارد و به همین دلیل خودش نیز برای اعلام نامزدی برای انتخابات 1400 در تردید جدی است. او از طرفداران دولت الکترونیک است و مخالف فیلترینگ، آنچنان که اخیرا با صراحت گفته است نوجوانان امروز ایران در تکنولوژی معلم والدینشان هستند.
جهرمی درتازه ترین مصاحبه اش نیز گفته است: اینترنت ماهواره‌ای خواهد آمد و مردم ما هم از آن استفاده خواهند کرد و اساسا حکمرانی در همه دنیا دچار چالش خواهد شد، هدف هم فقط ایران نیست. تکنولوژی سبک زندگی را در دنیا تغییر داده است. از ظرفیت‌های عمومی و جوانان سخن می گویند، اما وقتی به میدان عملکرد می‌رسیم اینها را کجا می‌بینیم؟ در چنین فضایی باید مولفه‌های قدرت را در آینده بسازیم، این مولفه‌ها با سرکوب به دست نمی‌آید. رویکردهای عده‌ای اجازه نمی‌دهد رسانه داخلی شکل بگیرد.
چین اعتمادی به دولت نداشت زیرا از دولت روحانی خیری ندیده بود
امید واریم چندین سال دیگه نگویید این روحانی بود که پای چینی ها را به مملکت باز کرد .
و خودتان مسئولیتش را بگردن بگیرید . خوب یا بد هر چی که هست کار شماست .
‌واکنش آشنا به ادعاها پیرامون توقف «گاندو»:
من نمیدانم چرا این همه سریال تولید میشود ولی هیچکدام مثل گاندو "یک" و "دو" دل عده از داخلی ها و حتی رسانه های معاند را به درد نمیآورد. اگر گاندو نمیتواند در مورد بعضی از نفوذیها در دستگاه دیپلماسی ایران واقعیت نداشت، واقعیتهای برجام که شرایط اقتصادی مردم ده ها برابر از سال 1392 بدتر کرد، و همگان شاهد آن هستیم! چیزی را تغییر نمدهد. اگر نیروی نظامی ایران نبودند که الان امریکا و داعش خاک ایران را اشغال میکردند. آنانی صدها بار گفتند من سایه جنگ را برداشتم و منت کار نکرده همه روزه بر سر مردم آوار کردند و چندین سفر به کشورهای اورپا کردند و با برجام بی خاصیتی برای مردم ژست گرفتند. به چه دلیل به سریال گاندو ایراد میگیرند، چه دروغی در آن است اگر کشتی انگلیسی توسط نیروهای ایران توقیف نمیشد، کشتی توقیف شده ایران در تنگه جبروطارق آزاد میشود! . مردم واقعیتهای اقتصادی را میبینند، آیا سریال "گاندو" چیزی برخلاف واقعیتهای امروز کشور است. اگر کارنامه دولتی را میخواهند ارزیابی کنند باید سالی که دولت را تحویل گرفته(خرداد 1392) "قیمتها" با سال را که میخواهد دولت تحویل بدهند(یعنی تیر 1400) مقایسه کنند! در سیاست خارجی و سیاست داخلی هم هر کسی میتواند شواهد و واقعیتها را ببینند. چرا اینقدر به فیلمی که واقیعیت را بیان میکند حساس هستند، چرا. اگر در فیلم نشان داده میشود "آقای موسی پور" و امثال او برجامی را تنظیم کردند که مردم در واقعیت آنرا دیدند آن هم مقصرش سریال گاندو است؟!! این حضرات از چه چیزی دفاع میکنند، شرایط اقتصادی کشور واقعیتها اقتصادی را بیان میکند.
عباس عبدی گفته: حرف های اصولگرایان نشانگر زیر سوال رفتن استقلال کشور است.
اما بردن ملت ایران زیر یوغ امریکا و غرب با قرارداد یکرفه برجام چیه پس؟
تاریخ هیچگاه نمایندگنی مثل ایندوره را هیچوقت نخواهد بخشید
ارزش پول كشورمان بي ارزش شده است، ما كاركنان ريالي حقوق مي گيريم در صورتي كه هزينه يمان دلاري است، حقوق مان كفاف زندگيمان را نمي كند .....
رای بی رای
سر و کله زدن با آقایون به اصطلاح اصول گرا و دیگر همفکراشون مثل دلواپسا و کاسبان تحریم و .... بی فایده هست.
اونا همه چیو میدونن و بهتر از هر کسی خوب و بد این ملت رو تشخیص میدن ولی اونا فکر خودشون و جیبشون و حزب و جناح و قبیله شون هستن نه مملکت و منافع ملی
پس بیش از این نباید باهاشون بحث کرد. بذار اونقدر بگازن تا بخورن به دیوار
بحث با کسی که میدونه و خودشو زده به نادانی اتلاف وقت و عمر و انرژِی هستش. اونا اهل بحث نیستن اونا تمامیت خواه هستن و میخوان همه چیز مال خودشون باشه و این وسط یکی رو هم بازی میدن تا همه تقصیرها رو بندازن گردنش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان