بازدید 3232

دستگيري دزد شكمو

در پي اعلام اين سرقت، ماموران انتظامي شهرستان تربت جام بلافاصله وارد عمل شدند و با انجام گشتزني در خيابان‌هاي اطراف سارق را دستگير كردند.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۹ 15 June 2010
سارقي كه با ورود به يك منزل در شهر تربت جام خراسان رضوي گوشت‌ داخل يخچال و چرخ گوشت را به سرقت برده بود، دستگير شد.

يكي از شهروندان در تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كرد: براي عروسي يكي از اقوام، خانه را ترك كردم اما وقتي بازگشتم، مرد غريبه‌اي را ديدم كه از خانه‌ام بيرون آمد و در حالي كه كيسه‌اي به پشت داشت، پا به فرار گذاشت.

در پي اعلام اين سرقت، ماموران انتظامي شهرستان تربت جام بلافاصله وارد عمل شدند و با انجام گشتزني در خيابان‌هاي اطراف سارق را دستگير كردند.

در بازرسي از داخل كيسه، مقداري گوشت يخ زده و چرخ گوشت به همراه ماشين اصلاح و يك دستگاه اتوي بخار كوچك كشف شد. سارق دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي گفت: وقتي گوشت‌ها را از يخچال برداشتم، با خودم گفتم اين گوشت به درد چرخ كردن مي‌خورد، براي همين هم چرخ گوشت را برداشتم و با عجله فرار كردم، اما دستگير شدم. تحقيقات از اين سارق جوان ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خدایا خودت به همه گشنه ها و فقرا کمک کن که نهایتا به دزدی نرسن. در اینکه دزدی جرم و گناهه شکی نیست ولی میشه با چیزایی که دزدیده حدس زد که به خاطره شکمو بودن این کار رو نکرده. خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه.
یعنی میگین طرف شکمو بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید هم واقعا گرسنه بوده!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر