بازدید 13391
فوتو نیوز

پزشکیان: بی‌انصافی‌ است همه تقصیرها را گردن روحانی بیندازیم / روحانی: به نظر من پیک کرونا پایان یافته است

مسعود پزشکیان: اینکه بیاییم تصور کنیم همه اینها مربوط به دولت روحانی است و دیگران، ماها که اینجا نشسته‌ایم، هیچ تقصیری نداشته‌ایم، به نظر من بی‌انصافی است.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 27 March 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۲
آخه آقای رئیس جمهور محترم!
این چه حرفیه که شما الان تو این موقعیت میزنی؟ وقتی شما که رأس کمیته ی مبارزه با کرونا هستی این حرف رو میگی ، مردم قضیه رو تموم شده فرض می کنن و اضاع بدتر میشه. یادمون نرفته که پارسال گفتی از شنبه همه چی درست میشه!
همه تون مقصر هستید.
چین دوست دوران سختی هاست؟ فقط وقتی میخواهیم یک حواله از ایران به چین یا برعکس حواله بزنیم، باید حسابی ژیمناستیک تمرین کنیم، کمی کشتی، مقداری کونگ فو.... خودتون بروید از تجار بپرسید چه بدبختی دارن در مراودات مالی با همین چینی که دوست دوران سختیه !!
تقصیر اونهایی هست که به روحانی رای داده اند
حسن، عارف، پزشکیان
ای که دستت می رسد جان هرکی دوست داری این سه تا رو از امور کشور حذف کن
آدم یاد بدهی یاش می افته می بینتشون،
خب یک عده الان شروع میکنن به ایراد گرفتن از قرار داد 25 ساله
حتی یک خطشم ندیدن اما میدونن قرار داد بدیه چرا چون خودشونم نمیدونن چرا

مثل ایراد گرفتن های پرو فسو ور زیبا کلام در دوران جوانی و خامی و پیری
همکاری چین و ایران ، خیر. همکاری ایران‌با چین برای در اختیار قرار دادن ثروت ملی در اختیار چین، مسلمان های ایغور را هم بی خیال می شویم.
چین، دوست راهبردی کی هست؟ ما یا شما؟
چین در خیلی مواقع پشت ایران را خالی کرده.ضعیف نمیداند که کشورها منافعشان مهمتر است
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی!!!
عمه ی من مقصره
اینکه روحانی اینجوری حرف میزنه خیلی غم انگیزتر از همه کارهایی است که انجام میده
برادر گرامی مگه اپیدمی بر مبنای نظر شخصی کار می کنه؟
نکته؛آقای ظریف اگربه حرفی که زده ایدکه چین دوست دوران سختی هااست واقعاًاعتقاددارید ازوزیرخارجه چین بخواهید به اندازه نصف تعدادواکسنی که به ترکیه دادبمابدهدچون دوران
سختی های ماالان است ماکه اکنون تمام تخم مرغهایمان را
هم برخلاف ترکیه وسایرین درسبدچینی هاگذاشتیم ودرضمن
پول آنراازحسابمان کم کندماکه بیشترازهمه دنیاازچین طلب داریم !
مردم ایران حق دارند بدانند با چین چه داد وستدی کردیم..........اگر به ضرر مردم ومیهن کاری انجام نشده رک وراست ریز جزئییات را با مردم در میان بگذارید..........با ولی نعمتان (به گفته خودتان )صادق باشید ویکبار برای همیشه به حرف وحدیث ها پاسخ دهید
مردم ایران حق دارند بدانند با چین چه داد وستدی کردیم..........اگر به ضرر مردم ومیهن کاری انجام نشده رک وراست ریز جزئییات را با مردم در میان بگذارید..........با ولی نعمتان (به گفته خودتان )صادق باشید ویکبار برای همیشه به حرف وحدیث ها پاسخ دهید
ایران برگ بازی چین و آمریکا شد

چین بازی را خواهد باخت

ایران باید هوشمندانه تر عمل میکرد

چین هرگز ابرقدرت نخواهد شد.
«چین، دوست دوران سختی ها است.»

به این دوست دوران سختی ها بگویید لااقل کمی از آن بیست میلیارد دلار پول کشور ما را که توقیف کرده آزاد کند چون واقعاً در دوران سختی به سر می بریم.
اری اقای پزشکیان راست می گویی و دور از انصاف است همه تقصیرها را به گردن دولت بیندازیم و شما نمایندگان از این فیض بی بهره بمانید
رئیس جمهور واقعاً بی اختیار و هیچ کاره است.
بله بی انصافیه. همش تقصیر ملته نه دولت
اقای روحانی انچه پایان یافته دوران دولت شماست نه کرونا
ادرس غلط ندهید
بله نظر آقای پزشکیان درست است که تقصیرات همه گردن آقای روحانی نیست ولی بحث نسبت خطاها به اعمال است ..... بقیه جمعا 20 درصد مقصرند و آقای روحانی 80 درصد ..... کی بود که روز جمعه متوجه شد بنزین گران شده است و با مردم اینقدر بی صدقاتی بخرج داد . .... . کی بود که پول ملی را بی ارزش ترین ارز در جهان کرده است . . . . چه کسی بود که هنوز تحریمهای ثانوی آقای ترامپ در 13 آبان 97 شروع نشده بود از اردیبهشت آن سال قیمت ارز را بیکباره به 3 برابر و بعدا تا 10 برابر آنچه که تحویل گرفته بود رساند . . . . کی بود که بفرموده خودشان ارز 4200 را برای کالاهای اساسی مانند شکر برداشته و موجب افزایش و بلکه نایاب شدن آن شدند . ... کی بود که با ضعف مدیریتی و خستگی و سستی موجب بحران در توزیع مرغ شد در حالیکه مسئولین خود دولت می گویند مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد؟ ..... پس جناب پزشکیان نفرمایند که آقای روحانی مقصر نیست !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل