بازدید 5093

رواج استفاده از سگ اجاره ای در ژاپن

اين سگها عمدتا فقط به مدت چند ساعت آن هم در تعطيلات پايان هفته اجاره داده مي‌شوند. سگها نيز در چنين شرايطي نمي‌توانند از نظر رواني خود را با اجاره كنندگانشان سازگار كنند.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱ 14 June 2010
در ژاپن تجارت جديدي به شكل اجاره دادن سگهاي زينتي رايج شده و درآمد خوبي براي دست اندركاران اين تجارت به ارمغان آورده است.

به گزارش فارس ، شبكه تلويزيوني الجزيره گزارش داد: كساني كه امكانات لازم براي خريد و نگهداري دائمي از سگها را ندارند با مراجعه به مراكزي خاص سگ مورد نظر خود را اجاره مي‌كنند. قيمت برخي نژادهاي سگ در ژاپن حتي به ده هزار دلار مي رسد ولي با قيمتي پائين مي‌توان اينگونه سگها را براي مدتي به طور موقت صاحب شد.

اجاره كردن سگ به دوستداران آن امكان مي دهد به دلخواه خود با تعداد زيادي سگ سر و كار داشته باشند بدون آن كه به آنها علاقه مند شوند زيرا مدت زماني كه هر سگ را اجاره مي‌كنند كوتاه است. اين سگها عمدتا فقط به مدت چند ساعت آن هم در تعطيلات پايان هفته اجاره داده مي‌شوند. سگها نيز در چنين شرايطي نمي‌توانند از نظر رواني خود را با اجاره كنندگانشان سازگار كنند.

فروپاشي خانواده‌ها و تنهايي مردم در كشورهاي صنعتي چون ژاپن، عامل مهمي در روي آوردن آنها به نگهداري حيوانات خانگي چون سگ است و بر همين اساس، حجم تجارت حيوانات خانگي در ژاپن به ده ميليارد دلار در سال مي‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل