بازدید 5058

منع بازرگانان آذربایجان از تجارت با زنان محجبه

کد خبر: ۱۰۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰ 14 June 2010
سرویس بین الملل ـ دولت جمهوری آذربایجان در ادامه اقدامات اسلام ستیزی و ایجاد محدودیت برای مردم مسلمان این کشور اقدامات جدیدی را شروع کرده است.

به گزارش "تابناک"،  فرمانداری شهر « یولاخ» در بخشنامه ای به بازاریان و رانندگان اتوبوس ها دستور داده است از خرید و فروش کالا با زنان محجبه خودداری نمایند، همچنین رانندگان اتوبوس ها را موظف کرده است از سوار نمودن مسافران محجبه به مقصد باکو پرهیز کنند.

فرمانداری این شهر در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ممنوع کردن برگزاری مراسم جشن ، حدود 5 نفر از شرکت کنندگان در این مراسم را بازداشت و در دادگاه به 3 الی 5 روز زندانی محکوم کرد.

چنین اقداماتی در جمهوری آذربایجان در حالی انجام می شود که اکثریت جمعیت آن کشور را مسلمانان - 95 - که بیش از 83 درصد آنها شیعه اثنی عشری هستند و در قانون اساسی این کشورهیچ گونه محدودیتی برای نمادهای دینی - حجاب ، اذان ، قرآن و ... - دیده نشده است و تحلیل اکثر کارشناسان بر آن است که حاکمان آذری جهت جلب رضایت غربی ها و صهیونیست ها محدودیت های زیادی را برای مردم مسلمان این کشور ایجاد می کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
به نقل از خودتون؟
مثل همانقضيه تخريب ها نباشد!
چرا اینقدر به آذربایجان گیر داده اید مشکلی دارید آنها هم مثل شما ، شما به زور روسری سر مردم میکنید آنها هم به زور بر می دارند
دستشون درد نکنه
پس بي عرضه اند ... در قرقيزستان 5 ميليوني پول برق فقط گران شده دارن صدها كشته ميدن وعلي الحساب دارن همه چی را عوض میکنند
ایران از این ور بام می افتد آذربایجان از آن ور
چقدر خنده دار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر