بازدید 12025

جهانگیری: حذف گوشت از سفره مردم تعبیر غلطی است

معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه گاهی برخی افراد تعابیر نامناسبی به کار می‌برند که گوشت از سفره مردم حذف شده تعبیر غلطی بوده چرا که میزان تولید گوشت در کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۸ 24 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در حاشیه بازدید از یک مجتمع شیر و گوشت در بخش کهریزک شهرستان ری در جمع خبرنگاران از تولید به عنوان شاکله و زیربنای اقتصاد هر کشور نام برد و اظهار کرد: اقتصاد کشور زمانی می‌تواند شکوفا شود که تولید شکوفایی و رونق داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در کشور‌های پیشرفته سهم خدمات در تولید ناخالص داخلی بالاتر از سهم تولید است، گفت: حتی در کشور ما نیز سهم خدمات در تولید ناخالص داخلی و در اشتغالزایی بیش از ۵۰ درصد است و خدماتی که حول تولید شکل می‌گیرد خدماتی مهم و مؤثر هستند.

معاون اول رئیس جمهور تولید خدمت را از اقدامات ارزشمند برشمرد و افزود: وقتی موضوع حمایت از تولید مطرح می‌شود هم تولید کالا و هم تولید خدمت مدنظر است و خدماتی نظیر بهداشت و درمان و خدمات نظام بانکی خدمات مهمی هستند که به رونق تولید کمک می‌کنند.

جهانگیری ادامه داد: کشاورزی و دامپروری از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین رشته‌های تولیدی است چرا که تأمین کننده نیاز‌های اصلی کشور و به خصوص امنیت غذایی هستند و تأمین غذای ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کار‌ها در بخش تولید است.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه در بخش کشاورزی و به خصوص دامداری صنعتی توفیقات بسیار خوبی در کشور داشته‌ایم، افزود: امروز تولیدکنندگانی در دامپروری‌های کشور فعالیت دارند که از توان فنی و تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار هستند و لازم است به اطلاع مردم رسانده شود که در دامپروری‌هایی نظیر این دامپروری که امروز مورد بازدید قرار گرفت روش‌هایی که برای شیردوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد جزو شیوه‌های مدرنی است که در کشور‌های پیشرفته دنیا استفاده می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: دامداری‌های صنعتی و مدرن در کشور بیش از یازده میلیون تن شیر تولید می‌کنند که بیش از ۸ میلیون تن آن در اختیار کارخانجات تولید لبنیات قرار می‌گیرد و بیش از یک میلیون تن از لبنیات تولیدی کشور نیز به خارج صادر می‌شود.

جهانگیری بازدید امروز خود از واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی را در راستای جهت گیری دولت در سال ۱۴۰۰ توصیف کرد و گفت: حمایت از تولید همواره جزو اصلی‌ترین سیاست‌های دولت بوده است چرا که توسعه اقتصادی، اشتغال و رفاه مردم جز از طریق تولید امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» تصریح کرد: قوای سه گانه و نهاد‌های حاکمیتی باید تلاش کنند مقرراتی وضع کنند که در راستای حمایت از تولید و رفع موانع باشد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت تولید گوشت و شیر کشور بیش از نیاز داخلی است و بخشی از آن صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: میزان گوشتی که در دامداری‌های صنعتی و یا با روش‌های سنتی تولید می‌شود به حدی است که می‌تواند نیاز‌های داخلی کشور را تأمین کند.

جهانگیری افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار تن گوشت قرمز در داخل کشور تولید و مصرف می‌شود و اینکه گاهی برخی افراد تعابیر نامناسبی به کار می‌برند که گوشت از سفره مردم حذف شده تعبیر غلطی بوده چرا که میزان تولید گوشت در کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
این حرف مردم نیست. این اعمال جنابعلیست. و عملی خواهد شد
أمار مصرف گوشت رو از اول انقلاب تا حالا بخونن كه حتي از زمان جنگ هم بدتره
اینکه خیلی دردآورتر هستش که به قول شما مازاد نیاز تولید وجود داشته باشه و صادر بشه ولی مردم توان خرید برای خانوار خودشون رو در داخل نداشته باشن.
تعبیرغلط مال شماست..گوشت ازسفره خیلی هاحذف شده..ولی به سفره شماوبرادرت اضافه شده
اقای جهانگیری شما در مقابل فهمیدن هم مقاومت میکنی. سری به قصابیها بزن و از قیمتهای سر سام اور و نجومی گوشت و مرغ شوکه میشوی. بله شما درست میگی امار تولید بالا رفته ولی قیمتها بیشتر از امار می باشد.
هنوز سیزده نیامده دروغش را شنیدیم.
دقیقا اقای جهان گیری درست میفرمایند فروش گوشت که ممنوع نشده...فقط مردم نمیتوانند بخرند
چه راحت صورت مساله رو حل میکنی؟؟؟؟؟
یک سال است گوشت نخریدم چرا دروغ
پس تعبیر چیست
خووووووووبی!!!!!!!!!!!
آقای جهانگیری حتما خودیهای فاسد دو برابر گوشت مصرف میکنند حتما هر روز مهمان گوشتخوار ها هستید که چنین افاضات بی اساسی را مطرح میکنید
صادر شده
بسیار وقیخانه و بیشرمانه سخن راندید!
حاجی! افزایش تولید معنایش افزایش مصرف نیست. اخه چرا شما ها انقدر بیسوادین؟ برو ببین گ‌وشت تولید شده سر از کجا درمیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خودش زده کوچه علی چپ
آقای جهانگیری خیلی وقته که خیلی چیزها از سفره مردم حذف شده گوشت هم جز آنها. از طرف مردم زجر کشیده
جناب معاون اول گوشت هست قدرت خرید نیست هزار ماشا الله معاون اول از تنگ دستی مردم بی اطلاعن ما میگیم نر معاون اول میگن بدوشش ای بابا مردم در فقر و تنگدستین شما میگی تولید گوشت است وقتی قدزت خرید نباسد گوشت از سفره پریده متاسفم خودت به بی راهه میزنی
درست میگه !!!دیگه وقتی حذف شد جای تعبیر ندارد
گوشت هست اما سر سفره آقازاده‌ها و پولدارهاست.
من با ۴ سر عادله ۶ ماه هست گوشت نخوردیم
پاسخ ها
حکمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
فقط.بخداشکایت.کنید.
اون گوشت ها رو امثال تو می خورن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
همراه با بیت المال وحق مردم
شما برایمان فقر گرسنگی و درد و حسرت اوردین
خداوند ریشه تو امثال توروازروی زمین بردارد
تو بخور دور کمرت چاق تر بشه.چکار مردم داری.مردم بازیچه اند
آقای جهانگیری گوشت ومرغ ومیوه شب عید به گفته شما ورئیست ومسئوووولان تامینه تنها چیزی که تامین نیست پولشه
مردم در رفاهن وگرنه اینقدر خرید واین ور اون ور نمیرفتند
کمال همنشین در ایشان اثر کرده
تو كز محنت ديگران بي غمي
نشايد كه نامت نهند آدمي ......................
درست میگند
ای بابا
تعبیر درست
غیب شدنه
مسولان،یعنی،ازوضع،مردم،خبرندارن،بنده،کارگرم،باشش،سرعایله،وهمسرم،بیماری،قلبی،داردبادریچه،،مصنوعی،وغلزت،خون،خداشاهداست،به،داروودرمانش،نمیرسم،سه،سال،است،گوشت،قرمزگرفتم،نمیدانم،کیلوی،چنداست،گاهی،مرغ،میگرفت،که،ان،هم،به،لطف،امسال،جنابعالی،دیگه،نتوانستم،بگیرم،
آقای جهانگیری ، خوردن گوشت برای خیلی ها شده آرزو ! البته درست است کمبود گوشت نداریم ، مردم پول خریدن گوشت را ندارند ! البته این سیاست حکومت است باید تفاوتی بین دارا و ندار باشد ! خلاصه یکجایی باید تفاوت بین آقازاده و مردم زاده باشد !!!
کامنت های مردم گویاست، خوب بخونید مسئولین
عجب رو
متاسفانه این تعبیر آقای جهانگیری نشان از بی خبری ایشان از زندگی آحاد جانعه و فاصله بسیار زیاد سطح زندگی ایشان از مردم است که البته معلوم هم نیست که این فاصله و تفاوت از کجا ایجاد شده است
اقای جهانگیری گوشت کیلو ۱۶۰تومان شما اضافه شد
عزیزم یه بار از ماشینت پیاده شو از دور رصد نکن بیا بین مردم
توان خرید فقط برای افراد توانمند برای خانواده کم درآمد حتی اسم گوشت نا آشناست
جمهوری اسلامی بدون روتوش
ما یک ماه است گوشت نخورددیم( بازنشسته)
واقعا میخوام بدونم چی میزنه اخه اینقدر پرت باشه ادم دیدید شما من که ندیدم
گوشت برای شما زیاد شده به خدا قسم من کارگر سال گذشته نتوانستم حتی بک کیلو گوشت بخرم
آقای جهانگیری : واقعیت ها را یا نمیدانید یا سیاسی بازی در میآورید و کتمان حقیقت میکنید
خب شما ها حذف کردید. حرفت کاملا غیر مسئولانه است.
الحمدلله در این همه چیز هست تنها چیزی که نیست سوء مدیریت و عدم نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفین است که گند زده به بازار
حالا پیدا کنید مقصر را
با چه رویی این حرف هارو میزنند
آقای معاون منظورازتعبیر قدرت خرید است نه اینکه تولید گوشت نیست خواستی سیاستمدارانه حرف بزنی ولی مشخص شد که سیاستمدارهم نیستی .
آقای جهانگیری با دو ملیون حقوق و اجاره خانه و دانشجو داشتن اگر گوشت تا سقف مغازه هم باشد از گرانی میتوان خرید؟حقوق سی میلیونی خودتو دیدی براتون گرانی ملموس نیست
جناب جهانگیری فکرنکنم تابحال شرمنده زن وبچه هات شده باشی که فقط داری حرفشو میزنی
ما اصلاح طلب و اصولگرا و حزب و این چیزا نمی دونیم
ما اقتصاد برتر و از اینجورچیزا حالیمون نیست
سفره مون کوچیک شده
از خدا میخوایم حقمون رو بگیره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل