بازدید 12150

همسر آیت الله ری شهری درگذشت

همسر آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و صبیه عالم ربانی مرحوم آیت‌الله علی مشکینی پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 19 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرری، همسر آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و صبیه عالم ربانی مرحوم آیت‌الله علی مشکینی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، در پیامی درگذشت همسر مکرمه آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن پیام روابط عمومی آستان مقدس به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال بانوی مؤمنه مرحومه مغفوره حاجیه خانم مشکینی، متعلقه مکرمه و همسر فداکار حضرت آیت الله محمدی ریشهری تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و صبیّه محترمه حضرت آیت الله مشکینی (ره) را به حضور معظم له، فرزندان برومند و کلیه بازماندگان آن فقیده سعیده تسلیت و تعزیت عرض نموده و بموازات آرزوی علو مرتبت و رفعت درجات آن بانوی بافضیلت، بقاء عمر و دوام عزت و سلامتی بازماندگان محترم را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

به گزارش فارس، پیکر آن بانوی باایمان و فداکار، فردا از ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل منزل ایشان واقع در شهرک قائم و حسینیه کوثر تشییع و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه السلام به خاک سپرده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل