بازدید 3324

گروگان‌گيري در خيابان به قصد فرار

کد خبر: ۱۰۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۹ 14 June 2010
مرد جوان وقتي با خودروي مسروقه در حال تردد در يكي از محله‌هاي كرج بود، در جريان تعقيب و گريز پليسي، براي فرار اقدام به گروگان‌گيري كرد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 30‌/‌5 بامداد چهارشنبه گذشته ماموران انتظامي كلانتري 29 در حال گشتزني در مشكين‌آباد كرج متوجه يك دستگاه خودروي سمند نقره‌اي رنگ شدند كه در حال تردد در شهر است. ماموران با مشكوك شدن به راننده سمند، با اخطار به وي خواستند تا خودرو را در حاشيه خيابان متوقف و مدارك هويتي‌اش را در اختيار ماموران قرار دهد كه راننده بي‌آن كه به اخطارها توجهي كند، فرار كرد. ماموران كلانتري 29 به تعقيب راننده فراري پرداختند و با اخطارهاي پي‌درپي از او مي‌خواستند با توقف خودرو، خود را به پليس تسليم كند اما او بدون توجه به اخطار پليس متواري شد.

تعقيب و گريز‌هاي پليسي همچنان ادامه داشت تا اين كه ماموران خودروي سمند را در يكي از محله‌هاي شهر متوقف و پس از محاصره راننده قصد دستگيري او را داشتند كه وي با رها كردن خودرو در حاشيه خيابان از آن فاصله گرفت و در حالي كه اسلحه‌اي در اختيار داشت، ماموران را به مرگ تهديد كرد.

گروگان‌گيري براي فرار

ماموران با مشاهده مرد مسلح، چند تير هوايي شليك كردند و از او خواستند تسليم شود. اما مرد مسلح به تهديدهاي خود ادامه داد كه ناگهان به سوي يك مرد رهگذر حمله‌ور شده او را به گروگان گرفت و تهديد كرد در صورتي كه ماموران وي را رها نكنند گروگان را خواهد كشت.

در پي اين ماجرا ماموران براي نجات جان مرد گروگان شروع به مذاكره با مرد مسلح كردند. ماموران با نزديك شدن به متهم، او را خلع سلاح و دستگير كردند. با رهايي گروگان و انتقال متهم به كلانتري 29 وي مورد بازجويي قرار گرفت و به گروگان‌گيري اعتراف كرد.

سرهنگ اصلاني، فرمانده انتظامي كرج در رابطه با پرونده اين گروگان گيري به خبرنگار ما گفت: ماموران براي مشخص شدن مالك خودروي سمند به استعلام از اداره راهنمايي و رانندگي پرداختند كه معلوم شد خودرو 9 روز قبل از يكي از محله‌هاي استان مازندران به سرقت رفته است.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی