بازدید 5444

مرد برای نجات جان خود دستش را قطع کرد

د. اسکات الینر تشریح کرد که دست مرد آمریکایی فاسد شده و او پس از استشمام بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده است. قرار است این مرد چندین بار جراحی شود. او در این مدت با نوشیدن آبی که از آبگرمکن نشت می کرده، زنده مانده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶ 14 June 2010
گاهي نجات از چنگال مرگ و چسبيدن به زندگي از نقص عضو اهميت بيشتري پيدا مي‌كند.

نمونه اين جمله مرد آمریکایي است که در زیر زمین خانه شان گرفتار شده بود و مجبور شد برای نجات جان خود دستش را قطع کند.قطع يك عضو از بدن آن هم به دست خود داستان بسيار وحشتناكي است اما جاناتان متز كه چاره‌اي جز قطع دستش براي نجات زندگي‌اش نداشت اين كار را كرد.

جاناتان متز 31 ساله سه روز زیر آبگرمکن خانه شان گرفتار شده بود. او که راهی برای نجات خود نیافت، دستش را با اره برقی قطع کرد تا بدین صورت خود را آزاد کند.این مرد اهل ایالت کانکتیکات آمریکاست. زمانی که متوجه بوی نامطبوعی از خودش شد، مجبور شد این تصمیم سخت را بگیرد.

او با يك اره برقي كه در نزديكي‌اش قرار داشت 90 درصد از دستش را قطع كرد اما بعد از آن از حال رفت. این مرد روز حادثه قصد داشته آبگرمکن را تعمیر کند که چند روز در آنجا گرفتار شده است.

او بعد از اینکه دستش را قطع کرده بیهوش شده است. همسایگان که متوجه غیبت این مرد شده بودند پلیس را در جریان موضوع قرار دادند. پلیس و ماموران آتش نشانی در محل حضور یافته و تلاش برای رها سازی این مرد آغاز کردند. مت استوارت،رئیس تیم آتش نشانی دراین باره گفت: «ماموران برای جدا کردن آبگرمکن و قطع کامل دست مرد آمریکایی مجبور شدند از تجهیزات سنگین استفاده کنند. این مرد بعد از این حادثه به بیمارستان انتقال یافت.

پزشکان به دلیل عفونت بیش از حد دستش قادر به انجام عمل جراحی پیوند نبودند و در عملي كه دو ساعت ونيم به طول انجاميد، پزشكان دست او را به طور كامل از بدنش جدا كردند. البته پزشکان بیمارستان در کنفرانس مطبوعاتی تصمیم مرد آمریکایی برای قطع دستش را ستودند. »

د. اسکات الینر تشریح کرد که دست مرد آمریکایی فاسد شده و او پس از استشمام بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده است. قرار است این مرد چندین بار جراحی شود. او در این مدت با نوشیدن آبی که از آبگرمکن نشت می کرده، زنده مانده است.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر