بازدید 8164

داروخانه آنلاین برترین داروخانه‌ی آنلاین کشور

گه‌گاه خرید ماسک کمی دشوار می‌شود چون در برخی از مغازه‌ها و داروخانه‌ها ماسک کمی وجود دارد و یا مدل ماسکی را که ما دنبال آن هستیم را ندارند، علاوه بر آن، مطالب مفید دیگری را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 March 2021

در این روزهای کرونایی تمام اقشار جامعه در هر شغل و لباسی باید از ماسک استفاده کنند. در واقع خرید ماسک یک نوع روتین برای تمام مردم جهان شده است. اما با این وجود گه‌گاه خرید ماسک کمی دشوار می‌شود چون در برخی از مغازه‌ها و داروخانه‌ها ماسک کمی وجود دارد و یا مدل ماسکی را که ما دنبال آن هستیم را ندارند. داروخانه آنلاین به عنوان برترین داروخانه‌ی آنلاین کشور این مشکل را برطرف کرده است و با فراهم آوردن انواع ماسک، خرید ماسک را راحت کرده است. در ادامه به بررسی انواع ماسک و نوع مناسب آن برای جلوگیری از کرونا خواهیم پرداخت. علاوه بر آن، مطالب مفید دیگری را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

داروخانه آنلاین برترین داروخانه‌ی آنلاین کشور

خرید ماسک

امروزه بحث خرید ماسک بسیار داغ است. ماسک به عنوان یک محافظ در برابر ذرات عفونی، ویروسی و باکتریایی موجود در فضا عمل می‌کند و توصیه شده در این روزهایی که آنفولانزا و کرونا دامن‌گیر بیشتر خانواده‌ها شده حتما از ماسک در خارج از خانه استفاده شود. یکی از روش‌های انتقال کرونا و آنفولانزا از طریق قطرات تنفسی است که اشخاص حین صحبت کردن، سرفه کردن و یا عطسه کردن پراکنده می‌کنند. بنابراین با پوشیدن ماسک از بسیاری از این آلودگی‌ها در امان خواهیم ماند و ریسک مبتلا شدن کاهش می‌یابد. ماسک‌ها انواع مختلفی دارند. برخی برای کار در بیمارستان هستند مانند ماسک پرستاری و پزشکی و برخی نیز به صوت روزمره توسط اقشار عادی جامعه در محل‌کار و خارج از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که به آن‌ها ماسک غیر پزشکی می‌گویند. خرید ماسک به نظر کار بسیار ساده‌ای است اما باید به یکسری از نکات ریز و مهم توجه کرد تا خرید ماسک خوبی داشته باشیم. در خرید ماسک باید دقت کرد که ماسکی مناسب با شکل و فرم صورت خود و همچنین مناسب با محل کارمان تهیه کنیم؛ به طوری که کل بینی و دهان را به خوبی بپوشاند. در خرید ماسک برای جلوگیری از ویروس کرونا توجه داشته باشید که ماسک‌های سه لایه و چهار لایه تهیه کنید. چون فقط این نوع ماسک‌ها هستند که در برابر کرونا از شما محافظت می‌کنند. ماسک سه لایه از یک لایه داخلی از ماده جاذب به مانند پنبه، یک لایه میانی غیر جاذب به مانند پلی استر و یک لایه خارجی  تشکیل شده است. تحقیقات انجام شده ثابت کرده است که ماسک‌های پارچه‌ای بهترین نوع برای خرید ماسک است. برخی از انواع ماسک‌ها شامل ماسک سه لایه پرستاری، ماسک ان 95، ماسک سه لایه پزشکی و... می‌باشند.

مکمل بدنسازی را اصل و اورجینال بخرید!

این روزها با توجه به نوسانات ارزی، محصولات تقلبی زیادی وارد بازار شده‌اند و این امر در بازار مکملهای بدنسازی بسیار مشهود است. به همین دلیل اطمینان از اصل و اورجینال بودن مکملها به دغدغه بسیار مهمی برای ورزشکارن تبدیل شده است.

حتما تا به حال به دنبال روشهایی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن این مکملها بوده اید. در اینجا روشی بسیار مطمئن را به شما آموزش می‌دهیم که دیگر نگران این موضوع نباشید!

بهتر است بدانید تمامی محصولاتی که در داروخانه ها به فروش می رسند دارای مجوز بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند. به همین دلیل وقتی از داروخانه خرید می کنید دیگر نیازی نیست نگران اصل یا تقلبی بودن محصولات باشید. با خیال راحت می توانید تنها بر نیازهای خود و خرید بهترین مکملهای بدنسازی تمرکز داشته باشید.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین یک داروخانه‌ی آنلاین است که داروها را از طریق پست به سراسر ایران ارسال می‌کند. سایت داروخانه آنلاین سایتی معتبر و دارای نماد الکترونیکی است که چندین سال سابقه‌ی فروش انلاین دارد. داروخانه آنلاین در واقع زیر مجموعه‌ای از داروخانه‌ی دکتر شهبازی است اما به خاطر ارائه‌ی خدمات دقیق‌تر، بهتر و درخور مشتری هم‌زمان با ده داروخانه‌ی دیگر در حال همکاری و فعالیت است. 

داروخانه آنلاین برترین داروخانه‌ی آنلاین کشور

تیم بزرگی از متخصصین فنی و کاردان برای داروخانه آنلاین در حال کار کردن هستند و پاسخگوی سوالات و مشکلات هم‌میهنان عزیز در تمام روزهای سال می‌باشند. اگرچه  در سایت داروخانه آنلاین هر محصولی دارای توضیحات کافی و مفید است اما با این حال، این تیم تخصصی به هنگام خرید و در صورت تمایل مشتری مشاوره‌های لازم را در خصوص محصول مورد نظر ارائه می‌دهند. پس با خیال راحت خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار