بازدید 20355
۲
بمب پنجره زمستانی

معارفه احسان حاج صفی در تمرین امروز سپاهان

در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در اقدامی ناگهانی احسان با تراکتوری‌ها برای پایان دادن به قرارداد به توافق رسید و در نهایت دو روز پیش دیدیم که از تبریز جدا و راهی اصفهان شد
کد خبر: ۱۰۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 13 March 2021

احسان حاج صفی دو روز پس از فسخ یکطرفه و انتشار رسمی خبر جدایی خود از تراکتور، با حضور در تمرین سپاهانی ها رسما به عضویت تیم زردپوش اصفهانی درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع - هافبک تیم ملی ایران که به همراه مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، سه کاپیتان اصلی تیم ملی فوتبال ایران، حدودا دو و نیم فصل پیش به تراکتور پیوست، تنها یک جام حذفی برای تیم تبریزی به دست آورد که چندان به مذاق هواداران این تیم و مالک متمولش خوش نیامد.

احسان حاج صفی در سپاهان، بمب پنجره زمستانی+عکس

مدافع - هافبک سابقا سپاهانی فوتبال ایران که آخرین بار با پیراهن این تیم در لیگ شانزدهم برتر فوتبال ایران حضور داشت، پس از حضور در دو تیم یونانی پانیونیوس و المپیاکوس، با مالک خصوصی تراکتوری‌ها به توافق رسید تا از ابتدای بازی‌های لیگ هجدهم با پیراهن این تیم به میدان برود.

حالا در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم و در اقدامی ناگهانی احسان حاج صفی با تراکتوری‌ها برای پایان دادن به قرارداد به شرط پرداخت حق فسخ به توافق رسید و در نهایت دو روز پیش دیدیم که از تبریز جدا و راهی اصفهان شد و درست در روزی که حرف و حدیث‌های فراوانی درباره تیم آینده این بازیکن به گوش می‌رسید، حاج صفی با حضور در باشگاه سپاهان قرارداد با تیم سابق خود را منعقد کرد و سپس با حضور در تمرین، به صورت رسمی به سایر بازیکنان و عوامل تیمش معرفی شد.

در جریان تمرین امروز سپاهانی‌ها که از طریق لایو اینستاگرامی پیج رسمی این باشگاه قابل مشاهده بود احسان حاج صفی به مجموعه تیم سپاهان معرفی شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوش امدی احسان به خونه خودت
منافق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل