بازدید 21471

طنز: اعترافات یک نیروی انتظامی

کد خبر: ۱۰۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸ 13 June 2010
شهرام شکیبا در خبرآنلاین نوشت:

یادش به خیر! ماه‌های اول روزنامه خبر یک میخ طویله دستم بود و هی می‌زدم به این و آن. اما حالا بعد از گذشت یک سال و اندی، میخ طویله‌مان شده است به قاعده پونز! دلم برای آن روزها تنگ شده بود. لذا رفتم سراغ جعبه ابزارم که مستقیماً همکارانم از MI6 (ام، آی‌، سیکس) فرستاده‌اند. هر چه میخ طویله را برانداز کردم، دیدم دیگر نه کسی تاب و تحمل آن را دارد و نه من دل و جرأت زدنش را. مدتی است سطح تحمل‌ها پایین آمده. از قدیم هم گفته‌اند گرز به خورند پهلوون. لذا دست بردم جوالدوز برداشتم. حالا جوالدوز به دست وسط تحریریه ایستاده بودم. دوستان همکار که فکر کردند بنده برای برقراری نظم این کار را کرده‌ام، همگی یکصدا گفتند: «نیروی انتظامی، تشکر تشکر». گفتم من که نیروی انتظامی نیستم، گفتند: ‌ای بابا ما همه‌مان نیروی حسین انتظامی هستیم. حرف‌شان درست بود، لذا تصمیم گرفتم در راستای تعامل و اینها جوالدوز را بزنم به سر مقاله دیروز دکتر حسین انتظامی در روزنامه خودمان.

ایشان در سرمقاله دیروز گفته‌اند که کهنه‌کاران اصولگرا باید به میدان سیاست بازگردند. اینکه کهنه‌کاران بالا بیایند و اداره امور را به دست بگیرند، عیبی ندارد، فقط بنده‌های خدا نگران آبرویشان هستند. بعد از یک عمر اصولگرایی و آبروداری حالا بیایند و دزد و غارتگر و اینها معرفی بشوند حق است؟ نوه و نتیجه‌هایشان چه می‌گویند؟ در راستای همین بازگشت کهنه‌کاران الان پرویز مظلومی شده است مربی استقلال. حالا داشته باشید که چند ماه دیگر چه بر سر آبروی همین بنده خدا می‌آید. اگر ماجرا خوب جواب داد می‌گوییم اصولگرایان کهنه‌کار هم بیایند. شما هم بیکاری کار دست جماعت می‌دهی؟ یا دشمنی دارید با اصولگرایان کهنه‌کار؟

خودپرداز

دکتر مینو محرز رئیس مرکز تحقیقات ایدز وزارت بهداشت گفته است که 99 درصد موارد جدید شناسایی شده ابتلا به ایدز مربوط به سرنگ‌های آلوده و معتادان نیست.

خب، خدا را شکر، پس دستگاه‌های خودپرداز سرنگ کارآمد بوده است. چون چند سال پیش بیشترین آمار مربوط به معتادان بود. فقط نمی‌دانم برای جلوگیری از گسترش موارد جدید ایدز باید «دستگاه خودپرداز چی‌چی» نصب کنند؟

قضاوت‌های مردانه

دو نفر از دانشمندان محترم دانشگاه آمستردام به نام‌های پروفسور مارک وان ووکت و دکتر جوآنا ون هوف بعد از تحقیقات گسترده اعلام کرده‌اند که: «مردان در کسری از ثانیه در مورد ظاهر زنان قضاوت می‌کنند».

بنده هم با تکیه بر تحقیقات گسترده‌ام اعلام می‌کنم که «زنان نیز در کسری از ثانیه درباره باطن مردان قضاوت می‌کنند». لذا این به اون در. این دو دانشمند گفته‌اند که: «مردان به طور ژنتیکی برای این امر برنامه‌ریزی شده‌اند». من نمی‌دانم برنامه‌ریزی بانوان محترمه کی و چگونه صورت گرفته ولی به هر حال همین طوری هستند که عرض کردم.

گوسفند چینی

سایت روزنامه جوان که اساساً از همه چیز خبر دارد نوشته است: در تعدادی از محل‌های عرضه دام به‌خصوص شهرستان ورامین، نوعی گوسفند از نوع چینی به فروش می‌رسد. این گوسفندان دنبه‌ای بسیار کوچک، هیکلی بزرگ در اندازه یک گوساله و چربی کمی دارند.

1- آیا این گوسفندان چشم‌های بادامی و ریز دارند؟

2- تحقیق کنید ببینیم خدای ناکرده گوسفندها کمونیست نباشند که خوردنشان به اعتقاداتمان از درون ضربه بزند.

3- با این حساب از تولیدات داخلی فقط «خر» مال خودمان است. خواهشمندیم از این میراث جانوری درست حفظ و حراست کنند تا خدای ناکرده این هم چینی‌اش وارد نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل