بازدید 6530

دیروز هیچ خسارتي به تهران وارد نشد

با اعلام اين كه شب گذشته هيچ خسارتي به اموال و تجهيزات شهرداري تهران و مبلمان شهري وارد نشده است، گفت: خدمات شهرداري تهران در روز گذشته متوقف نشد و روند خدمت رساني در مناطق مختلف ادامه داشت.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱ 13 June 2010
سخنگوي شهرداري تهران با تاكيد بر اين كه روند تبديل مخازن پلاستيكي به مخازن فلزي مدتي است كه آغاز شده، گفت: هيچ دستوري مبني بر جمع‌آوري مخازن پلاستيكي در چند روز اخير صادر نشده است.

سيد محمدهادي ايازي در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين كه شب گذشته هيچ خسارتي به اموال و تجهيزات شهرداري تهران و مبلمان شهري وارد نشده است، گفت: خدمات شهرداري تهران در روز گذشته متوقف نشد و روند خدمت رساني در مناطق مختلف ادامه داشت.

ايازي درباره جمع‌آوري مخازن پلاستيكي زباله در برخي از مناطق به خصوص در غرب تهران در روزهاي اخير و جمع‌آوري زباله‌ها به صورت دستي، اين موضوع را رد كرد و توضيح داد: امكان دارد برخي از مناطق در چارچوب سياست‌هاي منطقه خود و تغيير و جابجايي مخازن اقداماتي داشته باشند، اما هيچ دستوري مبني بر جمع‌آوري مخازن پلاستيكي به مناطق داده نشده است.

وي ادامه داد: با توجه به نوع و كيفيت مخازن روند تبديل مخازن پلاستيكي به مخازن فلزي در حال تكميل است، اما اين روند هيچ تاخيري در خدمات رساني و جمع‌آوري زباله در محلات به وجود نياورده است.

سخنگوي شهرداري تهران درباره تعطيلي برخي از ايستگاه‌هاي دوچرخه در چند روز اخير، اين موضوع را رد كرد و پاسخ داد: هيچ ايستگاهي تعطيل نبوده و معمولا دوچرخه موجود در برخي از ايستگاه‌ها به دليل استفاده مردم از آن منطقه به ايستگاه بعدي منتقل مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار