بازدید 24448
دو هزار و چهارصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

شرط بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات / علت مطرح شدن نام لاریجانی و ناطق نوری از سوی کارگزاران / فعال اصولگرا: انتخابات ۱۴۰۰ کرونا گرفته است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار جدی عربستان به آمریکا در رابطه با ایران / جلیلی: فضای انتخابات را عوض کنید و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 12 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احمد خاتمی: نسخه مقاومت در ایران جواب داده

سیداحمد خاتمی: الحمدلله نسخه مقاومت در جهان اسلام و ایران اسلامی تاکنون جواب داده و از این پس جواب خواهد داد و نسخه های سازشها و مذاکره ها معمولاً بی‌جواب و ناکام مانده است «وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا لایَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیئاً»؛ صبوری پیشه کنید، توطئه ‌های دشمنان به خودشان بر خواهد گشت. آنچه در این عرصه مهم است، این که دنیا بداند راهبرد نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان، مقاومت و ایستادگی بر خط حق خود است، مطلقا در عرصه موشکی مذاکره‌ای دیگر صورت نخواهد گرفت، آنچنان که در آغاز هم صورت نگرفته، این یک صداست در سراسر ایران، فریاد مقام معظم رهبری این است، فریاد مسئولان این است. دلیلش هم این است آن که خواب اینها را پرانده همین قدرت موشکی است و این قدرت موشکی به شدت بازدارنده هست؛ « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ» این قدرت موشکی ما مصداق «تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ» است.

کنایه عباس آخوندی به نظام موسوی: در حالی‌ که هیچ کس شما را نمی شناسد، به‌عنوان نماینده انتخاب می‌شوید

وزیر سابق راه و شهرسازی، با انتشار یادداشتی به توییت سیدنظام‌الدین موسوی مبنی بر تبرئه از دو شکایت واکنش نشان داد. در بخشی از یادداشت آخوندی آمده است: شما لطفا با خیال راحت طاق‌باز بخوابید همه به وظیفه‌ی اخلاقی خود واقفند. شما نیازی به حضور در جلسه‌های بازپرسی ندیدید، هم‌چنان‌که شرکت نکردید. لذا، رسیدگی به اتهام‌هایی بسیار آشکار و سرراست به دلیل عدم‌حضور شما، علیرغم احضارهای مکرر و بی‌توجهی‌تان به سیستم قضایی بیش از ۵ سال به‌طول انجامید. اگر تمایل داشتید آمار عدم حضور شما در جلسه‌های بازپرسی و تعیین وقت‌های بعدی را منتشر می‌کنم. هرچند به‌موجب قانون عدم حضور متهم در دادسرا با وجود دلایل و چندین بار احضار منجر به جلب می‌گردد. البته کسی هم شما را جلب نکرد. با آن همه اتهام و افترایی که شما بستید، هیچ نیازی به حضور در دادگاه هم ندیدید. لذا، حضور هم نیافتید. نمی‌دانم اگر کس دیگری جز شما بود، آیا نتیجه همین بود؟ اگر دوست داشتید متن کیفرخواست دادستان محترم و حکم دادگاه محترم بدوی را هم انتشار می‌دهم. حتما مطلعید که احکام زمانی قابل استناد می باشند که قطعیت یافته باشند، در حالی که پرونده جنابعالی همچنان جهت تجدیدنظرخواهی در دادگاه مفتوح و مطرح رسیدگی می‌باشد. به هر روی، برای شما محکومیت که سهل است، جایزه هم باید دریافت کنید. ازاین‌رو، در حالی‌که یک‌درصد مردم تهران هم شما را نمی‌شناسند، در لیست قرار می‌گیرید و به‌عنوان نماینده هم انتخاب می‌شوید. اگر معنی ایستادگی در برابر فساد و تخلف و ناکارآمدی این است، رندان همه داوطلبند. البته که شاید شما شایستگی‌هایی دارید که دیگران ندارند. در ضمن جهت مزید استحضارتان، از سال ۱۳۹۰ در کشور وزارت مسکن و شهرسازی نداریم و نام این وزارتخانه به راه و شهرسازی تغییر پیدا کرده است. همین‌طور که ایستادگی می‌فرمایید کمی هم دقت کنید.

امام جمعه کاشان: در دستگاه‌های اجرایی مرد و زن مختلط کار می‌کنند؛ باید جدا شوند، وگرنه دولت اسلامی نیستیم

حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بقیه‌الله‌ اعظم (عج) کاشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز درختکاری، افزود: از انقلاب اسلامی عبور کرده‌ایم و نظام اسلامی تشکیل شده و در حلقه سوم یعنی در دولت اسلامی قرار گرفته‌ایم. وی ادامه داد: جنبش و قیام انقلابی زمینه را برای تشکیل نظام جدید آماده کرد و به لطف خدا این حرکت انقلابی در مقابل عناصر ضدانقلاب، منافقان و در هشت سال دفاع مقدس ادامه یافت. به گفته وی، باید تلاش شود انقلاب به دولت و جامعه اسلامی و پس از آن به امت واحد اسلامی با قیام حضرت مهدی (عج) برسیم. خطیب جمعه کاشان با طرح این پرسش که آیا تمامی امور کشور از جمله سواحل دریا، بازار، کلاس‌ دانشگاه‌ها و محیط مدرسه‌ها بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفته است، اظهار داشت: ممکن است چند عنصر در قالب دین باشد اما تمامی آنها بر پایه دین مبین اسلام نیست. وی افزود: در دستگاه‌های اجرایی مرد و زن به صورت مختلط کار می‌کنند و امکان جدا کردن آنها نیز وجود دارد، اگر این مهم انجام نشود، دولت اسلامی نیست. سلیمانی با بیان اینکه برخی کشورهای غربی، سواحل دریا را بین مردان و زنان تفکیک کرده‌اند، افزود: در برخی سواحل دریای کشور اختلاط بین مرد و زن وجود دارد؛ وقتی می‌گوییم دولت اسلامی یعنی باید تمامی امور و تشکیلات آن بر پایه اسلام شکل گرفته باشد.

حضور نیروهای ارتش در اتفاقات دی ماه ۹۶

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش: «یکی از مأموریت‌های استنتاجی افتخارآمیز نیروی زمینی، مرتبط با ناآرامی ­های دی‌ماه ۹۷ بود. در آن زمان ما مأموریت خاصی نداشتیم، ولی آمادگی‌مان را به سردار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردیم و به ایشان گفتیم که فعلاً نیروی زمینی مأموریتی ندارد، ولی با توجه به نیروهای آموزش‌دیده و ولایی که داریم، الآن بهترین فرصت است که ما به نیروهای امنیتی کشورمان کمک کنیم. خوشبختانه ایشان پذیرفت و ما توانستیم در برقراری امنیت در داخل شهرهایی که دچار ناآرامی شده بودند، تأثیر بسزایی داشته باشیم.»

واعظی: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید با رئیس جمهور هماهنگ باشد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است و دبیرخانه این شورا باید با رئیسش هماهنگ باشد. سیدمحمود واعظی درباره ضرورت هماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با دولت گفت: آقای دکتر روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است و دبیرخانه هم باید مانند گذشته خودش را با رئیس شورا هماهنگ کند . رئیس دفتر رئیس جمهور خاطر نشان کرد: حال یک وقتی نغمه‌هایی زده می شود و مصاحبه‌هایی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد در این شرایطی که کشور در حال جنگ اقتصادی است به جای اینکه فضا را آرام کند باعث بروز مشکلاتی می‌شود. وی ادامه داد: این از مشکلاتی است که ما داریم و باید حل شود.

عارف می‌آید؟

مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه عملیات روانی سنگینی علیه عارف آغاز شده است، گفت: مشی عارف تقویت وحدت جریان اصلاحات است و به همین دلیل به حاشیه ها جواب نمی دهد.علیرضا خامسیان در گفت وگو با ایسنا، درباره صحت اخبار مبنی بر قرار نداشتن نام محمدرضا عارف در بین گزینه های نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و حضور مستقل وی در انتخابات، اظهار کرد: من چون عضو این نهاد نیستم، اطلاعی از گزینه های مطرح ندارم، اما این گزاره که آقای عارف مستقل به انتخابات می آید یا تابع نظر نهاد اجماع ساز است، با این پیش فرض همراه است که او اعلام کاندیداتوری کرده است.وی ادامه داد: برخی گفته اند عارف بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز اعلام کاندیداتوری کرده است، در حالیکه تا این لحظه آقای عارف نفیا یا اثباتا اظهار نظری برای حضور در انتخابات نکرده و اعلام کرده که در حال بررسی شرایط است.

آشنا: این برجام است که به ایران بازمی‌گردد

مشاور رئیس جمهور نوشت: ایران لازم نیست به برجام برگردد بلکه این برجام است که به ایران باز می‌گردد.حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور، در توییتر نوشت: با برجام یا بی‌برجام ما توان استقامت داریم اما برجام یکی از کلیدهای شکوفایی و گسترش قدرت ما در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی است. ایران لازم نیست به برجام برگردد بلکه این برجام است که به ایران باز می‌گردد.

فعال اصولگرا: انتخابات ۱۴۰۰ کرونا گرفته است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: فضای انتخاباتی کشور متاثر از همه گیری ویروس کرونا روزهای سردی را تجربه می کند.وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استقبال کم داوطلبان در روزهای اول ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات هم مانند دیگر مناسبت های اجتماعی تحت تاثیر منفی ویروس کرونا قرار گرفته است. با شیوع ویروس کرونا، یکسری محدودیت های ارتباطی و اجتماعی به زندگی مردم وارد شد که قابل چشم پوشی نیست.وی افزود: در یک سال گذشته بخش عظیمی از اجتماعات فرهنگی مذهبی تعطیل شد یا به حداقل ممکن رسید. بن مایه هر انتخاباتی به عنوان یک جشنواره سیاسی اجتماعی، تجمعات و مراسم است. در مراسم مذهبی و اجتماعات سنتی، حس مسئولیت پذیری افراد فعال می شود، متاسفانه در یک سال گذشته کم شدن ارتباطات حضوری تاثیری زیادی بر زندگی مردم گذاشته است.

انتقاد رئیس مجلس از مدیریت اقتصاد: قیمت مرغ هرگز نباید از ۱۱ هزار تومان فراتر می‌رفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به عنوان یک فرد مطلع به شما عرض می‌کنم که اگر ما به درستی مدیریت کنیم و مبتنی بر سنن الهی حرکت کنیم، مشکلات اقتصادی ما قابل حل خواهند بود، گفت: تا ۲۷ مهرماه به اندازه ۴.۲ میلیارد دلار در حوزه نهاده‌های کشاورزی، پول تخصیص و پرداخت شده است و با این‌ پول، قیمت مرغ هرگز نباید از حدود ۱۱ هزار تومان فراتر می‌رفت. پس مشکل ما پول نیست، بلکه ناکارامدی و ایده‌هایی است که به دنبال حل اساسی مشکلات نیستند.

نظر پورمختار درباره مطرح شدن نام لاریجانی و ناطق نوری از سوی کارگزاران

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند و لذا به بزرگان جریان اصولگرا آویزان می شوند تا هم خودشان را مطرح کنند و هم از نام و عنوان بزرگان اصولگرا برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی شان بهره ببرند بنابراین بعید می دانم حمایت زبانی کارگزاران از آقایان لاریجانی و ناطق نوری ریشه ای باشد.

واکنش علم‌الهدی به دیدار پاپ و آیت‌الله سیستانی

آیت الله علم الهدی به ملاقات اخیر پاپ با مرجعیت شیعه در عراق اشاره و عنوان کرد: در ملاقاتی که اخیرا پاپ فرانسیس با حضرت آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعه داشت، رسانه‌های استکباری دو قطبی شیعه را دنبال کردند؛ حتی خواستند بگویند حوزه‌های علمیه شیعه نیز دوقطبی هستند و بگویند حوزه علمیه نجف یک حوزه سکولار است و کاری به سیاست ندارد و حوزه علمیه قم انقلابی و سیاسی است.امام جمعه مشهد ابراز کرد: متاسفانه قدم را فراتر گذاشتند و خواستند مرجعیت شیعه را هم دوقطبی کنند، یعنی خواستند بگویند یک مرجع سکولار یعنی آیت الله سیستانی و یک مرجع انقلابی سیاسی یعنی مقام معظم رهبری در جهان شیعه وجود دارد و خواستند با این کار شیعه را دوقطبی کنند.وی با طرح این سوال که چرا پاپ فرانسیس به عراق آمد، تصریح کرد: پاپ یک ماموریت امریکایی داشت، آمد اینجا چون میدانست منشاء و مبداء مقابله با آمریکا مرجعیت شیعه است بنابراین خواست آیت الله سیستانی را با عنوان پیام صلح و امنیت وادار کند که مردم و جوانان و حشد الشعبی و جریانهای انقلابی عراق به جنگ و مقابله با آمریکا نروند.آیت الله علم الهدی یادآور شد: آمریکایی‌ها هر وقت در برخورد با ما کم آوردند متوسل به پاپ شدند، آن روزی که گروگان‌های آمریکایی را جوانان ما گرفتند، پاپ نماینده خدمت امام راحل(ره) فرستاد و امام فرمودند از قول من از پاپ بپرسید اگر مسیح امروز بود از امریکا حمایت می‌کرد یا از ما؟

سازمان انرژی اتمی برای مردم پیامک فرستاد

ظهر امروز جمعه آژیر اعلام خطر در مناطقی از شهر تهران از جمله امیرآباد شمالی و شهرک آزمایش شنیده شد که این سازمان انرژی اتمی بابت این موضوع برای مردم پیامک فرستاد.متن پیامک سازمان انرژی اتمی به شرح زیر است:

«شهروند گرامی

مقارن ظهر امروز صدای آژیر اعلام خطر واقع در محدوده کارگر شمالی برای انجام تست شنیده خواهد شد.

اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی»

شرط بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی شرط بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات را بهبود وضع اقتصادی عنوان کرد و افزود: نیازی به فداکردن مشارکت با پیش کشیدن بحث کارآمدی نیست هر چند در وضعیت کنونی کشور کارآمدی در حد مشارکت ضروری است.حمید رضا ترقی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، فضای انتخابات ریاست جمهوری را در حال سامان‌یابی و فعال شدن دانست و رقابت اصلی را میان دو قطب و گفتمان مذاکره و مقاومت ارزیابی کرد.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را پرشور و رقابتی توصیف کرد و ادامه داد: رقابت این انتخابات درون جریانی و میان اصولگرایان نخواهد بود. ضمن اینکه تکثر نامزدها بعد از نظر شورای نگهبان و نهایی شدن نامزد برتر حل خواهد شد.

باهنر: رییس‌جمهور بعدی فکر نکند عقلش زیاد شده است

باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امیدوارم رییس‌جمهور آینده عاقل، حکیم و مدبر باشد. نیاز نیست رییس‌جمهور روزی ۱۷ ساعت کار کند، پنج ساعت کار کند، اما حکیمانه تصمیم بگیرد و با ۲۰ میلیون رای فکر نکند عقلش زیاد شده است.

جلیلی: فضای انتخابات را عوض کنید

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: فضای انتخابات را عوض کنیدباید فضای انتخابات را از دو گانه های غلط و کاذب به سمت دغدغه های مردم ببریم.اگر جریان انقلابی مشکلات مردم را پیگیری و حل کند، مردم نیز در انتخابات به این جریان رای می دهد.

زمان اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: با توجه به رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، این طرح تا پایان سال تصویب می‌شود.محمد صالح جوکار در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا و عدم تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها گفت: هدف از این طرح برخلاف آنچه مطرح شده، صرفا برای انتخابات سال ۱۴۰۰ نبوده بلکه به دنبال نظارت موثر بر عملکرد شورا‌ها از طریق یک نهاد بالا دستی است. وی دامه داد: یکی از مهمترین مباحث در بحث نظارت پیشینی، احراز صلاحیت داوطلبان است که با وجود عدم تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها، اگر هیات‌های نظارت استانی بر اساس استعلام از مراجع ذی ربط مشخص شده در ماده ۴۹ قانون انتخابات شورا‌ها عمل کنند، مشکلات دوره‌های گذشته را دیگر نخواهیم داشت.

هشدار جدی عربستان به آمریکا در رابطه با ایران

العرب، نزدیک به عربستان سعودی نوشت: سفر وزیر خارجه روسیه به عربستان سعودی ابعادی غیر از تقویت همکاری دو جانبه دارد و بیش از هر چیز به مواضع اخیر آمریکا در قبال سعودیها مرتبط است.در ادامه این مطلب آمده است: این سفر اهمیت زیادی برای پرونده های منطقه ای نظیر جنگ یمن و سوریه دارد.فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی، در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای روسی اش گفت که صلح سوریه مستلزم یک راه حل سیاسی فراگیر است.یک روز قبل از این نشست، وزیر خارجه امارات از لزوم بازگشت سوریه به اتحادیه عرب گفته بود. در چنین شرایطی، کارشناسان بر این عقیده اند که تمرکز سعودی بر موضوع سوریه دربردارنده پیامی برای آمریکایی هاست، مبنی بر اینکه اگر قصد نزدیکی به ایران را دارید و باب هسته ای را در برابر آن باز می گذارید، ما پرونده سوریه را در خلاف جهت محاسبات واشنگتن به حرکت در می آوریم.کارشناسان معتقند عربستان مایل است راه حلی برای سوریه یافته شود که باعث خروج ایران از آن و در ادامه گرفتن برگ برنده ایران از دستش شود. تهران بازیگر اصلی در سوریه است که به موازات ترکیه و روسیه حرکت کرده و موفق شده است با ایجاد شبکه های متعدد، مدت طولانی در سوریه بماند.

آمریکا منتظر انتخابات ایران است؟

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت بایدن با توجه به اینکه در ایران و اسرائیل به زودی انتخابات برگزار می شود، برای شروع مذاکره با تهران منتظر نتیجه می ماند؛ گفت که برای آغاز گفتگوها منتظر نتیجه انتخابات نمی مانیم.او گفت که آمریکا همچنان منتظر پاسخ تهران به پیشنهاد اروپایی ها برای شروع مذاکره است.

حمله تروریستی به کشتی تجاری ایران در دریای مدیترانه

بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.علی غیاثیان سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با نورنیوز گفت: به دنبال رخداد اصابت شئ انفجاری به کشتی کانتیربر ایران شهرکرد که روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در آبهای بین المللی در دریای مدیترانه رخ داد، بخشی از بدنه کشتی دچار آسیب شد.او گفت: این شناور که متعلق به شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی است از ایران به مقصد اروپا‌ در حرکت بوده است.غیاثی خاطرنشان کرد:بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.او افزود: در این حمله تروریستی خوشبختانه به هیچیک از خدمه شناور تجاری ایران آسیبی وارد نشده است.غیاثی گفت: کشتی ایران شهرکرد پس از بررسی میزان آسیب دیدگی و ترمیم خسارات وارده به مسیر خود ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱۳
مردم با رور پای صندوق نمیان
ردصلاحیت و فضای باز بهانه است
دل خوش میخواد که دولت قفل سازان چیزی باقی نذاشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
در رای ندادن نفعی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
دوست عزیز
با مشارکت در انتخابات حداقل قدرت کشور تثبیت میشه
در رای ندادن اما هیچ منفعتی نیست
اینکه این همه مردم شرکت کردن و رای دادن هست که امروز با وجود همه مشکلات کشور اما سرپا هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
به هیچ وجه دوباره انتخابات شد همه مسولین خوب شدند واقعا کسی رای بده هم به عقلش باید شک کرد هم خیانت به مردم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
چند دهه هست که با این سخنان که اگر شرکت نکنید چنان و چنین میشود،ما را گول زده اند.با این توجیحات مردم دیگر رای نمیدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
در رای دادن هم نفعی نیست ، حداقل شاید شرکت نکردن اعلام نارضایتی ما از شرایط باشه و کسی به فکر بیفته هر چند امیدی نیست، زندگی برای ما که اصلا سرپا نیست ! رسما داریم گشنه میمونیم با وضعیت زیبای اقتصادی مملکت
ناشناس
| Germany |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
برای یکبار هم که شده مردم باید به فردی که امتحان خود را در جنگ پس داده است رای بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اون قدرت کشور برای مردم نون و آب نیست فقط وسیله ... همین مردم هست.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
درود
اونکه میگه با رای دادن همه تثبیت میشه
اره تثبیت میشه تورم گرانی بی ارزشی پول رانت خواری .هر چی که فکر کنی باعث بدببختی من کارگر هست تثبیت میشه بله
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خواسته های شما مبنی بر رفع تحریم رفع تنش و ارتباط نرمال با جهان و کاهش تورم و کاهش نرخ دلار در دست رئیس جمهور نیست بنابراین با رای دادن به خواسته های خود نمیرسید رئیس جمهور در این موارد تصمیم گیرنده نیست رئیس جمهر برای اداره مملکت هست بر اساس تصمیماتی که مذیران میگیرند
مشارکت مهم نیست
خروجی مهم است

رای بی رای
انتخابات فایده نداره همانطور که در چهاردهه گذشته نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
اینقدر رای رای نکنید که باز مردم می روند و رو سیاهی برای شما جماعت اینترنتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
دفعه قبل که مردم رای ندادند و این مجلس بی برنامه و بی خاصیت تشکیل شد روسیاهیش برای کی شد ؟
دیگه گول نمی خوریم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خطاب به ناشناس ۲۳:۰۶
کاملا معلومه که تمام کامنت هایی که در مخالفت با نظر اکثریت کاربران گذاشته میشه، کار تو یکنفر است
قدری حیا کن، شرم کن، خجالت بکش، آخه چند عدد ساندیس
ارزش اینرو داره که با این چرت پرت گفتن ها حقایق رو کتمان کنی ونمک به روی زخم هموطنان خودت بپاشی؟ اگر هم این چیزا برات مهم نیست، اقلا به فکر آخرت خودت در روز قیامت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
شمایی که رو سفیدید چه گلی جز بدبختی سر مردم زدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ناشناس ۲۳.۰۶ انتخابات پارسال و مجلس انگار یادت رفته که میزان مشارکت به حداقلرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
حالا بگذار از مشارکت میلیونیتان در انتخابات پارسال مدتی بگذرد بعد لاف بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اینقدر که خودتان را به در و دیوار زدین با بنزین گران کردن عمدی چند ماه قبل انتخابات و 2 روز قبل انتخابات اعلام کرونا باز مردم تصفشان رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ناشناس 23:06
شما دیگه چرا به صورت ناشناس کامنت می گذاری. نام و نام خانوادگی را بنویس تا جایگاه محکم تری پیدا کنی و بتوانی پول و ثروت بیشتری پارو کنی.
لاریجانی را آورده اند که با محمود رقابت کند و مردم را به صندوق ها بکشانند
بعبارتی همکاری فریبکارانه دو مهره سوخته با یکدیگر در رقابت نمایشی برای جمع آوری آرا و شلوغ کردن انتخابات
ولی هیچکدام در حد ریاست جمهوری نیستند و هر دو کارنامه ی فضاحتبار دارند

ناطق نوری هم که مهره سوخته است .

مشارکت مردم از همه مهمتر است ولی انتخابات سال قبل نشان داد مردم با انتخابات قهر کرده اند و همچنان قهر هستند .
با این اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور ، متاسفانه حتی با بهترین رییس جمهور هم حداقل سی سال طول می کشه تا اوضاع روبراه بشه

سی سال آینده به درد ما نمیخوره

گذشته و آینده را با مدیریت غلط و پر اشتباه مسئولین از دست دادیم

عمرا رای بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ما که از تولد در دهه شصت زجر کشیدیم و تا وقتی زنده هستیم هم زجر باید بکشیم ، خدا کنه نسل 70 و 80 تو پیری بتونن طعم خوشبختی رو بچشن
ناطق نوری و طرفدارانش بهتر است به خانه سالمندان فکر کنند
محمود تنها گزینه محتمل پیروز و سوژه هیجانی انتخابات است
لاریجانی هیچ شانسی ندارد
دکتر سعید محمد حتی اگر مدیر توانایی باشد سیاستمدار خوبی نیست ولی مدیر خوب بهتر از سیاستمدار ناکارآمد مثل حسن روحانی و ظریف و محمود است

فعلا تا اینجا گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
بیچاره اصلاح طلبان که تا الان به لاریجانی بد می گفتند، از الان باید به مدح خاندان لاریجانی بپردازند.
یک روزی علیه عالیجناب سرخ پوش می نوشتن الان عکس پروفایلاشون است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
دکتر گفتنت منو کشته
تنفس مصنوعی ها فایده ندارد
شنبه شاخص مثبت میشه
ولی یکشنبه به بعد روند طبیعی نزولی تکرارمیشه
چون بورس بیمار و الکی چاقه
تنها شرط بنده برای شرکت در انتخابات ، استعفای همه مسئولان بالای ۶۵ سال از مشاغل دولتی شان است
پاسخ ها
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خدایا اکبر کجاست ،؟؟؟!! اگه الان اکبر کبیر بود میدونستم چیکار کنه و چطوری مردم رو به میدان بیاره ولی حیفففف که اکبر کبیر رو از ما گرفتن ، روحش شاد که برای ایران خیلی زحمت کشد
وجود نام برخی افراد در میان کاندیدهای ریاست جمهوری بخاطر عملکرد افتضاحشان و منفور بودنشان موجب ریزش مشارکت خواهد شد
نام هایی چون جهانگیری ، لاریجانی ، قالیباف ، و ...........
امام جمعه کاشان: در دستگاه‌های اجرایی مرد و زن به صورت مختلط کار می‌کنند؛ باید جدا شوند، وگرنه دولت اسلامی نیستیم) امیرالمومنین علی (ع) دردش وضعیت معیشتی مردم و یا کوچکترین بی عدالتی بود و کل مقام دنیا را اندازه عطسه بز نمی دانست و مدعیان تشیعش دردشان چیست !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
در مدینه فاضله شما که جدا نیستند و با هم کار می کنند نتایج آن مشخص است و شما هم دیر بجنبید از آنها جلوتر خواهید رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
همان اینترنتی که با آن کامنت می گذارید محصول همان مدینه فاضله است. وگرنه دستاوردهای شما برای همه عیان است.
عمرا رای بدم
شعورم چنین اجازه ای به بنده نمیده .
میگه غلط میکنی یه اشتباه را چندبار تکرار کنی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
اگ رسانه های بیگانه برای اینکه رقبا رأی نیارن تشویقتون کنند.گوش به فرمان بی بی سی هستید
شماها هم میایین و رأی می دهید.
الانم با دست پس می زنید و با پا پیش می کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ناشناس ۲۲:۱۹ ظاهرا خیلی وضعشون خوبه و از این وضعیت دارن حسابی ماهیگیری میکنن
انتخابات ۱۴۰۰ بی روح ترین انتخابات تاریخ ایران خواهد بود
بی روح و بی رمق
حمله تروریستی به کشتی تجاری ایران در دریای مدیترانه) بنظر شما تیتر کیهان هنوز هم مثل انفجار کشتی تجاری اسراییلی هست یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
معلوم است خیلی از این روزنامه ترس دارید غرب زده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
تابی جون ساندیس خورها سایتت زیاد شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
ناشناس 23:14 ساندیس خورها زیادنیستن ولی صداشون بلنده . همه باید لال و خفه بشن تا صدای این گروه قلیل شنیده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
آخیییی ناشناس ۲۲:۵۶ فعلا که دور دور شما شرق زده ها هست و چین و روسیه شدن ارباب کشورمون ، وضعیت مردم هم کارنامه این وابستگی به شرق هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
وفتی مجلس سه هزار میلیارد بودجه برای تولید محتوا تصویب می کند، فکر کردید کجا خرج می شود، حقوق برای امثال 2:56 ها می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
شرق زده خخخه
لطفا یک نمونه از دستورات چین و روسیه که در ایران اجرایی می شود را ذکر بفرمایید
جوابی ندارید به کوچه علی چپ نزنید
والله در انتخابات شرکت نخواهم کرد. قسم جلاله خوردم تا مانند چهل سال گذشته وسوسه نشوم و گول حرفهای این ها را نخورم.
پاسخ ها
که چی بشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
آقا یه پیشنهاد اخلاقی نمیخای یه کاریو بکنی قسم نخور چون شیطون دست از سر آدم برنمیداره دوباره وسوسه میشی اون کارو میکنی بعد باید کفاره شکستن قسمم بدی الکی قسم میخوری که چی بشه
کدامیک از افراد مرتبط با فساد ، ادعای انقلابی بودن را نداشته اند ؟ وجه اشتراک تمام انقلابی نماها سخنرانی ، مصاحبه ، اتهام زدن ، ادعا کردن آنهم بصورت مستمر هفتگی ویا ماهیانه / سردار سلیمانی کدامیک از اینها را داشت ؟ هیچکدام چون مرد عمل بود ونه ادعا . مشکل اول کشور ما انقلابی نماهاست و نه دشمنان خارج ار مرز / آن آقایی که نزدیکترین افرادش به سنگین ترین اتهامات اقتصادی محکوم شدند ماهی چند بار سخن از مبارزه با فتنه سرمیدادند ؟؟؟ این فرد دیگر که بیش از 50 درصد درامد نفتی 8ساله کشور را به جیب اشخاص حقیقی وحقوقی واریز کرد و کشتی نفت به برخی از مسئولان هدیه داد چرا بصورت هفتگی متینگ برگذار میکند و ادعای انقلابی بودن را دارد ؟؟؟
علم الهدی :پاپ یک ماموریت امریکایی داشت آمد اینجا چون میدانست منشاء و مبداء مقابله با آمریکا مرجعیت شیعه است بنابراین خواست آیت الله سیستانی را با عنوان پیام صلح و امنیت وادار کند) علم الهدی دقیقا در جریان تمامی کارهای امریکاست حیف اینهمه استعداد نیست ؟!! خوب بشر شما از دهان پاپ چه الان و چه تا ضد سال قبل غیر از پیام صلح و دوستی چه چیزی شنیده ای که فکر میکنی حالا برای خوشامد امریکا این حرف را زده ؟ پس چرا مسیحیانی که با حشد شعبی همکاری میکنند را تایید کرد چقدر بخودت فشار اوردی تا به این نتیجه رسیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
حیف شما نیست که با اینهمه علم الهدی شناسی تو ایران هستی؟!
برو بی بی سی چن هزار پوند حقوق بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
داداش چهل ساله حربه اتیکت و برچسب زنی بر روی مخالفان انجام میشه خسته نشدین وقتی دلیل ندارید برچسب میزنید این نوکر انگلیسه اون جیره خور بی بی سیه اون جیره خور امریکاست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
جواب 22:21 فکر می کنید ایران ارث بباته که می خواهی هرکس نظرش با شما متفاوت باشد از ایران برود
خداوکیلی اگر زمان شاه بود امثال شما حالا چه نظری و عکس العملی داشتید
گفتم خدا وکیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
متاسفانه این 22:21خیلی فعال هست زیر هر تظری یه چیزی مینویسه خدایی چقد حساب میکنن باهات که دنیا و آخرتت رو فروختی
اصولگرا و اصلاحطلب دو لبه ی یک قیچی
دیگه گول نمی خوریم

انتخابات خداحافظ
حتی اگر ساندیس با تی تاپ هم پخش کنند بنده در انتخابات شرکت نخواهم کرد
پاسخ ها
madman
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
نظرت در مورد موز با خیار چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
احتمالا هر دو رو باهم بخوری آب و روغن قاطی نمیکنی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ﺑﻌﻀﻲ ﻫﺎ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺧﺎﻧﻮاﺩﮔﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﻳﺪ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻫﻨﺪ. ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووود :))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
جناب مدمن چرا از تجربیات خودت برای مردم حرف میزنی؟زشته به خدا
به نظرم رهبری تو سخنرانی عید مبعث با دسته بندی کردن وظیفه پیغمبران جواب این دوقطبی سازی علیه شیعه رو دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
چه محبوبیتی
طرفداران اصلاحطلبان کلا تصمیم به تحریم انتخابات گرفته اند
اصولگرایان با میزان مشارکت بسیار پایین و در حد ۱۰ درصد پیروز قطعی انتخابات خواهند بود

یاد قدیم افتادم
نوشابه بدون ساندویچ نمی فروختند و مجبور به خرید ساندویچ بودیم اما ساندویچ دلخواهمان نبود و ارزانترین و بی کیفیت ترین ساندویچ را می خریدیم تا به نوشابه برسیم

رییس جمهور بعدی همان ساندویچ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
کندی که تو این ۷سال زدید کوروش کبیر نمیتونه جمع کنه
ملت بیچاره کردید
اون موقع انتظار داری بهتون رای بدن
خودتون هم میدونید کسی واسطون نمونده
توهم دارید
ضمنا شما دوغتو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
طرفداران ثابت اصلاحات که ممکنه رای ندند حداکثر ۴ تا ۵ میلیون نفرند ولی اصولگراها همین الان حداقل ۱۶ میلیون رای ثابت دارند و خیلی از افرادی که به روحانی رای دادند به کاندیدای اصولگرا رای میدند چون اساسا مردم به اقتصاد رای میدند و نامزد اصولگرا شخصی با سابقه مدیریتی قوی خواهد بود. در بدترین حالت اصولگراها با بالای ۴۰ درصد رای کل واجدین شرایط برنده میشند که برابره با بهترین مشارکت در کشورهای مثلا دموکرات اروپایی. در هر صورت اگه منظورت کاهش مشارکت در انتخاباته نگران نباش همین شماهایی که مثل همه انتخاباتهای سالهای قبل رای بی رای رو دائم تکرار می‌کنید در آخرین لحظات با تبلیغ بی.بی.سی بدو بدو میرید پای صندوق رای و مشارکت بالای ۶۰ درصد خواهد بود. شما احتمالا یا حافظه ضعیفی داری یا بچه‌ای از اواخر دوره خاتمی و انتخابات سال ۸۴ و رای احمدی نژاد خبر نداری
رای دادن بی فایده است. من رای نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
مادام که قانون اساسی اصلاح نشود و اختیارات متناسب با شان رییس جمهور به ایشان واگذار نشود،اینها شعبده بازی است و نه انتخابات،خودتان هم بخوبی میدانید!
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند) خنده دار اینه که اصولگراها فکر میکنن در انتخابات خودشون حیات سیاسی دارن !!!
فرقی نمی کنه‌که مذاکره بکنید یا نکنید رای بی رای
انتقاد رئیس مجلس از مدیریت اقتصاد: قیمت مرغ هرگز نباید از ۱۱ هزار تومان فراتر می‌رفت) جالبه میگه من فرد مطلع و مدیری هم هستم آقای مطلع مدیربفرمایید در دوره 20 ساله مدیریتتون قیمت تراکم از جند به جند رسید ؟! چند تا زمین و ملک و ساختمان به این و اون ؟! چقدر بدهی بالا اوردید ؟! در ضمن دولت هم گفت که ما پول داریم اما کسانی که حاضر باشند در شرایط تحریم به ما جنس بفروشند و چنس را هم بتوانند تحویل دهند نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
جهت اطلاع افزایش قیمت زمین و کلا همه چیز به تورم بستگی دارد و چرا تورم بالا است به نقدینگی ربط دارد و که چرا نقدینگی بالا است به خاطر چاپ پول بدون پشتوانه و پول چاپ کردن هم چیز بدی نیست مهم این است که دلالی نرود که در ایران به کار دلالی می رود و همه این چیزها به کجا بر می گردد به سیاست کلان تیم اقتصادی دولت
بنده و خانواده و اطرافیان ما هم رای نمیدن. رای بدیم که بیان برا ما مرگ بر امریکا بگن و بعد خودشون و بچه هاشون برن اونجا؟
چندسوال از کاندیدا های ریاست جمهوری۱-رشدنقدینگی درکشورماازسال۹۰تا۹۹ده برابرشده (237به۲۳۲۰ هزارمیلیلردتومان )یعنی چه ۲_رشدنقدینگی باتورم چه ارتباطی دارد-۳-خلق پول چگونه بوجود می اید۴_کسری بودجه یعنی چه۵_تولیدناخالص ملی یعنی چه ۶_فرارمالیاتی وپولشویی یعنی چه-تحریم یعنی چه و.......
چرا بعضی ها هر چی سنشون بالاتر میره بیشتر درگیر مسایل مربوط به جداسازی زن و مرد میشن؟ علت خاصی داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
چون دیگه کارایی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اگه باهوش بودی باید میپرسیدی چرا این جداسازی زن و مرد رو درست قبل از انتخابات با شور و حرارت بیشتری مطرح می‌کنند
احمد خاتمی: نسخه مقاومت در ایران جواب داده

منم هر روز فربه تر می شدم قطعا این حرف رو می زدم
پاسخ ها
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
لایک
از کل اسلام فقط حجاب و جدا کردن زن و مرد مطرح میشه. زبانم لال بیماری جنسی دارن ؟؟؟؟
از کل اسلام فقط حجاب و جدا کردن زن و مرد مطرح میشه. زبانم لال بیماری جنسی دارن ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
مشگل نبود تستسترون هستش که حودشان ندارند در این سن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
نه خیر اونا دیگه سنی ازشون گذشته. مشکل اینجاست که تو هوش درست و حسابی نداری و از خودت نمیپرسی چرا این حرفا قبل از انتخابات مطرح میشه
وقتی تصمیمات را همایونی میگیره تدارکاتچی را هم باید خودش انتخاب کنه
بدون لغو تحریم ها هیچ کس رای نمیده
از ابتدا مشخص بود كه سفر پاپ به عراق و ديدار با آقاي سيستاني خوشايند عده اي نخواهد بود البته اگر پاپ به ايران سفر مي كرد مي شد سفير صلح ... قضيه اينه كه رفت با مرجعيت نجف ملاقات كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
مرسی
اگه انتخابات کم رمق باشه اوضاع بحرانی میشه
رای بی رای تامام
رای به چی بدم
به دزدی ها
به اختلاس ها
به گرانی ها
فردا جواب خدا را چی بدم
بگم نفهمیدم به کی رای دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
نه به خدا بگو به وضیفه شرعی و دینی عمل کردم
امام جمعه کاشان هم به داره خودشو به امام جمعه های مشهد و اصفهان میرسونه.
با این حرف ها نمیتونید ارتش رو از چشم مردم بندازین.بیشتر خودتونو خراب میکنین.
این نسخه!!!! عجب نسخه ای بوده به خدا؟!؟!؟!؟!؟!؟ دنیا باید بیاد و در برابر ما لنگ بندازه!!! چون با این نسخه مقاومت، ما (مسئولین)کاری کردن که هیچ کسی در طول 1000 سال هم نمی توانست انجام بده. یعنی تمام اقتصاددان های انگشت به دهن موندن از این همه تدبیر و علم روز و پیشرفته که مسئولین ما به کار می برن تا تحریم ها رو خنثی کنن.
بدبخت پاپ وایت الله سیستانی که مغزشون راتوایران دربست میخونن ونقشه هاشون رافاش میکنن وجدانالااقل باایت الله سیستانی که تموم فکروذکرشان کرامت انسانی مسلمونهاست کاری نداشته باشین درواقع حدوحدودخودرارعایت کنین
شرط بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات
رفراندوم
من هنوز موندم که داریم تاوان چی رو پس میدیم با این گرانیها؟
تویوتایی که خریدم ۶۰میلیون سال ۲۱۱۶ در منطقه ازاد الان شده۵۰۰میلیون تومان.یا فقیریم یا میلیاردر فقیر.داریم تاوان چی رو پس میدیم
جناب آیت الله سلیمانی!ایران جمهوری اسلامی است نه دولت اسلامی. دولت اسلامی دولتی است که داعش می خواهد بنیان گذاری کند!
جناب ترقی! اگر دوستان و همفکرانتان مانع نشوند ٬ وضعیت اقتصادی مردم هم رو به راه می شود اما صد افسوس ....
دیگه اگه فرصتی بود مردم به اصلاح طلب و اصولگرا دادن متاسفانه هیچکس فکر مردم نیست و فکر پر کردن جیب خودشون هستن پس اگه یک دلیل فقط یک دلیل برا رای دادن داشته باشن تا مردم رای بدن . شاید اینا به فکر بیفتن که نمیفتن اگه مردم رای ندادن بدونن که مردم اگر هم رای دادن تا حالا بخاطر ایران بوده نه حزب و شخص خاصی .
سخه مقاومت در جهان اسلام و ایران اسلامی تاکنون جواب داده
آره توی خونه شما همینطوره
رییس جمهور بعدی لاریجانی است شک نکنید
تمام پیش بینی سه رییس جمهور کذشته من درست بود این هم درسته
برای اینکه حرف مرا متوجه بشید ببینید سفیر ایران در روسیه انگلیس و چین چه ارتباطی با لاریجانی دارند آنوقت تصدیق می کنید
اگر آن برخورد تحقیر آمیز با قالیباف در روسیه می شود
یک رفتار معطوف به آینده این کشور است
رای؟!؟!!!!!!
آقای علم الهدی، در دنیا بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارند که بسیاری از آنها نه شما را می شناسند و نه قبول دارند!
این دوره بیشترین تعداد و متنوع ترین کاندیداها را شورای نگهبان تائید خواهد کرد و مسئولان اعلام خواهند کرد که برای مذاکره با آمریکا نیاز به انتخاباتی با حضور حداکثری است و ...... اما رای بی رای!
امام جمعه کاشان: در دستگاه‌های اجرایی مرد و زن مختلط کار می‌کنند؛ باید جدا شوند، وگرنه دولت اسلامی نیستیم!!!!!
حرف شما صحیح و متین ولی در مورد وضعیت اقتصادی که جامعه را به فساد می کشاند، در مورد مسکن که مردم را به چه مشکلاتی انداخته، در مورد ارز و رانت و فساد در دستگاه های دولتی و .... که ریشه همه معلوم و راه حل آن معلوم و برخورد با آنها معلوم است چرا حرفی نمی زنید؟ در مورد ربا در بانک ها چرا حرفی نمی زنید واگر هم حرفی می زنید در حد حرف باقی می ماند و عمل نمی شود. علی برکت الله از این همه تسلط بر امور مردم و جامعه.
واعظی: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید با رئیس جمهور هماهنگ باشد!!!!!!!!!!!!!
اقای رییس جمهور باید با چه کسی و چه دستگاه و ارگانی هماهنگ باشد؟
فعال اصولگرا: انتخابات ۱۴۰۰ کرونا گرفته است!!!!!!!!!!!!!!
آقای فعال اصولگرا، آقای فعال اطلاحطلب، آقای فعال کارگزاران، آقای فعال مستقلین، آقای فعال ... هر کسی که هستی، انتخابات 1400 کرونا نگرفته بلکه شما آن را به کرونا، ایدز، طاعون، وبا و ... مبتلا کرده اید به اعمال خود بنگرید. علی برکت الله ها را فراموش نمی کنیم.
شرط بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات!!!!!!!!!!!!!!!!!
این قضیه مشارکت در انتخابات مانند قضیه برجام و آمریکا است. آمریکا از برجام رفت بیرون و حالا با عناوین مختلف می خواهد ایران را مورد حمله در قضیه برجام قرار دهد و ایران را مجبور کند از راه و روش و سیستم برجامی آمریکایی که خود از آن بیرون رفته تحت فشار قرار دهد. دولتمردان ما هم سالها از قضیه خدمت به مردم غافل بودند و به فکر حزب و گرون و طرفداران خود و آقازاده ها و .... بودند که ازنقش مردم در انتخابات غافل شدند و حالا می خواهند بعد از این همه فشار و بدبختی که به مردم تحمیل کرده اند مردم را به انتخابات بازگردانند. علی برکت الله. این مساله نتیجه اقدامات شما بوده و لاغیر.
هیچ یک از مسئولین نه از مردمند و نه به فکر مردم..آنها فقط به فکر خودشان هستند.با عملکردتان دارید این را فریاد می زنید.
دشمنی با امریکا را کنار بگذاریم لازم نیست در بغل امریکا غلط بزنیم این تنها راه حل مشکلات کشور است باور ندارید امتحان کنید الان اقلیت کشور با امریکا دشمنند و اکثریت لزومی به ان نمیبینند ما هم مثل 200 کشور دیگر باید باشیم فقط فحشا و منکرات نبایدبه هیچ قیمتی رایج شود ان الله لا یامر بالفحشا
به جان بچه هام قسم من که همیشه در تمام انتخابات شرکت می کرده ام .... این بار رای نخواهم داد نه خودم و نه خانواده ام ...رای بی رای ...تا جایی هم که بتونم تبلیغ می کنم که اطرافیانم در انتخابات شرکت نکنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل