بازدید 17231

تشکر برهانی از رای منفی ترکیه + عکس

" پس از اینکه ترکیه به قطعنامه رای منفی داد نظر من نسبت به کشور شما مثبت تر شد و انگیزه سفر به کشور شما برای من بیشتر شد . از این بایت از عبدالله گل و رجب طیب اردوغان رییس جمهوری و نخست وزیر کشور شما از طرف خودم و ملتم سپاسگزاری می کنم ".
کد خبر: ۱۰۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵ 13 June 2010
آرش برهانی بازیکن تیم استقلال تهران به دنبال قرار داد با تیمی در ترکیه است .

به گزارش عصر ایران این مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که به ترکیه سفر کرده است مورد توجه رسانه های ورزشی ترکیه قرار گرفته است .

آرش احتمالا سال جدید ورزشی خود را با یکی از تیم های ترک آغاز کند . خود او می گوید که بازی در تیم های فوتبال ترکیه برای او جذاب است چرا که از نظر او دو کشور ایران و ترکیه دارای مشابهت های تاریخی ، فرهنگی و دینی هستند .

 آرش همچنین می گوید که تیم های فوتبال ترکیه چیز کمی از تیم های اروپایی ندارند و بسیاری از تیم های ترکیه ای در اروپا شناخته شده اند . برهانی به شدت طرفدار رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه است و می گوید در دوره نخست وزیری اردوغان روابط دو کشور ایران و ترکیه گرم تر شده و ترکیه به ایران نزدیک تر شده است .

آرش در ترکیه حرف های سیاسی هم زد و از اردوغان به دلیل رای منفی ترکیه به قطعنامه شورای امنیت تشکر کرد . این فوتبالیست 26 ساله کشورمان گفت : " پس از اینکه ترکیه به قطعنامه رای منفی داد نظر من نسبت به کشور شما مثبت  تر شد و انگیزه سفر به کشور شما برای من بیشتر شد . از این بایت از عبدالله گل و رجب طیب اردوغان رییس جمهوری و نخست وزیر کشور شما از طرف خودم و ملتم سپاسگزاری می کنم ".

برهانی در پایان مصاحبه خود گفت : " مرحبا ترکیه ، سیزی سوی یوروم " ( سلام ترکیه ، شما را دوست دارم ) .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
آفرین به این غیرت ورزشکاران دیگر هم باید از ایشان حمایت کنند
دکترها دانشجویان معلمین و اساتید و دانش آموزان همه و همه باید از ایشان تبعیت کرده و انزجار خود را در مقابل بیانیه اخیر نشان دهیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل