بازدید 13771
۷
بازتاب

حملات شدید پیروانی به نورشرق در برنامه زنده

نمی‌دانم پنجره داخلی را با چه هدفی بستند و باز کردند. مطمئناً این دشمنی‌ها به پرسپولیس برای کسب قهرمانی انگیزه خواهد داد. وقتی درآمد باشگاه‌ها در اختیارشان قرار نمی‌گیرد، حق بستن پنجره نقل‌وانتقالاتی را هم ندارند. 
کد خبر: ۱۰۳۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶ 09 March 2021

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فکر می‌کنم اتفاقی که روز گذشته افتاد اجرای قانون نبود و این بی‌احترامی به ما بود. می‌دانیم همه مکلف به اجرای قانون هستیم، ولی باید بدانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد که تا یک ساعت قبل از بازی آقای شکوری در فدراسیون پله‌ها را بالا و پایین می‌کند. اگر قرار بود پنجره یکشنبه باز شود، می‌توانست این اتفاق روز شنبه رخ بدهد، ولی گفتند جلوی پرسپولیس بایستیم.  

وی اشاره کرد: ان‌شاءالله تیم ما در آخر فصل قهرمان خواهد شد، ولی اگر انتهای فصل سؤال کنند که بدترین اتفاق فصل چه بود من می‌گویم بدترین اتفاق با بسته شدن پنجره بی‌احترامی به هوادار و باشگاه پرسپولیس بود. روز شنبه کسی در فدراسیون جوابگو نبود.

حملات شدید پیروانی به نورشرق در برنامه زنده

پیروانی تصریح کرد: چطور می‌شود شأن یک باشگاه را اینقدر پایین آورد؟! ما تحریم هستیم و دو و نیم میلیون دلار از AFC طلب داریم. ما به تازگی و به سختی توانستیم پول بودیمیر را پرداخت و پنجره نقل‌وانتقالات بین‌المللی‌مان را باز کنیم. در این وضعیت انتظار داشتیم فدراسیون به موضوع منطقی‌تر نگاه کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، درباره بدهی‌های گذشته باشگاه‌ها خاطر نشان کرد: آقا غلام (پیروانی) هنوز از برق و ابومسلم طلب دارد. آقای گل‌محمدی از پنج تیم و صبای قم طلب دارد. داماش که الان پول وارد فدراسیون کرده، چرا نباید بدهی‌هایش پرداخت شود؟ باشگاه پرسپولیس برای حضور اعضای این تیم در جام جهانی پول طلب دارد، آن وقت می‌خواستید زورتان را به ما نشان دهید؟ فدراسیون حکم بسته شدن پنجره پرسپولیس را داد، اما وقتی فدراسیون خودش مشکل دارد نمی‌تواند باشگاه‌ها را منع کند. 

وی با اشاره به اظهارات نورشرق گفت: آقای نورشرق گفت شکوری اطلاعات بهتری دارد و ای کاش او به جای پیروانی روی خط می‌آمد. من فکر می‌کنم برنامه فوتبال برتر نیز باید به جای نورشرق فردی را می‌آورد که اطلاعات بهتری داشته باشد و دو پهلو صحبت نکند. ایشان می‌گوید چرا یک ماه پیش برای تعیین تکلیف بدهی‌های ما به فدراسیون نیامدید! یک ماه پیش همه درگیر انتخابات بودند و کسی در فدراسیون جواب سلام هم نمی‌داد. همه می‌گفتند درگیر انتخابات هستیم. 

پیروانی اضافه کرد: آقای شکوری خودش گفت در طبقات فدراسیون کسی جوابگو نیست. این ضمانت‌نامه یا تعیین تکلیفی که صورت گرفته است، می‌توانست روز قبلش نیز انجام شود. آقای نورشرق شما یکی از ارکان اصلی فدراسیون هستید، اما چند سال است زورتان نمی‌رسد حق پخش تلویزیونی را بگیرد. از سویی دیگر چرا پول تبلیغات محیطی پرداخت نمی‌شود؟ گفته شد درآمد تبلیغات محیطی 100 میلیارد تومان است، ولی چرا این درآمد به باشگاه‌ها پرداخت نشده است؟ چرا باید پرسپولیس درگیر تأمین یکی دو میلیارد پول باشد؟ 

وی در ادامه تأکید کرد: اگر درآمد‌های باشگاه‌ها در اختیارشان قرار بگیرد، دیگر این اتفاق (بدهی انباشته) رخ نمی‌دهد. ما پول پرواز چارتر و تست کرونا می‌دهیم برای اینکه فوتبال ادامه داشته باشد. در اسفند سال گذشته برای دستگاه ضدعفونی من کرونا گرفتم، حالا به این راحتی به ما بی‌احترامی می‌کنند و پنجره‌مان را می‌بندند. خدا را شاهد می‌گیرم که می‌توانستند این پنجره را روز شنبه هم باز کنند. 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: برادران من (غلام و امیرحسین پیروانی) سرمربی تیم‌های امید و جوانان ایران بودند. این تیم‌ها به فدراسیون بر می‌گردند، ولی آنها از آنجا طلب دارند. من از آقای نورشرق پاسخ نگرفتم. خود فدراسیون فوتبال بدهکار است، ولی جوابگو نیست. هر هفته باید تبلیغات دور زمین پیگیری شود، چون بعضی تیم‌ها آب معدنی هم برای دور زمین ندارند. 

پیروانی خاطرنشان کرد: در دربی سال گذشته مثل روزنامه‌ها روی سکوها تبلیغ گذشته بودند. این مسائل را باید شفاف‌سازی کنید. ما پنجره بین‌المللی را باز کردیم، ولی نمی‌دانم پنجره داخلی را با چه هدفی بستند و باز کردند. مطمئناً این دشمنی‌ها به پرسپولیس برای کسب قهرمانی انگیزه خواهد داد. وقتی درآمد باشگاه‌ها در اختیارشان قرار نمی‌گیرد، حق بستن پنجره نقل‌وانتقالاتی را هم ندارند. 

وی درباره وضعیت شهریار مغانلو گفت: مغانلو امروز تست کرونا و ایفمارک داده است و مشکلی نیست. فکر می‌کنم او تا روز جمعه مشکلی برای بازی نداشته باشد. 

مدیر تیم پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: هم باشگاه ترابی و هم باشگاه مغانلو در ابتدا درخواست‌های دلاری بالایی داشتند، ولی اتفاقات خوبی رخ داد. هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید خودش پول رضایت‌نامه‌اش را می‌دهد و از آن سو باشگاه هم خیلی تلاش می‌کند تا بازیکنان در بهترین شکل جذب شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کارمندان میلیاردی دولت!
این نور شرق کی هستش چرا غروب نمی کند و به رفتار ضد فوتبالی خودش پایان نمی دهد.
انشاالله بزودی با توجه به انتخابات اخیر فدراسیون این آدم های وابسته و خطی از فدارسیون برکنار شوند فدراسیون باید دید فوتبالی و تسهیل و تعامل داشته باشد نه بر اساس سلیقه های شخصی
چه پولایی در این فوتبال هزینه و برخی به جیب میزنند که خدا اند و بس..ولی سایر ورزش ها محرومند..ویلموتس یک نمونه از این جهالت های مدیریتی مملکت ماست که باید پول این مردم بدبخت ایران بره به جیب یک خارجی که فقط 4 ماه درایران خوش گذرونده رفته ..بخدا اگه تاج و دار و دستش پول این شخص ندهند و بخوان از بیت المال بردارند مسیولین را هزگز نمیبخشیم
ازآنجاییکه همه چیز بی حساب وکتاب هست ووضعیت شما دردوران سرپرستی تیم ملی مبهم ودر نهایت ماست مالی شد والان به واسطه صدای زیبای برادرتان نه تنها پاسخگو نبودید بلکه دراین جایگاه قرار گرفته اید.در ثانی این توهم که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود را مثل بچه دبستانی ها هی مطرح می کنی این حرف شما می تواند این معنی را داشته باشد که در چهار دوره قبل می خواستند پرسپولیس قهرمان شود وشد.پس بعنوان یک مسئول مراقب باش چه می گویی.وارزش قهرمانی تیم را نابود نکن.تیم با بودن ونبودن یک نفر قهرمان نشود بهتر است.
این اقا تا تیمش نتیجه نمیگیره میگه دست هایی هست که پرسپولیس رو نذارن قهرمان بشه!
برادر من تکلیف رو روشن کن بلاخره دست هایی هست؟ فوتبال ناپاکه؟یا اون ۴ قهرمانی بیمشکل بوده و فوتبال پاکه؟
پاسخ ها
با افتخار پرسپولیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
به این حرف شما می گن سفسطه مگه سیاست کثیف نیس پس امام حسین هم که در سیاست بوده کثیفه ؟؟!!!...
آقای فرش دوست دوباره هوچیگری را شروع کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار