بازدید 12243
۱

واکنش بایدن به سفر پاپ به عراق

«جو بایدن» امروز بدون اشاره به تشکیل گروهک تکفیری- تروریستی داعش توسط دولت‌مردان کشورش به اذعان دونالد ترامپ، به سفر پاپ فرانسیس به عراق واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 08 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، وبگاه کاخ سفید امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای به نقل از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به جنایت‌های این کشور علیه مردم عراق در اشاره به سفر اخیر پاپ فرانسیس اعلام کرد: عراق کشوری است که غرق در تنوع مذهبی و قومی است. همچنین این کشور، محل زندگی یکی از قدیمی‌ترین و متنوع‌ترین جوامع مسیحی در جهان است.

رئیس جمهور آمریکا با سوء استفاده از این سفر در راستای پوششی بر اقدامات خصمانه واشنگتن اضافه کرد: سفر پاپ فرانسیس برای این کشور دیدار تاریخی و خوش‌آمدی بود. همانطور که پاپ فرانسیس خود گفت، این پیام مهمی را ارسال کرد که برادری با دوام‌تر از برادر کشی، امید قدرتمندتر از مرگ و صلح با قدرت‌تر از جنگ است.

«جو بایدن» که می‌داند ننگ تشکیل گروهک تکفیری- تروریستی داعش توسط دولت‌مردان کشورش به اذعان دونالد ترامپ را جهانیان به یاد دارند، گفت: دیدار پاپ فرانسیس از مکان‌های مذهبی باستانی از جمله زادگاه (حضرت) ابراهیم، ملاقات با آیت الله العظمی علی سیستانی در نجف و اقامه نماز در موصل- شهری که فقط چند سال پیش شرارت و عدم تحمل گروهی را، چون داعش را متحمل شد- نمادی از امید برای همه جهان است.

بایدن بدون اشاره به کشتار‌های مردم عراق توسط نظامیان و عوامل شرکت امنیتی «بلک واتر» متعلق به کشورش با اتخاذ ژستی عوام‌فریبانه ادعا کرد: من به دولت و مردم عراق برای مراقبت و برنامه ریزی‌هایی که در زمینه برگزاری این دیدار عظیم انجام داده‌اند، تبریک می‌گویم و همچنان پاپ فرانسیس را به خاطر تعهد خود در ارتقای تحمل مذهبی، پیوند‌های مشترک بشریت و درک بین ادیان تحسین می‌کنم!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سخنرانی خوبی بود . ای کاش سخنرانی هرکسی روپخش می کنید رعایت امانت رو انجام بدهید و قضاوت را به عهده خواننده یا شنونده بگذارید وبه سخنرانیبه میل خود جهت ندهیم . ضمن اینکه کدام حرف ترامپ درست بوده که تشکیل داعش رو توسط آمریکا قبول کنیم و حرف ترامپ را منبع خودقرار دهیم یادتان باشد ترامپ در طول زمامداریش بیشترین دروغ و تهمت را به همه زده که هنوز هم ادامه داره .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان