بازدید 10562

مقایسه سامانه‌های خودرو کارکرده

در این مطلب به مقایسه نوع خدمات این سایت‌ها در زمینه قیمت‌گذاری و مقایسه خودرو کارکرده، خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 07 March 2021

۵ دلیل پایان حکمرانی

شاید تا چند سال پیش، برای خرید و فروش لوازم مختلف، قیمتی عموما ثابت در بازار وجود داشت و افراد در مواقع لزوم، با بررسی آن‌ها، تصمیم به معامله می‌گرفتند. در آن سال‌ها، عبارت "قیمت لحظه‌ای" شاید فقط در بازار بورس و گاهی طلا و دلار موضوعیت داشت و بازارهای دیگر کشور، ثبات قیمتی داشتند. اما به تدریج و به ویژه در سال‌های اخیر، به دلایل مختلفی مانند بحث تحریم و منع واردات بسیاری از اقلام، بازار بیشتر ملزومات افراد، قیمتی لحظه‌ای را تجربه می‌کنند. یکی از این بازارهای پر تنش، بازار خودرو است. مقایسه خودروها با هم و چالش قیمت‌گذاری برای خودروی کارکرده، پیش از این هم در معاملات خودرو، بخش مهم و تاثیرگذاری بوده است. حالا نیز با وجود این مشکلات جدید، نه تنها تنوع خودروها، انتخاب را برای خریداران سخت کرده، بلکه تغییر قیمت لحظه‌ای خودرو، یک سردرگمی برای فروشندگان آن نیز به وجود آورده است. حالا به این موارد اگر بحث دلالان خودرو و نقش آن‌ها در این تغییرات را نیز اضافه کنیم، متوجه می‌شویم که چرا خریدار و فروشنده در این بازار نا به سامان کلافه می‌شوند . تا مدتی پیش، سامانه‌های خرید و فروش مانند دیوار و باما، امکان درج قیمت خودرو و لوازم دیگر را نداشتند. اما اخیرا این امکان به این سایت‌ها اضافه شده است. با این حال، گاهی شما می‌خواهید که در مورد قیمت خودرویی با مشخصاتی خاص، اطلاع داشته باشید. به این منظور سرویس "قیمت گذاری آنلاین خودرو" توسط بعضی از سایت‌های معتبر در این حوزه راه‌اندازی شده است. در این میان سایت‌های همراه مکانیک، دیوار و کارنامه، از اعتبار ویژه‌ای برخوردارند و به همین دلیل در این مطلب به مقایسه نوع خدمات این سایت‌ها در زمینه قیمت‌گذاری و مقایسه خودرو کارکرده، خواهیم پرداخت.

مقایسه و تخمین قیمت خودروی کارکرده همراه مکانیک

سرویس مقایسه خودرو کارکرده همراه مکانیک، سرویسی است که این سایت به خوانندگان ارائه می‌کند. سایت همراه مکانیک در این بخش، امکان انتخاب بازه قیمتی را نیز برای خریداران قرار داده است.

همچنین در بخش تخمین قیمت خودروی این سایت نیز، شما می‌توانید اطلاعات خودروی موردنظرتان اعم از برند، سال تولید، رنگ خودرو، کارکرد خودرو، میزان تصادف، رنگ شدگی هر قسمت به تفکیک و اعتبار بیمه نامه خودرو را وارد فرم مربوط کرده و قیمت خودروی‌تان را در بین یک بازه حداقلی و حداکثری تخمین بزنید. البته این تخمین قیمت قطعا خیلی دقیق نیست و اگر کسی بخواهد قیمت دقیق خودروی خود را داشته باشد می‌تواند به سراغ کارشناسان خرید و فروش خودرو برود.

مقایسه و تخمین قیمت خودروی کارکرده کارنامه

سایت کارنامه و سایت دیوار، با همکاری یکدیگر، یک سامانه کامل و تخصصی در زمینه خودرو ایجاد کرده‌اند که طیف گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. برای خریداران خودرو، سایت کارنامه در بخش وبلاگ خود، یک قسمت مجزا برای مقایسه و بررسی خودروها دارد. در این قسمت شما می‌توانید با جستجوی خودروی مورد نظرتان، هم اطلاعات کامل در مورد آن را بخوانید و هم خودرو را با دیگر خودروهای هم‌رده و هم قیمت مقایسه کنید. در این صورت، شاید با خواندن مطالب موجود در سایت کارنامه، یک انتخاب جدید و یک دید تازه در مورد خودروهای دیگر نیز به دست آورید و یک تصمیم جدید بگیرید. در کنار این سرویس، کارنامه، بخشی برای تخمین قیمت خودرو نیز دارد. در این قسمت شما مشخصات خودرو شامل برند، مدل، رنگ خودرو، تعداد دفعات رنگ شدگی  و تصادف خودرو و میزان کارکرد را در جدولی وارد کرده و حداقل و حداکثر قیمت خودروی مورد نظر را در کنار قیمت صفر آن خودرو دریافت می‌کنید. طبیعی است که این قیمت، قطعی نیست و برای ارزیابی کامل خودرو باید حتما از کارشناسان فروش سایت کمک بگیرید. در واقع با وجود این سرویس، شما یک بازه قیمتی در دست دارید و به اصطلاح مظنه قیمت خودروهای مختلف با شرایط مختلف را خواهید داشت.

مقایسه و تخمین قیمت خودروی کارکرده دیوار

سایت دیوار به عنوان یکی از بزرگترین مراجع اطلاعات خرید و فروش خودرو شناخته شده است. اما شاید بسیاری از افراد تا به حال در مورد وبلاگ این سایت و مطالب کاربردی آن نشنیده باشند. در بخش وبلاگ دیوار، علاقمندان به خودرو، یک لیست کامل از انواع خودروهای موجود در بازار با توضیحات کامل و بررسی تخصصی پیش رو دارند که در بخشی از آن، خودروهای هم‌رده با هم مقایسه شده‌اند. با خواندن مقالات مقایسه خودرو دیوار، اطلاعات بسیار خوبی به دست می‌آید که افق تازه‌ای پیش چشم افراد و به خصوص خریدار خودرو نمایان خواهد کرد. در بخشی دیگر دیوار، فرمی برای تخمین قیمت خودرو دارد که کاملا شبیه به فرم تخمین قیمت سایت کارنامه است. در این قسمت، چه شما فروشنده خودرو باشید و چه خریدار، می‌توانید با وارد کردن برند، سال و مدل و میزان کارکرد یک خودرو و البته تعداد دفعات رنگ شدن خودرو، قیمتی حدودی از خودروی مورد نظرتان را به دست آورید. در صورتی که شما بخواهید قیمت دقیق خودرویی را داشته باشید، می‌توانید از بخش کارشناسی خودرو در سایت کارنامه استفاده کنید. سرویسی که همکاری نزدیکی با سایت دیوار دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی