بازدید 2485
پیشنهاد عجیب یک نماینده به احمدی نژاد؛

ميانه پايتخت ورزش قهرماني کشور!

حاج اصغري گفت: ميانه و آذربايجان شرقي وزنه سنگيني در ورزش کشور محسوب مي شوند و براي اين که ورزش استان دوباره احيا شود، ورزش ميانه بايد مورد توجه قرار گيرد!
کد خبر: ۱۰۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹ 13 June 2010
نماينده مردم شهرستان ميانه در مجلس شوراي اسلامي گفت: معرفي ميانه به عنوان پايتخت ورزشي قهرماني کشور به رييس جمهور پيشنهاد شد.

به گزارش ايسنا، سيد محمد رضا حاج اصغري در کارگروه ورزش اين شهرستان که با حضور نماينده مجلس، مدير کل تربيت بدني و روساي برخي از هيات هاي ورزشي برگزار شد، افزود: چهار ماه پيش در ديداري که با رييس جمهور داشتم، اين پيشنهاد را مطرح کردم و پيگير آن هستم.

وي از تربيت بدني استان نيز خواست تا شاخص ها و آمارهاي دقيقي در خصوص شهرستان ميانه و مدال هاي آن تهيه کند تا اين موضوع در مجلس طرح و قابل دفاع باشد.

حاج اصغري گفت: ميانه و آذربايجان شرقي وزنه سنگيني در ورزش کشور محسوب مي شوند و براي اين که ورزش استان دوباره احيا شود، ورزش ميانه بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي خاطر نشان کرد: اگر خواهان اين هستيم که ميانه پايتخت ورزش قهرماني کشور معرفي شود، بايد زيرساخت هاي آن تعريف و تدوين شود.

حاج اصغري همچنين بر تکميل پروژه هاي نيمه تمام اين شهرستان تاکيد کرد و گفت: نمايندگان مجلس نيز به نوبه خود پيگير تکميل اين پروژه ها و توسعه فضاها و امکان ورزشي شهرستان خواهند بود.

کارگروه ورزش شهرستان ميانه با حضور نماينده مجلس، مدير کل تربيت بدني، فرماندار و جمعي از روساي هيات ورزشي در ميانه تشکيل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار