بازدید 9148

رئال مادرید پرافتخارترین تیم اروپا ۱۱۹ساله شد + طرح

کد خبر: ۱۰۳۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 06 March 2021

رئال مادرید، پر افتخارترین تیم باشگاهی اروپا و دنیا امروز 119 ساله شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در 6 مارس سال 1902، اولین هیئت مدیره تاریخ باشگاه رئال مادرید انتخاب شده و این باشگاه را تأسیس کردند. از آن زمان تاکنون، رئال مادرید در دنیای ورزش به یک سمبل تبدیل شده و این باشگاه 23 عنوان قهرمانی در اروپا به دست آورده است (13 قهرمانی برای تیم فوتبال و 10 قهرمانی برای تیم بسکتبال).

 برتری و سلطه باشگاه رئال مادرید در اروپا به لالیگا هم کشیده شد. سال گذشته آنها 34ـمین قهرمانی خود در فوتبال اسپانیا را ثبت کردند تا برتری خود را در صدر جدول پر افتخار ترین ها تمدید کنند.

از سایر افتخارات بلند بالای باشگاه رئال مادرید، می توان به 7 قهرمانی در جام باشگاه های جهان، 4 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، 2 قهرمانی در جام یوفا، 19 قهرمانی در کوپا دل ری، 11 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا اشاره کرد. علاوه بر تمام این ها، رئال مادرید از سوی فیفا به عنوان بهترین تیم قرن 20 انتخاب شده است.

سال گذشته رئال مادرید برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپای جوانان شد، که هدایت آن تیم را رائول گونزالس اسطوره ای بر عهده داشت. علاوه بر این، تیم بانوان رئال مادرید و آکادمی باشگاه هم فصل جدیدی را در تاریخ باشگاه آغاز کردند.

سانتیاگو برنابئوی جدید، ویترین قرن 21

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال حاضر روند نوسازی خود را طی می کند، و هدف باشگاه ساخت ورزشگاهی مدرن و بسیار باشکوه تر است تا هواداران این تیم به ثبت و تجربه خاطرات فراموش نشدنی ادامه دهند. کمپ تمرینی رئال مادرید هم به نوشته طرفداری بعد از 15 سال که از تأسیسش می گذرد، به عنوان یکی از بزرگترین کمپ های ورزشی دنیا به گسترش خود ادامه می دهد.

طرح بلیچر ریپورت به مناسبت تولد 119 سالگی رئال مادرید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان