بازدید 6528

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ۵۵ درصد داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ مرد هستند، گفت: نتیجه اولیه این آزمون دهه آخر فروردین ماه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 05 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران به جزییات برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۸۵ هزار و ۶۹ نفر برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند که ۴۵ درصد زن و ۵۵ درصد آنها مرد هستند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته تعداد ۵۳۶۵ نفر بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین داوطلب در رشته علوم انسانی و کمترین داوطلب در رشته زبان است، تصریح کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری در ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهرستان با فاصله یک متر و نیم در چینش صندلی‌ها برگزار می‌شود و ناظرین بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت تعیین شدند قبل و حین برگزاری آزمون ناظر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

دکتر خدایی تاکید کرد: در واقع تمام عوامل اجرایی ماسک و دستکش دارند و بازرسی توسط راکت دستی انجام شد؛ همچنین بازرسی بدنی به صورت سنتی قدیمی نیست و با توجه به اینکه تجربه برگزاری آزمون کرونایی را داشتیم از تجربه‌های آزمون قبلی استفاده می‌کنیم که ان‌شاءلله آزمون بهتری را نسبت به گذشته خواهیم داشت.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: کارنامه خام، تراز، نمره کل آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ در دهه آخر فروردین ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی گفت: در فرم خوداظهاری ۵۲ نفر اظهار کردند که به کرونا مبتلا هستند که بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت بهداشت آزمون این افراد در بیمارستان‌های شهر حوزه امتحانی به صورت مجزا از سایر دواطلبان برگزار می‌شود و ۱۲ نفر از این داوطلبان در بیمارستان طالقانی در آزمون دکتری شرکت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر