بازدید 2848

سلب امتیاز 700 نمایندگی گرانفروش شارژ موبایل

با وجودی که تکنولوژی همه کاره عصر ما شده اما همچنان قلع و قمع درختان به بهانه تولید و تهیه کاغذ و مقوا در حال افزایش است و این مسئله از جمله بارزترین تجاوز افسار گسیخته انسان عصر تکنولوژی و ارتباطات بر حریم طبیعت است که پیامدهای وخیم و آسیب های جدی فراوانی بر پیکره محیط زیست وارد می کند.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱ 12 June 2010
تاکنون با 700 نمایندگی مجاز و عاملان فروش متخلف کارت شارژهای ایرانسل برخورد شده که این برخورد سلب امتیاز این مراکز را به دنبال داشته است اما برای برخورد با تخلف مراکز غیرمجاز فروش این کارت شارژها، نهادهای نظارتی وارد عمل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خرید الکترونیکی شارژ سیمکارت های موبایل اگرچه در نگاه اول کمترین اقدام ممکن برای حفظ حریم طبیعت است اما زمانی که بیش از 35 میلیون مشترک به جای کارت شارژهای مقوایی از روش های الکترونیکی خرید شارژ استفاده کنند بدون شک راه حلی ساده اما پرفایده برای بقای محیط زیست بکار گرفته خواهد شد.

با وجودی که تکنولوژی همه کاره عصر ما شده اما همچنان قلع و قمع درختان به بهانه تولید و تهیه کاغذ و مقوا در حال افزایش است و این مسئله از جمله بارزترین تجاوز افسار گسیخته انسان عصر تکنولوژی و ارتباطات بر حریم طبیعت است که پیامدهای وخیم و آسیب های جدی فراوانی بر پیکره محیط زیست وارد می کند.
به همین دلیل برای سبز نگهداشتن محیط زیست و ادای دین به این میراث طبیعی، علاوه بر ابعاد گسترده فرهنگی و اهمیت افزایش آگاهی، آموزش عمومی برای استفاده مناسب از ابزارهای الکترونیک می تواند بسیار موثر واقع شود.
 
در حالیکه هم اکنون شاهد سوء استفاده ها و تخلفات گسترده در بحث کارت شارژهای تلفن همراه هستیم شاید بکارگیری روش های الکترونیکی علاوه بر رفع این معضل، تلاش فردی مناسبی برای کاهش هزینه های مادی و معنوی استفاده از کارت شارژهای مقوایی باشد. همچنین این روش می تواند در کاهش سفرهای درون شهری و کاهش آلودگی های زیست محیطی بسیار موثر واقع شود .
 
شارژ الکترونیکی مطمئن ترین روش شارژ سیمکارت
 
آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل (اپراتور دوم موبایل کشور) بهترین اقدام برای تهیه کارت شارژ سیمکارت را در شرایط موجود خرید الکترونیکی از دستگاههای خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، اینترنت، وب سایت بانک ها و کیوسک های بانکی عنوان کرد و به مهر گفت: کارت شارژهای ایرانسل با همان قیمت واقعی از طریق 200 هزار پایانه فروشگاهی (POS) بانک های پاسارگاد، تجارت، ملت، کشاورزی و پست بانک، حدود 13 هزار و 500 خودپرداز (ATM ) بانک های کشاورزی، ملی، صادرات، پست بانک و نیز وب سایت بانک های ملت، تجارت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان و پارسیان قابل تهیه است.
 
وی گفت: همچنین مشترکان ایرانسل می توانند از وب کیوسک های نصب شده در سطح شهر از سوی بانک ها و نیز فروش اینترنتی از طریق وب سایت ایرانسل، کارت شارژهای خود را تهیه کنند.
 
وی با بیان اینکه با تعدد روش های موجود دیگر نیازی به خرید کارت شارژ مقوایی از سوی مشترکان نیست خاطرنشان کرد: این روش خرید از سوء استفاده های احتمالی فروشندگان کارت شارژها نیز جلوگیری می کنند و بهترین، مناسب ترین و مطمئن ترین روش برای شارژ سیمکارت مشترکان خواهد بود که متقاضیان می توانند به صورت 24 ساعته از این ابزار برای شارژ سیمکارت های خود استفاده کنند.
 
به گفته کریم بیگی ایرانسل برای تشویق مشترکان به استفاده از ابزارهای الکترونیکی  به تمامی مشترکانی که روش های الکترونیکی را برای شارژ سیمکارت برگزیده اند تا پایان خردادماه جاری سه درصد اعتبار هدیه می دهد.
 
گرانفروشیها را گزارش دهید
 
کریم بیگی گفت: 220 هزار نمایندگی مجاز ایرانسل در سطح کشور کارت شارژهای این اپراتور را به قیمت واقعی روی کارت شارژها به فروش می رسانند که مشترکان می توانند با برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل به شماره 700 و یا از سایر خطوط به شماره 09377000000 از نزدیکترین نمایندگی مجاز محل سکونت خود اطلاع حاصل کرده و نسبت به خرید شارژ اقدام کند اما در هر حال توصیه ما استفاده از روشهای الکترونیکی خرید شارژ است.
 
وی با بیان اینکه چنانچه مشترکان در زمان خرید با هرگونه تخلف و گرانفروشی مراکز مجاز فروش و توزیع ایرانسل مواجه شدند، موضوع را به ایرانسل گزارش دهند خاطرنشان کرد: ایرانسل طبق ضمانت نامه با مراکز مجاز، برخورد قانونی کرده و حتی امتیاز این مراکزرا سلب می کند.
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل تاکید کرد: در صورتیکه مشترکان، کارت شارژهای خود را با قیمت بالاتر از مراکز غیرمجاز ایرانسل تهیه کرده اند می توانند موضوع را به نهادهای نظارتی مانند تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کننده اطلاع دهند.
 
سلب امتیاز 700 نمایندگی گرانفروش ایرانسل
 
کریم بیگی با بیان اینکه ایرانسل نسبت به عملکرد نمایندگیهای فروش خود نظارت کامل دارد به مهر گفت: تاکنون با 700 نمایندگی مجاز و عاملان فروش متخلف کارت شارژهای ایرانسل برخورد شده که این برخورد سلب امتیاز این مراکز را به دنبال داشته است اما برای تخلف مراکز غیرمجاز فروش این کارت شارژها، نهادهای نظارتی وارد عمل می شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر