بازدید 79848
۵

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

احتمالاً شما هم با من موافقید که کنسول‌های بازی به یک سرگرمی جذاب در زندگی بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌اند. طراحی و ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع هم باعث افزایش طرفداران این کنسول‌ها شده است؛ به‌طوری که امروز میلیون‌ها کنسول پلی استیشن و ایکس باکس توسط دو کمپانی مشهور ماکروسافت و سونی به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 03 March 2021

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

احتمالاً شما هم با من موافقید که کنسول‌های بازی به یک سرگرمی جذاب در زندگی بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌اند. طراحی و ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع هم باعث افزایش طرفداران این کنسول‌ها شده است؛ به‌طوری که امروز میلیون‌ها کنسول پلی استیشن و ایکس باکس توسط دو کمپانی مشهور ماکروسافت و سونی به فروش می‌رسد.

تنوع بازی‌های ساخته شده برای PS4 آنقدر زیاد است که تمام سلیقه‌ها و سبک‌های بازی را پوشش می‌دهد؛ اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم قیمت بالای بعضی از این بازی‌ها است! به همین دلیل، اگر بخواهید بازی‌های معروف را بلافاصله پس از انتشار تجربه کنید، باید هزینۀ آن را بپردازید که برای ما در ایران دشواری‌های زیادی دارد.

برخی از افراد برای دور زدن شرکت سونی و عدم پرداخت هزینۀ‌ بازی‌ها به سراغ هک کردن یا کپی‌خور کردن کنسول خودشان می‌روند که معایب بسیاری دارد. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا شما را با کپی‌خور کردن کنسول و معایب آن آشنا کرده و در آخر بهترین روش را برای خرید بازی‌ها معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

کپی‌خور کردن پلی استیشن چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، کپی‌خور کردن کنسول پلی‌استیشن در واقع همان هک کردن است که برخی آن را با عنوان جیلبریک کردن کنسول هم می‌شناسند. در این روش، با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری امکان نصب بازی‌های مختلف روی کنسول فراهم می‌شود تا دیگر نیازی به خرید گیفت کارت  PS4ارزان و استفادۀ قانونی از کنسول نباشد.

به همین منظور، هکرها با کمک فیرمورهای مخصوص تلاش می‌کنند تا کنسول را جیلبریک کرده و از حالت استاندارد خارج کنند. پس از آن، شما می‌توانید به انواع بازی‌ها دسترسی داشته و حتی بازی‌های معروف را روی کنسول خودتان نصب کنید.

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن چه معایبی دارد؟

تجربه نشان داده است که کپی‌خور کردن کنسول باعث ایجاد مشکلات زیادی برای دستگاه می‌شود. علاوه‌برآن، برخی از امکانات کنسول نیز در حالت کپی‌خور قابلیت استفاده را نداشته و غیرفعال می‌شود. در ادامه تمام معایب کپی‌خور کردن یا جیلبریک کردن پلی استیشن آورده شده است.

1- عدم دسترسی به بازی‌های جدید

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول PS4 این است که هر چند وقت یکبار بازی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود. در حقیقت، شرکت‌های بازی‌سازی به‌صورت مستمر در حال کار بر روی بازی‌های جذاب‌تر برای گیمرها هستند. حالا تصور کنید که به شما بگویند دیگر امکان استفاده از بازی‌های جدید را ندارید! چه حسی پیدا می‌کنید؟!

این دقیقاً همان احساسی است که پس از کپی‌خور کردن کنسول به سراغ شما خواهد آمد! پس اگر می‌خواهید به بازی‌های جدید دسترسی داشته باشید، بهتر است قید کپی‌خور کردن کنسول را زده و با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس از مراکز معتبر وارد دنیای جدیدی شوید.

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

2- وجود مشکل در انجام بازی‌های آنلاین

از جمله امکانات موجود در پلی استیشن‌های نسل جدید، دسترسی به بازی‌های آنلاین و گروهی است. امروزه این سبک از بازی علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده است و گیمرها به سمت بازی‌های آنلاین متمایل شده‌اند. چراکه این بازی‌ها هیجان و جذابیت بیشتری دارند.

متاسفانه باید به شما بگوییم که با کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن دیگر امکان انجام بازی آنلاین وجود ندارد و یا با مشکلات و باگ‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود. پس برای دسترسی به قابلیت بازی آنلاین باید از گیفت کارت PS4 استفاده کنید.

3- انجام تنظیمات هک پس از هر بار خاموش و روشن شدن کنسول

همان‌طور که گفتیم، کپی‌خور کردن پلی استیشن با هک نرم‌افزاری اتفاق می‌افتد و سخت‌افزار دستگاه هیچ‌گونه تغییری نمی‌کند. با‌این‌حال، پس از هربار خاموش و روشن کردن کنسول، باید عملیات هک را تکرار کنید تا بتوانید از بازی‌های کپی‌شده بهره‌مند شوید. بنابراین اگر حوصلۀ این کار را ندارید، از کپی‌خور کردن کنسول خودداری کنید.

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

4- عدم اتصال به PSN

PSN در واقع همان شبکۀ اصلی پلی استیشن است که با کمک آن می‌توانید به امکانات و بازی‌های کنسول دسترسی داشته و حساب خود را مدیریت کنید. اما با کپی‌خور کردن پلی استیشن امکان اتصال به PSN برای همیشه از بین خواهد رفت.

5- آپدیت نشدن کنسول پس از گذشت زمان

کنسول‌های بازی معمولاً هر چند وقت یکبار آپدیت شده و باگ‌های احتمالی خود را رفع می‌کنند. این آپدیت منجر به افزایش سرعت و کارایی دستگاه شده و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کند. اما باید به شما بگوییم که کنسول‌های کپی‌خور شده از این آپدیت‌ها نیز محروم هستند!

بنابراین پیشنهاد ما این است که با خرید گیفت کارت پلی استیشن و استفاده قانونی از کنسول، به این آپدیت‌های ضروری نیز دسترسی داشته باشید و کنسول خودتان را همواره به‌روز کنید.

6- عدم امکان کنترل دستگاه توسط موبایل

یکی از امکانات جذاب در کنسول پلی استیشن، قابلیت کنترل دستگاه از طریق موبایل و تلفن همراه است. کنسول PS4 این کار را با اتصال به اینترنت و سپس گوشی انجام می‌دهد. اما از آنجا که قابلیت اتصال به اینترنت در کنسول کپی‌خور شده وجود ندارد، پس کنترل کردن آن با موبایل نیز شدنی نخواهد بود.

7- خطر بن شدن و از کار افتادن کنسول

هک کردن و کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن یک روش مخرب و غیرقانونی برای استفادۀ رایگان از بازی‌ها است. به همین دلیل، شرکت سونی با این‌گونه از رفتارها به‌شدت برخورد خواهد کرد و هرگاه از طریق اتصال به اینترنت متوجه این حرکت شود، کنسول را بن و غیرقابل استفاده می‌کند.

بنابراین بهترین روش برای دسترسی به بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز، خرید گیفت کارت پلی استیشن است. با این کار، به‌صورت قانونی می‌توانید از امکانات کنسول و بازی‌ها استفاده کرده و آپدیت‌ها سالیانه نیز دریافت کنید.

حالا به نظر شما برای خرید این گیفت کارت‌ها چه کاری باید انجام داد؟ کدام مراکز برای خرید Gift Card بهتر است؟ در ادامه شما را با معتبرترین سایت خرید گیفت گیفت کارت آشنا خواهیم کرد.

معایب کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن

موبوگیفت؛ معتبرترین سایت خرید گیفت کارت پلی‌استیشن

موبوگیفت یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین سایت خرید گیفت کارت است که با ارائه‌ انواع گیفت ‌کارت‌ پلی استیشن در مبالغ مختلف به‌خوبی موفق به جلب نظر مشتریان خودش شده است.

سایت موبوگیفت دارای یک طراحی کاربری ساده و جذاب است که هر کسی با هر دانشی می‌تواند به راحتی از آن خرید کند. شما نیز می‌توانید برای خرید انواع گیفت‌ کارت‌ وارد سایت موبوگیفت شوید و سفارش خودتان را در کمتر از چند ثانیه ثبت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۵
ما که از هر نظر تحریم هستیم کپی خور بهترین راهه
فقط تنها مشکلش اینه که آنلاین نمیشه شد
درد آور است .!! کم کم به جایی رسیده ایم که هر کسی زبان انگلیسی نداند، از متن های رسانه های فارسی زبان چیزی دستگیرش نمیشود.
کپی‌خور کردن پلی استیشن!!!!!!!!!!
کپی خور کردن عالیه مخصوصا که من یک کنسول هک شده دارم و یکی غیر هکی. با اکانت پلی استیشن پلاس.
همه اینا رو گفتی که گیفت کارت تبلیغ کنی؟!با این قیمت دلار که نمیشه بازی اورجینال هی بخری..پس مجبوری کپی خور کنی...فقط نباید آنلاین شد که بن نشه دستگاه...دیگه گرد و خاک نشستن روی کنسول رو هم انداختین تقصیر کپی خور بودن فقط واسه فروش گیفت کارت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر