بازدید 8444
۱

انبار تکانی آخر سال در کارخانه‌ها

در گذشته امور نظافت صنعتی با استفاده از انواع شیوه های دستی نظافتی و تعداد زیادی نیروی انسانی انجام می گرفت. امروزه فرایند نظافت به شیوه مکانیزه با سرعت بالاتر و کیفیت بیشتر صورت میپذیرد. شرکت اتحاد صنعت صدرا در راستای ارتقا کیفیت و بهینه سازی فرایند نظافت صنعتی با ارائه انواع تجهیزات مکانیزه نظافت در این راستا به مجموعه های خدماتی، صنایع تولیدی و سازمان های اداری کمک می نماید.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 03 March 2021

نظافت در هر محیطی از الزامات به شمار می رود و در محیط های صنعتی، این مساله همواره از چالش های بزرگ پیش پای مدیران می باشد که این افراد همواره به دنبال راهکاری موثر و ارزشمند در این زمینه هستند. در گذشته امور نظافت صنعتی با استفاده از انواع شیوه های دستی نظافتی و تعداد زیادی نیروی انسانی انجام می گرفت. امروزه فرایند نظافت به شیوه مکانیزه با سرعت بالاتر و کیفیت بیشتر صورت میپذیرد. شرکت اتحاد صنعت صدرا در راستای ارتقا کیفیت و بهینه سازی فرایند نظافت صنعتی با ارائه انواع تجهیزات مکانیزه نظافت در این راستا به مجموعه های خدماتی، صنایع تولیدی و سازمان های اداری کمک می نماید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا ارائه دهنده انواع دستگاه نظافت صنعتی از جمله اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، سوییپر صنعتی و ... می باشد. شرکت اتحاد صنعت با ارائه طیف وسیعی از دستگاه های نظافت صنعتی، راهکارهای نظافتی خود را برای مجتمع ها و ساختمان های مسکونی، اداری، فروشگاه ها، رستوران ها و هتل ها، محیط های آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی، صنایع و کارخانه ها و... اراده می دارد. به منظور آشنایی با محصولات شرکت اتحاد صنعت و همچنین تماس با کارشناسان جهت دریافت مشاوره و راهنمایی، راه های ارتباطی زیر وجود دارد:

سایت شرکت اتحاد صنعت صدرا: https://www.etehadsanat.com/

شماره تماس با کارشناسان: 02188999300

انبار تکانی آخر سال در کارخانه‌ها

عدم کارآیی شیوه های سنتی نظافتی به دلیل گسترش صنایع، موجب تولید طیف گسترده ای از ماشین آلات نظافت صنعتی شد. این تجهیزات با عناوین متفاوت و کارایی متنوعی عرضه شده اند که در بسیاری از محیط های صنعتی، تجاری، اداری، مسکونی و … قابل استفاده می باشند. یکی از مهم ترین نقاط در مجموعه های صنعتی که به نظافت نیاز دارند، انبار کارگاه ها و کارخانجات می باشد. استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون انواع دستگاه های سوییپر سرنشین دار صنعتی و مکنده های تخصصی یا جاروبرقی های صنعتی می تواند کیفیت نظافت و ایمنی چنین محیط هایی را ارتقا دهد.

استفاده از تجهیزات مدرن نظافت صنعتی در انبار

دستگاه های نظافت صنعتی جهت شستشوی و نظافت سطوح انبار قابل استفاده می باشند. پر کاربرد ترین این تجهیزات شامل زمین شوی صنعتی یا اسکرابر، دستگاه پولیشر صنعتی، سوییپر سرنشین دار صنعتی و طیف گسترده ای از جاروبرقی های صنعتی یا جارو برقی سطلی هستند. جهت نظافت سطوح هموار با وسعت بالا، دستگاه های سوییپر سرنشین دار صنعتی برترین گزینه می باشند و در صورت وجود ناهمواری در سطوح استفاده از انواع جاروبرقی های صنعتی سطلی امکان پذیر است. در صورت نیاز به شستشوی سطوح هموار کف می توان از دستگاه های اسکرابر استفاده نمود. استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت بسته به نوع آلودگی هایی که با آن سر و کار دارید متفاوت است و هر یک در نظافت نوع خاصی از آلودگی کیفیت برتری ارائه خواهند داد.

اتحاد صنعت صدرا از ارائه دهندگان محصولات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی با تجهیزات نظافتی همچون انواع اسکرابر ها و زمین شوی های صنعتی، دستگاه های سوییپر سرنشین دار و سایر تجهیزات نظافت و جمع آوری آلودگی ها در راستای حفظ نظافت انبار صنایع و سایر سطوح در محیط های مختلف قدم برداشته و با راهنمایی مشاورین برای انتخاب و خرید مناسب این دستگاه ها در کنار شما خواهد بود. بهره گیری از این تجهیزات در نظافت انبار، سالن ها و راهرو های مراکز اداری، تجاری، خدماتی و صنعتی مزایای بسیاری را به ارمغان می آورد که در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت.

انبار تکانی آخر سال در کارخانه‌ها

حفظ بهداشت محیط و افزایش رضایت افراد

توان نظافت و جمع آوری آلودگی ها با تجهیزات مدرن و مکانیزه نظافت صنعتی بسیار بالا است و با استفاده از آنها، انواع آلودگی ها از سطوح انبار و سایر محیط ها قابل حذف می باشند. به کار گیری این تجهیزات در نظافت به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد، مشکلاتی نظیر لغزندگی سطوح پس از نظافت، به جا ماندن آلاینده ها بر سطوح و احتمال انتشار آنها در محیط را به حداقل می رساند. به طور کلی استفاده از تجهیزات نظافت همچون سوییپر های سرنشین دار صنعتی و جاروبرقی صنعتی در نظافت انبار علاوه بر فراهم آوردن نظافت باعث ارتقا سطح سلامت و ایمنی محیط خواهد شد. بدین ترتیب، تردد افراد یا ماشین های صنعتی و جابجا نمودن کالا ها در محیط با امنیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

امکان استفاده در تمامی شرایط کاری

دستگاه هایی همچون انواع زمین شوی و سوییپر سرنشین دار صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که مناسب استفاده در محیط های سنگین کار صنعتی نیز می باشند. به کار گیری این تجهیزات در محیط پر تردد انبار جهت انجام عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف به دلیل برخورداری از مقاومت بالا دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند. همچنین با توجه به ابعاد مناسب دستگاه کاربرد آنها در ساعات کاری و در مدت فعال بودن کارخانه یا کارگاه امکان پذیر بوده و مزاحمتی در روند کار مجموعه ایجاد نخواهد نمود. استفاده از جاروبرقی های صنعتی در حذف آلودگی ها از زیر قفسه ها و نقاطی که کاربر به راحتی به آنها دسترسی ندارد، امکان نظافت کامل و بهینه در انبار مجموعه را فراهم خواهد آورد.

کاهش خطرات زیست محیطی

با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت همچون سوییپر سرنشین دار صنعتی و زمین شوی صنعتی یا اسکرابر می توان آثار مخرب زیست محیطی را به حداقل رساند به گونه ای که با کاهش نیاز مصرف آب و مواد شوینده شیمیایی و بهره گیری از موتور الکتریکی از انتشار آلاینده ها و گاز های گلخانه ای جلوگیری به عمل می آورند.

انبار تکانی آخر سال در کارخانه‌ها

افزایش سرعت و کیفیت انجام عملیات نظافت با جاروبرقی های صنعتی

به کار گیری جاروبرقی های صنعتی در فرایند نظافت سرعت و کیفیت نظافت را به میزان زیادی ارتقا و بهبود خواهد داد. این تجهیزات با بهره گیری از قدرت مکش بالا و سیستم فیلتراسیون آلودگی در جمع آوری بهینه مواد و ذرات زائد کارآیی داشته و کیفیت نظافت بالایی ارائه خواهند داد. استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافتی مستلزم صرف زمان زیادی برای نظافت کامل محیط وسیع انبار ها بوده و در پایان نظافت نیز کیفیت مطلوبی ارائه نمیشد. امروزه با بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه میتوانید کیفیت نظافت بالا را در مدت زمان کوتاه و با صرف میزان کمی انرژی کاربر، به دست آورید. این امر کاهش هزینه فرایند و خستگی کاربر را به همراه خواهد داشت.

کسب مشاوره از کارشناسان خبره شرکت اتحاد صنعت صدرا در راستای انتخاب و خرید تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی می تواند شما را در بهترین کیفیت و بهینه تر شدن فرایند نظافت یاری نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حداقل عکسا رو از محیط داخل ایران میذاشتی .خخخخ
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی