امروز در شگویا چه گذشت؟

شگویا از جمله نماد‌هایی بود که امروز ۱۲ اسفند ۹۹ معاملات خود را در بازه سبز به پایان رساند. این نماد شاهد ورود پول حقیقی بود.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 02 March 2021

به گزارش بورس تابناک، حدود یک سال از عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان با نماد شگویا می‌گذرد. نمادی که در یک سال گذشته با اُفت و خیز‌های زیادی رو به رو بوده است. معاملات امروز این نماد، اما جذاب دنبال شد و این نماد شاهد ورود پول حقیقی میلیاردی بود.

قیمت پایانی بر روی چه عددی بسته شد؟

با توجه به معاملات امروز شگویا قیمت پایانی با ۱۴۹ ریال افزایش معادل ۱.۸۵ درصد رشد نسبت به پایانی روز قبل، بر روی ۸۱۹۷ ریال بسته شد.

تعداد، حجم و ارزش معاملات شگویا چقدر بود؟

در پایان داد و ستد‌های امروز شگویا، در ۵ هزار و ۱۶۶ نوبت معاملاتی، ۲۱ میلیون و ۵۸۲  هزار برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال معامله شد.

شایان ذکر است میزان میانگین حجم معاملات ماهانه شگویا ۲۴ میلیون و ۴۵۸ هزار برگه بوده است که حجم معاملات امروز کمتر از میانگین حجم معاملات ماهانه بود.

میزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی چقدر بود؟

امروز ۱۹ میلیون و ۴۷۹ هزار برگه سهم (۹۰.۵ درصد) سهام شگویا را  هزار و ۲۷۴ نفر حقیقی و ۲ میلیون و ۶۷ هزار برگه سهم (۹.۵ درصد) را ۱۰ نفر حقوقی خریداری کردند. همچنین در طرف مقابل، ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار برگه سهم (۸۴ درصد) را ۳ هزار و ۷۸ نفر حقیقی و ۳ میلیون و ۴۴۶ هزار برگه سهم (۱۶ درصد) را ۵ نفر حقوقی فروختند.

بدین ترتیب میزان خرید هر حقیقی ۱۲۵ میلیون ریال (۱۲.۵ میلیون تومان) و میزان فروش هر حقیقی ۴۸ میلیون ریال (۴.۸ میلیون تومان) بود.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده امروز در سهم شگویا، ۲.۶۰ برابر بود.

میزان ورود و خروج پول حقیقی چقدر بود؟

امروز شگویا شاهد ورود پول حقیقی به میزان ۱۱  میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال (۱.۱ میلیارد تومان) بود.

حمایت و مقاومت مهم شگویا کجاست؟

حمایت مهم بر روی قیمت ۷۸۱۰ ریال و مقاومت مهم این سهم بر روی قیمت ۹۵۱۹ ریال می‌باشد.

امروز در شگویا چه گذشت؟
 
منبع: نبض بورس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل