بازدید 20019

آخرین آمار کرونا در ایران تا یازدهم اسفند ۹۹/ آمار جان باختگان بار دیگر سه رقمی شد!

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۵۱۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۲۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 01 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۳۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۸۱۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۷۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و ۱۸۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۳۴ تن بهبود یافته‌اند.

آمار جان باختگان کووید ۱۹ در کشورمان بعد از ۵۲ روز سه رقمی شد؛ آخرین باری ۱۸ دی ماه امسال بود که آمار کشته شدگان روزانه کرونا از ۱۰۰ نفر بیشتر بود.
آمار جان باختگان کووید ۱۹ در کشورمان بعد از ۵۲ روز سه رقمی شد؛ آخرین باری ۱۸ دی ماه امسال بود که آمار کشته شدگان روزانه کرونا از ۱۰۰ نفر بیشتر بود.

لاری افزود: ۳۷۲۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مردم همینجور دارن میمیرن مسئولین عین خیالشون نیست
چرا واکسن.نمیخرین؟
راه مقابله با کرنا تعطیلی است کاری که همه کشورهای فقیر و غنی انجام میدهند
با نزدیک شدن به تعطیلات عید قطعا امار بالاتر هم میرود. شهرها هم بیشتر زرد و نارنجی میشن. بلیطاتونو پس بدید .!
مطابق محاسبات مرکز پژوهش های مجلس و نظام پزشکی، رقم واقعی اقلا 3 برابر آمار رسمی منتشره است. فقط به ورودی آرامگاه ها مراجعه شود. با اینحال، و به رغم اوج گرفتن غیرقابل اجتناب کشتار کرونا، مبادا، به جز چند محموله قطره ای و نمادین، برای همه ملت واکسن وارد کنید! تا امروز اقلا 245 میلیون نفر در 103 کشور جهان واکسن دریافت کرده اند و مقامات ما حتی واکسن مورد نیاز ملت ایران را پیش خرید و ثبت سفارش نکرده اند.
تابناک‌ جان هرکی دوست داری پیگیر تعویق آزمون دکتری وزارت علوم این هفته باش ترس امونمون بریده چیکار کنیم!!ی تیتر بزن ی کاری کن خداوکیلی!!سنجش هیچی درک نمیکنه چرااااا!
کلا این ویروس با مناسبت های ملی مثل نوروز و یلدا مشکل داره و سریع در اینگونه موارد اوج میگیره اما در مناسبت های مذهبی به یکباره محو میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
چرا دروغ می نویسی آخه؟
از شاید چند ماه قبل از مراسم 22 بهمن می گفتید که به خاطر 22 بهمن و راهپیمایی آمار را می خواهند به صفر برسونن و از این چیزها.
دیدید که راهپیمایی نکردیم، زیارت اربعین نرفتیم، نمازجمعه ها رو خیلی وقت ها تعطیل کردیم، حرم ها بسته شدند، حج تعطیل شد، عزاداری های محرم و صفر و فاطمیه تحت تاثیر کرونا کم یا لغو شدند، اعتکاف تعطیل شد، حتی در زمان هایی مساجد هم تعطیل شدند.
انسان باید آزاده باشد و انصاف را رعایت کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
خخخخ
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
ناشناس ۱۷:۰۷ بذار با افعال معکوس بهت بگم آقای انصاف چون خودت باید بیشتر رعات کنی
آمار کشور تا روز قبل از 22 بهمن کاهشی بود و خیلی از شهرها آبی بودند ولی درست از روز 23 بهمن آمار افزرایشی شد و از روز شنبه شهرها قرمز و نارنجی شدند
متاسفانه کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
راهپیمایی نرفتند؟! فکر کنم خواب بودید. سازمان تبلیغات اسلامی که مسئول این گردهمایی بود مردم را دعوت کرد به راهپیمایی مثلا موتوری و ماشینی...انگار نه انگار که کرونایی وجود داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
کسی راهپیمایی نرفت که
مدیر هواپیمایی ماهان الان 60 هزار نفر را فقط در ایران کشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
کرنا در تمام کشورهای جهان وارد شده است هیچ کشوری نتوانسته از ورود ویروس جلوگیری کند مهم این است که مدیریت یک کشور بتواند با ویروس مقابله کند
مردم را برای شرایط بحران آماده نکردیم.صبوری و در خانه ماندن خودش یک نوع فرهنگ هست که خیلی ها ندارند.مشاغلی که به اجبار باید بیرون بروند هم چاره دارد. دلسوزان ملت همان پزشکان و پرستاران هستند که در ایستگاه آخر منتظر ما هستند و قبل از آن دلسوزی نمی‌بینم.متاسفانه در فروردین باید منتظر مرگ و میر بسیار بسیار بالایی باشیم.
بمب های کرونایی سازمان سنجش در اسفندماه، خدا رحم کنه
طبیعیه که آمار بالا بره. آخه از 22 بهمن ماه چند روز گذشته
طبق تحقیقات جدید تغییرات اقلیمی و گرمایش. زمین باعث سرازیر شدن خفاش ها به جنگلهای جنوب چین و در نتیجه سرایت ویروس به انسان شد. همه ما باید در مصرف تجهیزات که باعث گرم کردن زمین می شود مانند اتوموبیل یا نیروگاه های قدیمی برق یا حتی تلویزیون صرفه جویی کنیم
چرا همش مسولئین، منتظر موج نشستن، خوب قبل از موج یا موقعیت رو‌مستحکم کنید یا قبل از اینکه برسه از اون نقطه دور بشیم ، با تعطیلی اداره ها و ارگانهای دولتی بهترین دفاع رو میشه انجام داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر