بازدید 13625

چگونگی جذب مسافر در هتل ها

مجموعه های تفریحی خدماتی و یا هتل ها معمولا با استقبال گسترده میهمانان مواجه هستند. استفاده از دستگاه خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک و رایحه خوشبوکننده یکی از شیوه های بازاریابی و جلب نظر مشتریان در هتل ها است.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 28 February 2021

مجموعه های تفریحی خدماتی و یا هتل ها معمولا با استقبال گسترده میهمانان مواجه هستند. استفاده از دستگاه خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک و رایحه خوشبوکننده یکی از شیوه های بازاریابی و جلب نظر مشتریان در هتل ها است. اتاق ها و فضای خوشبو و آکنده از عطر دلپذیر در هتل ها و اقامتگاه ها میتواند علاوه بر ایجاد محیطی خوش آیند، در ساختن خاطرات برای مسافران و میهمانان این مجموعه ها موثر باشد. به دلیل گستردگی و وسعت فضای هتل ها و مهمان پذیر ها استفاده از شیوه های خوشبوسازی عادی کارآیی ندارد. خوشبوکننده اتوماتیک صنعتی می تواند به میزان زیادی در ارتقا کیفیت هوای مجموعه ها تاثیر گذار باشد.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه ارائه دهنده انواع دستگاه خوشبو کننده خانگی، تجاری و صنعتی می باشد. دستگاه خوشبو کننده هوا می تواند اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک باشد که آرورایحه دارای هر دو نوع دستگاه می باشد. آرورایحه با ارائه انواع اسانس های قابل استفاده در دستگاه های خوشبو کننده ، برای هر محیط با هر کاربردی رایحه خاصی را پیشنهاد می دهد. انتخاب این اسانس ها بر طبق سلیقه افراد و کاربرد محیط انجام می شود. سایت آرورایحه جهت مشاهده محصولات و ثبت سفارش و شماره تماس جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ذکر شده است.

آدرس سایت: https://arorayehe.com/

شماره تماس: 02187185555

دستگاه خوشبو کننده هتلی آرورایحه

بهره مندی از یک تجربه جدید

تحقیقات نشان داده استفاده صنایع مختلف از علم بویایی به میزان زیادی در بازاریابی توسط رایحه افشانی تاثیر مثبتی دارد. مجموعه های تجاری و خدماتی بسیاری از این شیوه بازاریابی به نفع خود استفاده می کنند. بسیاری از مجموعه های خدماتی و اقامتی و شرکت های بزرگ، برای بهبود حال و هوای محوطه کاری خود با استفاده از تجهیزات اتوماتیک خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک و رایحه افشان برای پخش رایحه خوشبوکننده خاص و استراتژیک در مجموعه های خود بهره می گیرند. تاثیراتی که رایحه ها بر مشتریان و مراجعین دارند متفاوت است. استفاده از این تاثیرات و ایجاد احساس خاصی در مشتریان بالقوه به طرز ماهرانه ای آنها را ترغیب می کند که وقت بیشتری را در فروشگاه یا محیط کار شما بگذرانند. ماندگاری بیشتر آنها در مجموعه شما می تواند باعث ارائه خدمات بیشتر، افزایش فروش و ارتقا خدمات رسانی شما گردد.

مزایای استفاده از دستگاه خوشبو کننده در هتل و مراکز اقامتی

خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و به روز، قادر است اسانس و رایحه را با کیفیت بالا و به شکل یکنواخت در محیط های گسترده پراکنده نماید. فناوری اتمیزیشن یکی از کارآمد ترین شیوه های پخش رایحه خوشبوکننده به کار رفته در رایحه افشان آرورایحه است. پخش رایحه به صورت بخار و با کیفیت بالا با قدرت پراکنده سازی بسیار آرام و یکنواخت رایحه، بوی متعادل و ملایمی را به تمام مناطق مورد نظر پخش می کند. سهولت کاربری و برنامه پذیری این دستگاه از دیگر مزایای این خوشبوکننده می باشد.

شما می توانید با تعیین برنامه مشخص برای ساعات روز رایحه افشانی را کنترل نموده و از هدر رفتن رایحه خوشبوکننده جلوگیری و از مزایای این دستگاه خوشبو کننده صنعتی بهره ببرید.

دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک

تاثیر رایحه و اسانس بر برند سازی

به کار گیری اسانس خوشبوکننده و رایحه های مناسب با فضا و شرایط محیط می تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر جو محیط بر افراد شده و تجربه و خاطره ای متفاوت برای آنها رقم بزند. تجربه هتل به طور معمول یک تجربه بدون استرس و لذت بخش می باشد، اما استفاده از رایحه های دلنشین در دستگاه خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک برای چنین فضایی، آن را به یاد ماندنی تر خواهد نمود. رایحه ها و اسانس های رایج تولید شده در ایجاد محیط های دلنشین و خاطره سازی برای افراد تاثیر گذاری بسیاری دارند.

بدین ترتیب با استفاده از انواع اسانس ها و رایحه خوشبو کننده می توان برند مجموعه خود را در ذهن مراجعین تثبیت نموده و آنها را به مشتریان دائمی مرکز اقامتی خود تبدیل نمود. بسیاری از برند های بزرگ از این خاصیت رایحه و دستگاه خوشبو کننده صنعتی هوا در برند سازی و بازاریابی خود استفاده می کنند.

تاثیر بوی خوش و رایحه ها بر اخلاق

رایحه ها می توانند با تاثیر بر خلق و خوی مشتریان و کارمندان، شرایط کلی کسب و کار را بهتر کنند. رایحه های آرامش بخش مانند اسانس خوشبو کننده گل ها و طبیعت می توانند حس مثبتی در افراد ایجاد کنند. آرامش و حس خوب می تواند بر روی خلق و خو و رفتار با سایر افراد تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب با استفاده از رایحه خوشبوکننده مطلوب می توان بهره وری کارمندان را افزایش داد.

رابطه رایحه خوش با حس تمیزی محیط

زمانی که در محیطی بوی نامطلوب وجود داشته باشد، افراد ناخودآگاه محیط را به عنوان محیط آلوده می شناسند. به کارگیری دستگاه خوشبو کننده هوا در محیط هتل ها و مراکز اقامتی که تردد افراد در آن بالا است می تواند با ایجاد رایحه مطلوب، تمیزی و نظافت محیط را به مشتریان و مسافران ارائه دهد.

اسانس خوشبو کننده هتلی آرورایحه

کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات و فرایند خوشبو سازی

دستگاه خوشبو کننده صنعتی اتوماتیک و تجهیزات رایحه افشان آرورایحه با کیفیت بالایی تولید شده اند. استفاده از این دستگاه ها برای رایحه افشانی می تواند به مدت طولانی ادامه داشته باشد و نیاز به سرکشی به دستگاه صرفا برای شارژ اسانس و نظافت مخزن آن صورت بگیرد. داشتن قابلیت تنظیم و برنامه ریزی رایحه افشانی دستگاه خوشبو کننده هوا بسیار ساده بوده و شما می توانید بار ها و بار ها بسته به خواست خود آن را برنامه ریزی نموده و از مزایای خوشبو ساز اتوماتیک صنعتی در محیط مجموعه تفریحی و خدماتی خود بهره مند شوید.

استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خوشبو کننده هوا با کاهش هزینه های خوشبوسازی از کارآمد ترین، به صرفه ترین و بهینه ترین شیوه های ایجاد جو مطلوب در هتل ها و مراکز اقامتی خواهد بود. توانایی انواع رایحه افشان آرورایحه به میزان قابل توجهی بالا و در عین حال میزان مصرف اسانس بسیار پایین است. از این رو، دستگاه قادر است در مدت زمان کوتاهی محیطی با وسعت بالا را با رایحه خوشبوکننده مورد نظر شما پر کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی