بازدید 16551
۳

اعلام جزئیات آزادسازی دارایی‌های ایران در کره جنوبی

رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اعلام کرد: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی‌ها به کانال مالی ایران و سوئیس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود. در مورد اقلام دارویی نیز وزارت بهداشت با بانک مرکزی هماهنگ شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 26 February 2021

به گزارش تابناک، حسین تنهایی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد جزئیات توافق ایران و کره‌جنوبی برای آزادسازی دارایی‌های ایران در کره جنوبی اظهار کرد: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی‌ها به کانال مالی ایران و سوئیس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود. در مورد اقلام دارویی نیز وزارت بهداشت با بانک مرکزی هماهنگ شده است.

وی ادامه داد: البته باید منتظر عمل از سوی کره‌ای‌ها باشیم چون تا امروز بیشتر تا مرحله حرف و صحبت پیش می‌رفتیم.

موافقت آمریکا با آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران در کره جنوبی | شیوه پرداخت پول های بلوکه شده مشخص شد
تنهایی تصریح کرد: موضوع مهم در این مورد، این است که ما یا پول دریافت کنیم و یا اقلامی مانند ماشین‌آلات که تولید داخلی را عمق ببخشد. از همین روی از اقلام دارو و غذا شروع خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی تصریح کرد: در مورد اقلام مبادله‌ای نباید به گونه‌ای باشد که تعیین‌کننده اقلام، طرف مقابل باشد بلکه اقلام مورد نیاز ما در بخش پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی باید در اولویت باشد تا تولید داخل تقویت شود و نباید اجازه داد کالاهای ساخته شده به ما تحویل دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
دولت تدبیر و امید .......
ما که فقط بی تدبیری دیدیم
جالبه، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما حتی در مورد دریافت مطالباتمون از بقیه کشور ها هم باید آمریکا اجازه بده که اونا پول ایران رو بدن. در مورد اینکه چقدر از پول رو بدن و ایران هم چطوری باید از اون استفاده کنه، باز هم آمریکا است که حرف اول و آخر رو می زنه
و بازهم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
چقدر بدبختیم ما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل