بازدید 5860

تردد کامیون و تریلر در جاده خلخال به اسالم ممنوع شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت:تردد هرگونه خودروهای سنگین از قبیل کامیون و تریلر در محور ارتباطی پوشیده از برف اسالم به خلخال از سمت گیلان تا روز نهم اسفند ماه ممنوع است .
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 26 February 2021

به گزارش تابناک، معروف خسروی در گفتگوی با ایرنا افزود: اعمال محدودیت تردد کامیون و تریلی و دیگر خودروهای سنگین حامل بار در جاده ارتباطی پوشیده از برف و با سطح یخبندان اسالم به خلخال توسط مدیریت بحران استان گیلان با هدف پیشگیری از بروز هرگونه حوادث رانندگی و پیشگیری از راه بندان‌های احتمالی ناشی از توقف این گونه وسایل نقلیه سنگین در میان راه صورت گرفته و این محدودیت تا روز نهم اسفند ماه به قوت خود باقی است .

وی گفت: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی خلخال و لغزندگی سطح راه‌های ارتباطی کوهستانی و دارای گردنه‌های صعب العبور به مردم منطقه و مسافرینی که قصد سفر به این شهرستان را دارند توصیه می‌شود تا مساعد شدن شرایط جوی هوا از دست زدن به سفرهای غیرضروری و با استفاده از خودروهای شخصی جدا پرهیز کنند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخالاظهار کرد: در هر ۲ حوزه خلخال و تالش راهداران در طول شبانه روز گذشته با تلاش بی‌وقفه‌ خود مانع از مسدود شدن راه به علت بارش برف وکولاک شدید شدند.

خسروی بیان کرد: ارتفاع برف در داخل حوزه استحفاظی گیلان نسبت به حوزه خلخال بیشتر بوده و راهداران این اداره برای کمک به کار برف‌روبی و بازگشایی جاده به راهداران در حوزه گیلان امادگی دارند .

وی با اشاره به بی‌ توجهی برخی رانندگان به همراه داشتن زنجیر چرخ و همچنین تردد در جاده پوشیده از برف خلخال به اسالم و با سوخت کافی تاکید کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ و ادامه کولاک برف، همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی برای رانندگان همه خودروهای عبوری از این مسیر برف‌گیر ضروری است.

خسروی با بیان اینکه احتمال سقوط به دره در صورت بی‌احتیاطی رانندگان و همچنین همراه نداشتن زنجیر چرخ برای خودروهای در حال حرکت از سطح یخبندان جاده خلخال به اسالم دور از انتظار نیست، رانندگان این جاده را به رعایت احتیاط کامل و حرکت با سرعت مطمئن فراخواند .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر