بازدید 13809
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا هشتم اسفند ۹۹/ فوت ۶۹ بیمار دیگر در شبانه روز اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۱۰۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۲۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 26 February 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۱۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۹۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۸۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۹ هزار و ۸۹۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۲۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۲۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند؛ شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۸ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان با کمی کاهش ۲.۷ درصد شده است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چرا همه بر روی واکسن تمرکز کرده اند در حالیکه از دارو خبری نیست ؟!؟؟

ظاهرا یک کشور ادعای کشف دارو با تاثیر ۹۵ درصد را کرده است و آن کشور متاسفانه از دشمنان مسئولان ایران است !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ا س ر ا ی ی ل
آمار فوتی ها با توجه به شدت یافتن کرونا در ایران واقعی به نظر نمی آید.
چرا در این وضع میخواهند آزمون دکتری رو برگزار کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مافیای کنکور دست بردار نخواهد بود
واکسن بیارید
چقدر این آمار تکراری شده ، به قول دوستی می گفت یا باید صعودی باشه یا نزولی. هر روز همین اعداد . میشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
میش نیست بره است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان