بازدید 6489

عروسی که به خاطر تمسخر، کریستالی شد

کد خبر: ۱۰۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۱ 12 June 2010
خراسان نوشت:

۲۲ سال سن دارم و ۵ ماه است که با مهدي نامزد شده ام. او پسر آرام و با وقاري است و براي ساختن آينده مان خيلي تلاش مي کند، البته پدرش هم قول داده که طبقه دوم خانه خود را براي ما بسازد تا مشکلي از بابت مسکن نداشته باشيم.

زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري طبرسي جنوبي مشهد افزود: افسوس که از همان روز اول با مادر شوهرم مثل کارد و پنير هستيم. او مدام مرا مسخره مي کند و مي گويد: تو چرا اين قدر چاق و بي ريخت هستي. ما خجالت مي کشيم جلوي دوست و آشنا بگوييم عروس مان مثل غول، قوي هيکل و بدشکل است. حرف هاي تمسخرآميز او باعث شد ۲ خواهر شوهرم نيز از حريم احترام خارج شوند و مرا به باد تمسخر بگيرند. من هم فقط در جواب آن ها مي گفتم نامه فدايت شوم که برايتان ننوشته بودم تا به خواستگاري  ام بياييد.

مريم افزود: حدود يک ماه قبل سر ظهر پدر شوهرم نيز از سرکار برگشت و با مزه پراني گفت: امروز پسر عمويم را ديدم. او پرسيد اين عروس چاق را از کجا پيدا کرده ايد؟ من هم در جوابش گفتم مريم را از توي بسته هاي شانسي پيدا کرده ايم. با اين حرف همگي خنديدند و مهدي نيز که در گوشه اي لم داده بود براي مزاح گفت: پس من شانس خوبي داشته ام که چنين جايزه سنگين وزني برنده شده ام.

از شنيدن اين حرف هاي تحقيرآميز رنج مي کشيدم و تصميم داشتم براي لاغري به پزشک متخصص مراجعه کنم، ولي فرداي آن روز، زن همسا يه مان را ديدم. او با تعجب پرسيد چرا اين قدر ناراحت و عبوس شده اي؟ نکند شوهرت تو را اذيت مي کند؟ برايش توضيح دادم که خانواده همسرم مرا به تمسخر گرفته اند و احساساتم را جريحه دار کرده اند. او گفت: از برادرم شنيده ام که کريستال براي لاغري بسيار مفيد است تو اگر ۲ هفته از اين مواد مصرف کني، نتيجه خواهي گرفت، ضمن اين که در اين مدت کم معتاد هم نخواهي شد. با خوشحالي پيشنهادش را پذيرفتم.
 
زن همسايه  مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفت و برايم کريستال آورد و من هم حماقت کردم و روزي ۲ بار مواد مخدر مصرف مي کردم. اما اين کار اشتباه نه تنها تاثيري در لاغري ام نداشت بلکه در زمان کوتاهي به کريستال اعتياد پيدا کردم و اگر آن را مصرف نکنم مثل مرده متحرک مي شوم. خواهش مي کنم کمکم کنيد چون بدبخت و بيچاره شده ام.
 
«فرهاد ذوالجناحي» کارشناس بهداشت در اين باره به خراسان گفت: مواد مخدر صنعتي به خاطر ترکيب سمي و شيميايي که در ساخت آن به کار مي رود نه تنها براي بدن و درمان بيماري ها مفيد نيستند بلکه در صورت استفاده، عوارض جسمي و رواني بسيار خطرناکي در پي دارند.
 
وي افزود: متاسفانه مدتي است که افرادي سودجو با سوءاستفاده از ناآگاهي شهروندان و به خصوص خانم هاي جوان و با اين ادعاي واهي که مواد مخدر صنعتي ( شيشه و کريستال) در مدت کوتاه مصرف، اعتيادآور نيستند و براي تناسب اندام و لاغري و حتي در نمونه اي در کوچک شدن بيني و کشيده شدن پوست مفيدند افراد ساده لوح را به دام انداخته اند. لذا تاکيد مي کنيم براي درمان هرگونه بيماري يا مشکل جسمي و رواني به پزشک متخصص مراجعه و از مصرف مواد مخدر به عنوان دارو پرهيز کنيد چون عواقب خطرناکي به دنبال دارد.
آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر