بازدید 7050
۱
بازتاب

شاهرخی: پاس را قربانی دسیسه سیاسی کردند

خواستند برای کارهای تبلیغاتی خودشان تیم را به جای دیگری بفرستند و این کار را کردند
کد خبر: ۱۰۳۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 24 February 2021

یکی از مردان تاریخی باشگاه منحل شده پاس تهران که حالا در همدان و لیگ دسته دو به حیاتش ادامه می‌دهد، به آنچه در جریان انتقال امتیاز و تغییر نام این تیم ریشه دار رخ داد، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، همایون شاهرخی سرمربی سابق پاس تهران که این روزها با نام پاس همدان به حیات خود در رقابت های دسته دوم فوتبال ایران ادامه می دهد، در خصوص انتقال این تیم به همدان گفت: ما در مورد این موضوع بارها صحبت کردیم. کسی که یک خلافی مرتکب می شود با حرف های نادرست بعدی خلاف بعدی را انجام می دهد. اینکه می گویند پاس گران اداره می شد واقعیت ندارد. 50 سال قبل از آن هم گران اداره می شد، پس چرا منحل نشد؟ اینکه می گویند پاس در حال انحلال بود و این تیم را نجات دادیم هم واقعیت ندارد. مگر پاس باشگاه کوچکی بود که در حال انحلال باشد؟ ای کاش واقعیت ها را بگویند.

شاهرخی: پاس را قربانی دسیسه سیاسی کردند
شاهرخی اضافه کرد: پاس را قربانی دسیسه های سیاسی کردند. می خواستند برای کارهای تبلیغاتی خودشان تیم را به جای دیگری بفرستند و این کار را کردند. پاس بزرگ تهران مهد قهرمان پروری کشور که در همه رشته های ورزشی قهرمان بود را نابود کرد. پاس برای این آقایان بی اهمیت بود. لطمه بزرگی به نیروی انتظامی وارد کردند. خانواده های این عزیزان در همین مجموعه ورزش می کردند.


شاهرخی بخش پایانی صحبت هایش را با ابراز امیدواری خاتمه داد و عنوان کرد: من که به آخر راه رسیده ام اما همه پاسی های قدیمی و حتی جوان تر ها و بازیکنان سابق این باشگاه امید دارند روزی پاس به اوج برگردد و دوباره زنده شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پاس را به تهران برگردانید. پاسی که قهرمان آسیا شد و بعد از آن هیچ تیم ایرانی موفق به کسب آن نشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار