بازدید 27834
 با حمایت "سه کلیک" برگزار می شود

 نخستین رویداد مسابقات پلی‌استیشن بین کسب و کارها

نخستین رویداد مسابقات پلی‌استیشن بین سازمان‌ها با عنوان "کولیگ" با حمایت "سه کلیک"، ارائه کننده خدمات 360 درجه تور و سفر داخلی و خارجی، از 25 بهمن تا 6 اسفند برگزار می‌شود. در این مسابقات، 32 تیم از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها برای بازی FIAF 21 رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 23 February 2021

 نخستین رویداد مسابقات پلی‌استیشن بین کسب و کارها

شرکت های آپارات، تپسی، دلتابان، اسنپ فود، دیجی کالا، دیجی استایل صباویژن، سه کلیک، شیپور، کلاکت، الوپیک، اسنپ تریپ، و... از تیم های حاضر در این سری مسابقات هستند که توسط ایونتایم طراحی شده است.

به برندگان این مسابقه، با حمایت سه کلیک، یک دستگاه پلی استیشن 5 و دیگر جوایز اهدا خواهد شد. استارتاپ "سه کلیک" که به تازگی فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کرده، با حمایت از این رویداد خاص رویکرد مدرن و پیشرو برند خود در برابر مخاطبان را به نمایش می گذارد.

 نخستین رویداد مسابقات پلی‌استیشن بین کسب و کارها

همچنین علاقه مندان سفر و گردشگری و بازی های کامپیوتری نیز می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سه کلیک و شرکت در مسابقه ویژه  اینستاگرامی این رویداد برنده یک دستگاه PS5 باشند.

 نخستین رویداد مسابقات پلی‌استیشن بین کسب و کارها

سه کلیک از خانواده دلتابان

سه کلیک مجموعه‌ای است که به واسطه تجربه 25 ساله شرکت دلتابان در صنعت سفر و گردشگری آغاز به کار کرده و مخاطبان شرکت دلتابان اکنون می توانند مزیت های رقابتی این شرکت ممتاز و دارنده عنوان "برند برتر گردشگری" در سه سال متولی را در وب سایت و اپلیکیشن "سه کلیک" نیز تجربه کنند.

از مزیت های سه کلیک می توان از امکان رزرو اینترنتی بلیط تمامی جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا، امکان تعیین بودجه از سمت مسافر و دریافت بهترین پکیج‌های سفر از سه کلیک، رزرو آنلاین انواع پروازهای داخلی و خارجی با تمامی ایرلاین‌های دنیا، ارائه ارزانترین قیمت خدمات سفر، دریافت خدمات تورهای لحظه آخری، پرداخت ریالی برای رزرو هتل در سراسر دنیا و صدور آنی واچر را نام برد.

استارت آپ سه کلیک در وب سایت www.3click.com برترین خدمات سفر و گردشگری را به مخاطبان ارائه می دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار