بازدید 11375

سرمربی تراکتور تهدید شد

باشگاه آلومینیوم اراک با صدور بیانیه‌ای باشگاه تراکتور تبریز و رسول خطیبی را به پیگیری موضوع از طریق مجرای قانونی تهدید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 22 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک درباره جدایی رسول خطیبی از این باشگاه و وضعیت فعلی آلومینیوم‌سازان، بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

«بدینوسیله به استحضار هواداران فهیم و پرشور باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک می‌رساند؛ جدایی رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بدون هماهنگی با مدیرعامل و اعضای محترم هیئت‌مدیره بوده و باشگاه هیچ اطلاعی از مذاکره وی با باشگاه تراکتور تبریز نداشته است و چنانچه مکاتبه‌ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی ایشان واصل نگردد، موضوع از طریق فدراسیون فوتبال مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و برای استیفای حقوق باشگاه در حوزه انتقال سرمربی به تراکتور تبریز، کوتاه نخواهیم آمد.

همچنین با پرداخت 25 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی و رسیدن دریافتی‌ها به 50 درصد، هیچ یک از بازیکنان و کادرفنی بدون دریافت رضایتنامه، اجازه خروج از تیم را نداشته و امکان فسخ داده نخواهد شد.

در همین راستا؛ با توجه به جلسه اضطراری اعضای محترم هیئت‌مدیره باشگاه، مقرر گردید که هدایت فنی تیم تا تعیین تکلیف وضع موجود، با حمید عبداللهی دستیار اول رسول خطیبی باشد.

در پایان از هواداران مشتاق و مردم ورزش دوست استان مرکزی و کلانشهر اراک تقاضا می‌شود بدون توجه به شایعات، حمایت همه‌جانبه خود را از تیم ادامه دهند و مطمئناً با وفاق و همدلی، روند موفقیت‌های تیم در نیم‌فصل دوم نیز تداوم خواهد داشت.»

 رسول خطیبی شنبه شب قراردادش را با باشگاه تراکتور تبریز امضا کرد تا فعالیت خود را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آغاز کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر