بازدید 1363

پلاتيني: اسپانيا و برزيل شانس‌ قهرماني

تيم‌هاي آسيايي تيم‌هاي خوبي هستند اما به من حق بدهيد كه اطلاعات كافي در مورد آنها نداشته باشم. ممكن است اين اولين تجربه بزرگ در سطح رسانه باشد بنابراين سعي كنيد با گذشت زمان در مورد وقايع قضاوت كنيد.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲ 11 June 2010
رئيس يوفا دو تيم اسپانيا و برزيل را به عنوان دو شانس برتر قهرماني در جام جهاني توصيف كرد.

ميشل پلاتيني در گفت‌وگو با فارس در آفريقاي جنوبي خاطرنشان كرد: از شرايط دقيق ميزبان اطلاعات دقيقي ندارم و نمي‌توانم در مورد جزئيات شرايط ميزباني صحبت كنم.

وي پس از اعلام مسئوليت مهم رئيس يوفا به عنوان زيرمجموعه فيفا گفت: به هرحال اطلاعات نسبي در اختيار من قرار مي‌گيرد و فكر مي‌كنم شرايط خوبي در آفريقاي جنوبي حاكم باشد اما از شما مي‌خواهم با نگاه خبري و رسانه‌اي به كشور آفريقاي جنوبي خيره نشويد.

پلاتيني اظهار داشت:‌ بگذاريد با گذشت زمان مثبت يا منفي بودن ميزباني آفريقاي جنوبي روشن شود. سعي كنيد در مورد آفريقا بدبين نباشيد و اجازه بدهيد هر كشوري را در سطح خودش زير ذره‌بين قرار دهيم.

رئيس يوفا در مورد آسيا گفت: تيم‌هاي آسيايي تيم‌هاي خوبي هستند اما به من حق بدهيد كه اطلاعات كافي در مورد آنها نداشته باشم. ممكن است اين اولين تجربه بزرگ در سطح رسانه باشد بنابراين سعي كنيد با گذشت زمان در مورد وقايع قضاوت كنيد.

پلاتيني در پايان درباره شانس‌هاي قهرماني تصريح كرد: در دوره‌هاي قبلي جام جهاني خيلي از بزرگان پيش‌بيني مي‌كردند اما اظهارات آنها درست از آب در نمي‌آمد. من هم تاكيد مي‌كنم پيش‌بيني دقيقي ندارم اما همچنان بر استحقاق بالاي دو تيم اسپانيا و برزيل براي رسيدن به فينال تاكيد مي‌كنم و آنها را شانس‌هاي برتر صعود به فينال مي‌دانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی