بازدید 2459

نصب دوربینهای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در پایتخت هنوز اجرایی نشده

وی ادامه داد: شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران به دنبال تحقق خواسته های پلس راهور در مکانیزه کردن ثبت تخلفات و حذف حضور فیزیکی پلیس در سطح جامعه است.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶ 11 June 2010
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تا کنون ساز و کار و هماهنگی لازم برای اجرای طرح نصب دوربینهای ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز میان شهرداری و پلیس انجام نشده است.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز تصریح کرد: این موضوع به عنوان یک طرح از سوی شهرداری تهران مطرح شده اما هنوز هماهنگیهای لازم به منظور تعیین ساز و کار اجرایی با پلیس انجام نشده است.

وی ادامه داد: شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران به دنبال تحقق خواسته های پلس راهور در مکانیزه کردن ثبت تخلفات و حذف حضور فیزیکی پلیس در سطح جامعه است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با هر طرحی که موجب مکانیزه شدن کنترل و حذف نیروی انسانی باشد به طور یقین موافق است.

پیش از این مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز در سال جاری خبر داده و گفته بود تا پایان سال 30 تقاطع اصلی و مهم شهر به دوربینهای ثبت تخلفات مجهز می‌شوند تا خودروهایی که از چراغ قرمز عبور می‌کنند، شناسایی و نسبت به جریمه آنها اقدام شود. همچنین در این طرح برگه جریمه همراه تصویر تخلف برای متخلفان ارسال می شود.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: نصب دوربین ثبت تخلفات در محدوده طرح ترافیک، نصب دوربینهای ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز، نصب دورینهای ثبت سرعت و به طور کامل مکانیزه شدن کنترل و ثبت تخلفات از جمله خواسته های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بوده است.

وی گفت: در تمامی این طرحها ابتدا مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران اقدام به خرید تجهیزات لازم کرده و پس از هماهنگی با پلیس به اجرای مرحله آزمایشی می پردازد تا در صورت موفقیت آمیز بودن طرح پلیس وارد عمل شود.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان