بازدید 15401

رادان: بعید است اتفاق خاصی رخ دهد

کد خبر: ۱۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷ 11 June 2010
جانشين فرمانده نيروي انتظامي در رابطه با برگزاري تجمعات احتمالي طي روزهاي آتي گفت: با توجه به روشنگري‌هايي که صورت گرفت بخش عمده‌اي از افراد راه خود را از جريان فتنه جدا کرده‌اند و بعيد است اتفاق خاصي رخ دهد.

به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي كيش افزود: نيروي انتظامي بر حسب وظيفه قانوني خود هميشه براي کمترين احتمالات بيشترين پيش‌بيني‌ها را دارد و براساس خواسته مردم و به حکم قانون با هرگونه بي‌قانوني به شدت برخورد خواهد شد و اين مربوط به روز خاصي نيست بلکه براي همه روزهاست.

وي با اشاره به مانور روز چهارشنبه 19 خرداد ماه، خاطرنشان کرد: با برگزاري اين مانور به افراد و گروه‌هايي که به نوعي مزاحم نواميس مردم هستند، هشدار داديم ما با کسي تعارف و شوخي نداريم و مقابله با آن‌ها جدي و قاطع خواهد بود.

سردار رادان درباره بحث گشت نسبت نيز گفت: موضوع گشت نسبت به نيروي انتظامي نسبت داده شده است و من اين شايعه را تکذيب مي‌کنم.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه اجراي طرح‌هاي امنيت اجتماعي براساس خواست مردم، توجه ويژه مسوولان به اين مقوله اجتماعي و وظيفه ذاتي نيروي انتظامي است، اضافه کرد: اين طرح ها در مراحل بعدي نيز با وسعت بيشتري در تمامي نقاط کشور ادامه خواهد يافت.

وي با اشاره به اين‌که برخورد با اراذل و اوباش، مواد فروشان، معتادان ولگرد و کساني که مزاحم نواميس مردم مي شوند در دستورکار پليس قرارگرفته است، افزود: اين افراد در رصد تيم‌هاي مخفي و آشکار ماموران ناجا قرار گرفته‌اند و با آن‌ها برخورد عملياتي مي‌شود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم نيز مواجه شده است.

به گزارش ايسنا همچنين سردار رادان در اين مراسم طي سخناني گفت: پليس مقتدر و با پيروي از آرمان‌هاي امام راحل (ره)، خون شهيدان و خانواده هاي معظم آنها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از دستاوردهاي ارزشمند اين نظام الهي دفاع خواهد کرد.

وي افزود: ‌کساني که عشق به ولايت دارند بدون حاشيه و چشمداشت در آزمون هاي مختلف در مواقعي که احساس خطر مي کردند سينه خود را سپر ولايت مي کردند و اين افراد در آزمون بصيرت نمره قبولي را کسب کردند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: ‌از بدو پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون آزمون هاي سختي از جمله غائله کردستان، ترکمن،خوزستان، جنگ تحميلي شکل گرفت که با تدابير ارزشمند و حکيمانه معمار کبير انقلاب (ره) و رهبري و با حضور مردم با بصيرت اين فتنه ها يکي پس از ديگري خنثي شد.

وي خاطرنشان كرد: هنر نيست که وقتي ديديم همه چيز آرام است بگوييم ما پشتيبان ولايت فقيه هستيم و وقتي که فضا غبارآلود شد احتياط کنيم و خود را کنار بکشيم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر