بازدید 11989

عطاری‌هایی که نسخه مرگ می‌پیچند

عطاری‌هایی که نسخه مرگ می‌پیچندفرمانده انتظامی ابهر گفت: طی بازدید از دو عطاری در این شهرستان ۱۳۰۰ داروی غیرمجاز کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 20 February 2021

به گزارش تابناک، سرهنگ محمد مهدی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری و فروش مقادیری قرص غیرمجاز در ۲ واحد صنفی عطاری در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به دو واحد صنفی عطاری مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۳۰۰ عدد داروی غیرمجاز خارجی کشف کردند.

مهدی‌خانی با بیان این‌که در این رابطه ۳ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول تاکید کرد: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و لازم است شهروندان هنگام مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ابهر خاطرنشان کرد: سوءاستفاده برخی از عطاری‌ها در فروش دارو می‌تواند جان مردم را با خطر مواجه کند، به همین خاطر شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار