بازدید 6257

دستگیری ۲ زورگیر موتورسوار

کد خبر: ۱۰۳۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 18 February 2021

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر و اعتراف به ۲۲ فقره سرقت تلفن همراه خبر داد.

به گزارش میزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان بیان کرد: با توجه به افزایش وقوع سرقت تلفن همراه به همراه ضرب و جرح و تهدید با سلاح سرد توسط ۲ موتورسوار در سطح حوزه کلانتری ۱۱۶ مولوی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۶ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اظهارات شاکیان، مشخصات ظاهری متهمان در اختیار گشت‌های انتظامی این کلانتری قرار گرفت، عنوان کرد: عوامل کلانتری ۱۱۶ "مولوی " موفق شدند ساعت ۱۶۰۰ روز گذشته حین اجرای طرح در حوالی خیابان "صاحب دل" متهمان را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی بودند شناسایی و دستور ایست دادند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه موتورسواران بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل متواری شدند، ابراز داشت: عملیات تعقیب متهمان آغاز و پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت آنان متوقف و متهمان که راهی برای فرار نداشتند به سمت ماموران با سلاح سرد، حمله ور و در نهایت با اقتدار و تلاش ماموران کلانتری "۱۱۶" هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از آنان ۲ دستگاه گوشی سرقتی و حدود ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از سوابق کیفری متهمان مشخص شد هر ۲ متهم سابقه دار بوده و دارای ۴ فقره سابقه سرقت کیف قاپی و قاپ زنی هستند.

سرهنگ جلیلیان توضیح داد: متهمان در بررسی تکمیلی به ۲۲ فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد و تهدید رهگذران معترف و کلیه مال باختگان شناسایی و هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر