بازدید 8333

 دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید رایگان در سایت مووی لند همراه سریال خارجی، کره ای، ترکی دوبله فارسی

ظهور اینترنت عاملی بود که سبب شد تا دستیابی به فیلم ها وجه دیگری به خود بگیرد . اکنون اینترنت شاهراه انتخاب و دانلود فیلم جدید در دسته های مختلف است ، ما در ادامه ی این مطلب مروری بر دسته های محبوب و البته مشکلات موجود در حین دانلودشان می پردازیم . از طرفی در انتها هم مروری بر فیلم شنای پروانه خواهیم داشت و راهکاری را برای دانلود این فیلم ارائه می دهیم .
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 18 February 2021

مووی لند

فیلم را می توان از مهم ترین مانوس های انسان قرن بیست و یکم دانست که از بدو تولد با آن خو گرفته است . این دسته از تولیدات می توانند تاثیر زیادی بر روی روح و روان آدمی داشته باشند. از طرفی دیگر فیلم ها قیمت پایینی دارند و می توانند برای مدت زمان بیشتری افراد را به خود سرگرم نمایند . همین مورد باعث شده تا افراد همواره در پی دانلود فیلم جدید باشند تا بدین وسیله اوقات فراغت خود پر نمایند. ظهور اینترنت عاملی بود که سبب شد تا دستیابی به فیلم ها وجه دیگری به خود بگیرد . اکنون اینترنت شاهراه انتخاب و دانلود فیلم جدید در دسته های مختلف است . بدین جهت افراد هر روزه ژانر های خود را سرچ می کند تا بتوانند اثر دلخواهشان را بیابند اما مشکلاتی این کار را دشوارتر می کند. ما در ادامه ی این مطلب مروری بر دسته های محبوب و البته مشکلات موجود در حین دانلودشان می پردازیم . از طرفی در انتها هم مروری بر فیلم شنای پروانه خواهیم داشت و راهکاری را برای دانلود این فیلم ارائه می دهیم .

سریال خوب بد جلف

ملکه گدایان

دانلود فیلم جدید از سریع ترین راه ممکن و راحت

بیشتر افراد تمایلی به تماشای فیلم های تکراری ندارند. آن ها دائماً اینترنت را برای دانلود فیلم های جدید زیر و رو می کنند . اما عموماً دسترسی به گزینه ی دلخواه می تواند زمان زیادی را از آن ها بگیرد . دلیل این امر را می توان نبود یک رسانه جامع و کامل عنوان کرد چراکه بیشتر رسانه های موجود در این زمینه کم و کاستی هایی دارند که اجازه نمی دهد تا کاربر بتواند به شیوه ای اصولی اثر دلخواه خود را دانلود نماید. سرعت پایین سرورهای سایت، نبود کیفیت های متفاوت از یک اثر، محدود بودن آرشیو و.... از جمله مشکلاتی است که در این زمینه وجود دارد . اگر شما هم چنین مشکلاتی را تجربه کرده اید بهتر است از این پس به رسانه ی مووی لند مراجعه نمایید. این رسانه در ابتدای کار تمام مشکلات موجود در این حیطه را بررسی کرده و سپس با تکیه بر دانش خود اقدام به رفع آن ها نموده است . در این رسانه هیچ گونه تبلیغاتی وجود ندارد . از طرفی دیگر یک آرشیو بزرگ و مشتمل بر چند هزار اثر در آن وجود دارد که می تواند نیاز کاربران را به بهترین نحو ممکن برطرف نماید . مزیت دیگری که در این رسانه دیده می شود، سرورهای قدرتمند آن است که اجازه می دهد تا فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن دانلود نمایید . اگر شما هم در پی دانلود فیلم جدید هستید، می توانید رسانه ی مووی لند را به عنوان مرجع اصلی خود انتخاب نمایید .

 سیاوش

دانلود سریال ایرانی ، کره ای ، ترکی ، خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده به فیلم

سریال های کره ای از دیگر تولیدات سینمایی هستند که در چند سال اخیر در بین ایرانیان محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده اند. این دسته از تولیدات عموماً جذابیت بالایی داشته و برای ایرانیان هم تازگی خاصی دارند . همین مورد سبب شد تا در چند سال اخیر این دسته از تولیدات در بین مردم نفوذ بالایی داشته باشد . البته باید عنوان کرد که دانلود سریال های کره ای مشکلات ویژه ی خود را دارد . بیشتر رسانه ها، این سریال ها را قرار نمی دهند . از طرفی آن دسته از رسانه هایی هم که چنین اقدامی انجام داده اند، آثار محدود و اندکی دارند که این به نوبه ی خود انتخاب افراد را کم می کند . باید این موضوع را خاطر نشان کرد که سریال های کره ای نیازمند زیرنویس فارسی و یا صوت دوبله هستند که در بسیاری از سایت ها یا ناموجود است و یا هماهنگ نیست . این موضوع همان عاملی بوده که سد راه عاشقان این تولیدات شده است. رسانه ی مووی لند در این زمینه هم به شیوه ای اصولی عمل کرده است . این رسانه سریال های کره ای مختلفی را بر روی سرور های خود قرارداده است . از طرفی دیگر برای هر سریال هم صوت دوبله و یا زیر نویس فارسی قرار داده است . این فایل ها کاملاً هماهنگ بوده و قبل از بارگذاری تست می شوند. لذا اگر شما هم به دنبال دانلود سریال کره ای هستید می توانید به رسانه ی مووی لند مراجعه فرمایید .

 دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم ایرانی شنای پروانه با لینک مستقیم

فیلم شنای پروانه را می توان از جدیدترین و البته معروف ترین آثار موجود در ژانر اجتماعی دانست که این روز ها در سینمای ایران به محبوبیت بالایی رسیده است . این اثر تقریباً تمام مزیت های لازم برای تبدیل شدن به ی اثر عالی را دارد . فیلمنامه ی قوی ، کارگردانی عالی، بازیگران توانمند و.... همگی بخشی از این مزیت ها می باشد . داستان این اثر در رابطه با زنی به نام پروانه است . فیلم شنا کردن او در استخر پخش می شود و همین دردسر هایی را برایش ایجاد می کند . شوهر و برادر او در پی انتقام بر می آیند و قصد دارند شخصی که این فیلم را پخش کرده است را یافته و او را به سزای عملش برسانند . اما در این راه مشکلات مختلفی برایشان رخ می دهد که بیش از پیش موجب جذابیت داستان می شود. البته داستان زیبا تنها نقطه قوت این اثر نیست بلکه حضور بازیگران توانایی همچون جواد عزتی و طناز طباطبایی هم بر زیبایی این فیلم افزوده است. این فاکتورها در کار هم سبب شده اند تا این اثر فروش عالی در گیشه ی سینما داشته باشد و توجه تعداد زیادی از مخاطبان و منتقدان را به سمت خود جلب نماید . اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دانلود فیلم شنای پروانه را دارید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و آن را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل