بازدید 17626
۴

هجوم مسافران به مازندران/ ترافیک کندوان سنگین است

سامانه های تصویری و گزارش های راهداران حکایت از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی محورهای مازندران و هجوم مسافران در شرایط کرونایی به استان دارد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 18 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در حالی شرایط مازندران از نظر شرایط کرونایی شکننده است که ترافیک در برخی محورهای استان از جمله کندوان نیمه سنگین و سنگین است و شاهد سفر مسافران به منطقه هستیم.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه طبق گزارش‌های دریافتی از راهداران و سامانه‌های تصویری شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان محدوده سیاه بیشه تا تونل هستیم، اظهار داشت: همچنین در برخی مقاطع این محور ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در دیگر محورهای عادی است، وضعیت جوی محور کندوان را دارای بارش پراکنده برف اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
آنهامسافر نیستند بلکه کارمندان دولت هستند که به شهر های خودشان می روند دولت برای اینگونه افرادمیبایست فکری بکند و برای همیشه این دسته از کارمندان را به شهرهای خودشان انتقال دهداگر مسافربودندن در ایام هفته تردد میکردنند نه آخر هفته .
آفرین به تو پسر باهوش
تا حالا نمیدونستم کل کارمندای تهران مازندرانین ، تا ادمایی امثال تو تو این جامعه هست که برا تمام مشکلات و مسائل این مملکت میخوان همه رو مقصر جلوه بدن و واقعیت رو نادیده بگیرن وضعیت کشور همینه که هست
صاحبان ویلاهایی هستند که اهالی بومی با تخریب شالیزارها و جنگل ها به آنها فروخته اند
جالبه اگه با قطار - اتوبوس و یا تاکسی های بین شهری به مسافرت بریم کرونا نمیگیریم اما اگر با ماشینهای شخصی به مسافرت بریم کرونا میگیریم . لامذهب عجب ویروس هوشمند و عاقلیه .
به نظرم دولت فقط برای کاهش مصرف بنزین و صرفه جویی از این روش و تبلیغ استفاده میکنه وگرنه ثابت شده کسی که سفر هم نداشته ( حتی به نوع انگلیسی ) این بیماری دچار شده پس بیخودی با این اراجیف وقت ملت رو نگیرید .
در ثانی چطور موتور پیمایی مردم در 22 بهمن رو ارج نهادید اما همون ملت با ماشین برن شمال میشن عامل انتشار ویروس . خدایی ملت رو چی فرض کردین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست