بازدید 4026

9 گزارشگر جام جهاني را پوشش مي‌دهند

تهيه‌كننده برنامه يك جهان ـ يك جام با اشاره به برگزاري مسابقات در سه زمان 16، 30‌/‌18 و 23 گفت: علاوه بر پخش مستقيم بازي‌ها، در روز بعد نيز به مدت 60 دقيقه صحنه‌هاي زيباي بازي‌هاي انجام شده از شبكه 3 پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰ 10 June 2010
حسين ذكايي مجري با سابقه و دبير شوراي هماهنگي ورزش صدا و سيما، مسووليت پخش بازي‌هاي جام جهاني فوتبال 2010 را بر عهده دارد.

وي در رابطه با رويكرد شبكه 3 به پخش مستقيم بازي‌ها گفت: اصولا پخش زنده مسابقات در همه جاي دنيا همراه با كارشناسي در حاشيه مسابقات است و تلاش داريم علاوه بر كارشناسي فني بازي‌ها، مهماناني اعم از بازيكن و مربي نيز در طول برگزاري يك ماهه رقابتها، مهمان برنامه «يك جهان، يك جام» باشند.

وي افزود: در كنار پخش مستقيم بازي‌ها،معرفي تيم ها، تاريخچه بازي‌ها و معرفي مدعيان جام جهاني را به همراه گزارش‌هاي مردمي در طول برنامه بازي‌ها خواهيم داشت. ضمن آن‌كه حضور پيشكسوتان فوتبال داخلي در اين برنامه پررنگ خواهد بود و متخصصان مختلفي به برنامه خواهند آمد تا از ابعاد مختلف، جام جهاني آفريقاي جنوبي را تجزيه و تحليل كنند.

وي از مرتضي محصص، حميد رضا صدر، امير حاج رضايي، مجتبي تقوي، مجيد جلالي، مجيد صالح و امير حسين پيرواني به عنوان كارشناساني نام برد كه در طول رقابت‌هاي جام جهاني با حضور در برنامه يك جهان ـ يك جام، مسابقات جام جهاني را تجزيه و تحليل خواهند كرد.

ذكايي افزود: در عين حال از لژيونرهاي فوتبال، بازيكناني چون مهدي مهدوي‌كيا، رحمان رضايي و جواد نكونام دعوت خواهد شد تا به صورت تخصصي، ديدگاه‌هاي خود را در رابطه با تيم‌ها و مدعيان جام بيان كنند.

تهيه‌كننده برنامه يك جهان ـ يك جام با اشاره به برگزاري مسابقات در سه زمان 16، 30‌/‌18 و 23 گفت: علاوه بر پخش مستقيم بازي‌ها، در روز بعد نيز به مدت 60 دقيقه صحنه‌هاي زيباي بازي‌هاي انجام شده از شبكه 3 پخش خواهد شد.

به گفته مسوول پخش بازي‌هاي جام جهاني، علاوه بر شبكه 3 كه بازي‌ها را مستقيم گزارش مي‌كند، ديگر شبكه‌ها نيز به قرار ذيل مسابقات جام جهاني را پوشش خواهند داد:

شبكه يك: هر روز صبح 60 دقيقه راجع به بازي‌هاي برگزار شده تجزيه و تحليل كارشناسي خواهد داشت.

شبكه دو: برنامه مستقلي ندارد، اما در برنامه روز از نو و تصوير زندگي، به صورت برنامه‌هاي 15 دقيقه‌اي، مسابقات را مرور خواهد كرد. ضمن آن كه برنامه ورزش از نگاه دو نيز كه جمعه‌ها روي آنتن مي‌رود، به صورت ويژه به جام مي‌پردازد.

شبكه تهران: در دو برنامه 15 دقيقه‌اي به نام جام رنگين كمان، در ساعت 10 صبح و 20، خلاصه بازي‌ها را پخش خواهد كرد.

شبكه جام‌جم: هر شب در جام‌جم يك، برنامه ويژه جام جهاني به مدت 70 دقيقه روي آنتن مي‌رود و ضمن معرفي ستارگان جام جهاني و مروري بر تاريخچه بازي‌ها، از حضور ايرانيان در رقابت‌هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي گزارش‌هايي را پخش خواهد كرد.

شبكه خبر: علاوه بر برنامه‌هاي خبري، هر روز بنا بر مسائل اتفاق افتاده، برنامه‌هاي 5 تا 7 دقيقه‌اي را از مسابقات روي آنتن خواهد برد.

راديو ورزش: اين شبكه مسابقات جام جهاني را مستقيم گزارش خواهد كرد.

ذكايي همچنين به برگزاري مسابقه پيامك در طول برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني اشاره كرد و گفت: اين مسابقه در چند لايه و در جهت جذابيت و مشاركت مردمي با اهداي جوايزي نفيس برگزار خواهد شد.

وي 9 گزارشگر ايام پخش مستقيم رقابت‌هاي جام جهاني را به قرار ذيل معرفي كرد: عادل فردوسي‌پور، جواد خياباني، مزدك ميرزايي، پيمان يوسفي، قاسم سيانكي، عليرضا عليفر، محمدرضا احمدي، محمدرضا بالاپور و مجتبي صادقيان.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار