بازدید 6829

اردوغان: تروریست‌ها به‌هرکجا پناه ببرند نابودشان می‌کنیم

رئیس جمهوری ترکیه گفت: تروریست‌ها به هرکجا پناه ببرند، نیرو‌های مسلح کشورمان آن‌ها را پیدا و نابودشان خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 16 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز سه‌شنبه طی سخنانی در نشست حزب عدالت و توسعه در استان ترابزون، درباره مبارزه ترکیه با حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) تاکید کرد: «تروریست‌ها به هرکجا پناه ببرند، آن‌ها را پیدا و نابودشان خواهیم کرد. مبارزه ما با یک گروه تروریستی که گذشته غیرنظامی را قتل‌عام کرده و اکنون افراد غیرمسلح را بی‌رحمانه به قتل می‌رساند، ادامه دارد».

وی درباره عملیات نیرو‌های مسلح کشور در شمال عراق تصریح کرد: گارا یک منطقه مهم و آشفته بود، گارا سقوط کرد و به خواست خدا کار تمام شد.

اردوغان همچنین تصریح کرد: عملیات نظامی علیه تروریست‌ها را که پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم، در دوره آینده در مناطق پرخطر گسترش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان برای اینکه بار دیگر مورد حملات مشابه قرار نگیریم در مناطقی که از وجود تروریست‌ها پاکسازی شده تا زمانی که لازم باشد، حضور خواهند داشت.

وی همچنین از سکوت کشور‌های غربی نسبت به کشته شدن ۱۳ شهروند ترکیه توسط پ. ک. ک شدیدا انتقاد کرده و گفت که به جز چند مورد معدود، واکنشی نسبت به حادثه گارا صورت نگرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها