بازدید 25736
به بهانه کرونا، سه میزبانی مهم را از ایران سلب کردند؟

تاریخ مقدماتی جام جهانی؛ ۴بازی ایران در ۱۲روز

مطابق برنامه ریزی جدید، تیم ملی روز ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) تیم ملی مقابل هنک کنگ، ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) مقابل بحرین، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در برابر کامبوج و در نهایت روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در برابر عراق قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 16 February 2021

همانطور که تابناک چند روز پیش طی گزارشی از سلب میزبانی ایران در سه بازی دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 به بهانه خطر ویروس کرونا خبر داده بود، حالا به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است و مصاحبه فرمالیته سخنگوی فدراسیون هم مانع آن نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، البته هنوز خبر قطعی در این باره اعلام نشده است اما اینطور به نظر می رسد که باقیمانده مسابقات انتخابی جام جهانی قطر در خاک همین کشور برگزار خواهد شد تا ایران به جای بازی در ورزشگاه ازادی با بحرین و عراق، در یک ورزشگاه عربی با این دو حریف عرب که تیم ملی را در بازی رفت شکست داده بودندف برگزار شود.

به نوشته سایت فدراسیون فوتبال جلسه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های با شین من گیل، رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون، عوض بیک مسول مسابقات کمیته مسابقات و پاول عضو کمیته مسابقات امروز به شکل آنلاین برگزار شد.

تاریخ مقدماتی جام جهانی؛ ۴بازی ایران در ۱۲روز

مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی درباره این نشست گفت: در این نشست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران بر میزبانی رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت تاکید داشتند و بر حق فوتبال ایران مبنی بر بهره‌مند شدن از ظرفیت میزبانی در سه مسابقه دور برگشت تصریح کردند. در نهایت، با توجه به همه گیری و افزایش شیوع کرونا در سطح جهان و تاکید کنفدراسیون مبنی بر سلامت مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران مسابقات و مباحث مختلف صورت گرفته درباره ادامه برگزاری رقابت‌های انتخاباتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در نهایت مقرر گردید این مسابقات به احتمال بسیار زیاد به صورت متمرکز به میزبانی یکی از تیم‌های گروه C برگزار شود و در صورت عدم وجود میزبان از سوی تیم‌های حاضر در این گروه مسابقات در کشور بی طرف به انجام برسد.
وی ادامه داد: نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا با سایر گروه‌های شرکت کننده فردا به پایان می‌رسد و نتیجه آن به صورت رسمی به فدراسیون‌ها اعلام خواهد شد.

اعلام زمان جدید برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
رئیس دپارتمان تیم‌های ملی درباره زمان برگزاری مسابقات گفت:بر این اساس و مطابق برنامه ریزی جدید، تیم ملی روز ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) تیم ملی مقابل هنک کنگ، ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) مقابل بحرین، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در برابر کامبوج و در نهایت روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در برابر عراق قرار خواهد گرفت.

خراطی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ورود تیم‌ها به کشور میزبان ۳۱ ماه می (۱۰ خرداد) سال جاری میلادی و خروج آن‌ها هم ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) خواهد بود و بنابراین مدت زمان برگزاری مسابقات ۱۷ روز تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل