بازدید 3400

نقشه تازه داماد براي پدرزن ثروتمند

وقتی کارآگاهان عکس مرد فراری را از خانواده همسرش گرفتند در بانک اطلاعات مجرمان به مشخصات وی دست یافتند که نشان می‌داد تازه‌داماد کلاهبردار از مجرمان قدیمی بوده و در سال 83 نیز به‌خاطر همین اتهام پشت میله‌های زندان بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴ 10 June 2010
این مرد 39 ساله که شیشه‌ای است در توهم مواد به این باور رسیده بود که پزشک و شخصیتی بانفوذ در ادارات مهم دولتی است.

روز هفتم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری نماینده حقوقی یک سازمان دولتی به طرح شکایتی پرداخت و در آن خواستار تعقیب قضایی مردی شده بود که در نقش نماینده سازمان به کلاهبرداری‌های میلیونی اقدام می‌کند. وقتی با دستور بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 3 تهران تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند، پی‌بردند مردی با نام «محمد» با ساختن مهر و تهیه سربرگ‌های این سازمان به اجرای نقشه‌های شوم خود می‌پردازد.

هنوز ردپایی از مرد شیاد به دست نیامده بود که زنی 30 ساله نزد کارآگاهان رفت و پرده از فریبی برداشت که در آن با محمد ازدواج کرده بود. این زن گفت: از یک‌سال پیش به پیشنهاد خواهر محمد، با وی آشنا شدم. این مرد خود را نماینده با‌نفوذ در ادارات دولتی و دانشگاهی و کارمند رده‌بالای یک سازمان دولتی معرفی کرد. وقتی به وی اعتماد کردم، 6 ماه پیش با هم ازدواج کردیم و وی با بهانه‌های مختلف از من و پدرم 350 میلیون تومان پول گرفت و ناپدید شد.

وقتی کارآگاهان عکس مرد فراری را از خانواده همسرش گرفتند در بانک اطلاعات مجرمان به مشخصات وی دست یافتند که نشان می‌داد تازه‌داماد کلاهبردار از مجرمان قدیمی بوده و در سال 83 نیز به‌خاطر همین اتهام پشت میله‌های زندان بوده است.

تحقیقات نشان داد که محمد، با سوءاستفاده از مهرهای جعل شده و سربرگ‌های سازمان دولتی تحت عنوان نماینده تام‌الاختیار به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌رفته و در یکی از موارد با تنظیم معرفی‌نامه‌ای جعلی برای آزادسازی ماشین‌آلات راه‌سازی توقیف شده در گمرک اقدام کرده و با این ادعا که این ماشین‌آلات متعلق به سازمان‌ دولتی است خواستار ترخیص آنها شده بود، درحالی‌که ماشین‌آلات متعلق به پدرزن پولدارش بوده و وی با این برگه جعلی تنها از پدرزنش میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده سپس فراری شده است.

کارآگاهان که به جست‌وجوی قدم به قدم دست‌زده بودند، توانستند پاتوق وی در پارک اندیشه خیابان شریعتی را شناسایی و روز 5 خرداد‌ماه سال‌جاری وی را غافلگیر و دستگیر کنند.

بنا به گزارش خبرنگار «وطن‌امروز»، داماد کلاهبردار اعتیاد شدیدی به شیشه داشته به طوری‌که به این باور رسیده است واقعا نماینده سازمان دولتی و پزشک بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر