بازدید 11106

نظر کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی استقلال

خطای پنالتی نبود و دستور داور به ادامه بازی تصمیم کاملاً درستی بود. فکر می‌کنم یکی از صحنه‌هایی که کمک داور پشت دروازه به داور کمک کرد، همین صحنه بود
کد خبر: ۱۰۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 13 February 2021

کارشناس داوری فوتبال در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار سپاهان و استقلال از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نکته خیلی خوبی که در این بازی از داور مسابقه دیدیم، جابه‌جا شدن بود. او به خوبی تمام زمین را پوشش می‌داد و داوران پشت دروازه هم در برخی صحنه‌ها به خوبی او را کمک کردند.

به گزارش تابناک ورزشی،  نادر جعفری ادامه داد: در مجموع قضاوت خوبی از تیم داوری شاهد بودیم، هرچند اشتباهاتی هم وجود داشت که در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود. از جمله اشتباهات کارت زردی بود که به امید نورافکن نشان داده شد، در حالی که قبل از خطای این بازیکن، روی او خطا شده بود. چند خطا هم بود که داور به اشتباه سوت زد، اما تأثیری در نتیجه بازی نداشت و در مجموع هم او به درستی از کارت‌های خود استفاده کرد.

این کارشناس داوری در خصوص صحنه‌ای که در دقیقه 48 بابک مرادی در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد و معتقد بود محمد نژادمهدی روی او خطا کرده است، گفت: آن صحنه، خطای پنالتی نبود و دستور داور به ادامه بازی تصمیم کاملاً درستی بود. فکر می‌کنم یکی از صحنه‌هایی که کمک داور پشت دروازه به داور کمک کرد، همین صحنه بود که به خوبی مدیریت شد.

جعفری گفت: صحنه دیگری در بازی رقم نخورد که نیاز به تحلیل تصمیمات داور باشد. دو تیم هم آنقدر خوب بازی کردند که کار داور مسابقه را آسان کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار