بازدید 7608
۱

خبر مهم برای متقاضیان دریافت وام بافت فرسوده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کمیسیون اقتصادی هیئت دولت پیشنهاد وزارت راه برای افزایش ۲ برابری سقف وام مشارکت مدنی در بافت‌های فرسوده را تصویب کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 13 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیرمحمود غفاری معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پیشنهاد وزارت راه برای اصلاح میزان سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت و ودیعه اسکان موقت در اراضی مشمول ماده (۱۷) آیین‌نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار در جلسه مورخ ۲۰ بهمن ۹۹ در کمیسیون اقتصادی هیأت دولت تصویب شد.

وی افزود: بر اساس این پیشنهاد و در صورت تایید نهایی دولت سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت در کلان‌شهرها از رقم ۵۰۰ میلیون ریال به رقم ۱۲۰۰ میلیون ریال و ودیعه اسکان موقت در اراضی مشمول در کلان‌شهرها از ۲۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا می‌کند.

 

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه بیان کرد: برای سایر شهرها نیز سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت به رقم ۸۰۰ میلیون ریال و ودیعه اسکان موقت در اراضی مشمول به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

غفاری با اشاره به اینکه یکی از نقاط اصلی هدف شرکت بازآفرینی شهری در نوسازی بافت‌های میانی و سکونتگاه‌های غیررسمی مناطق کمتر برخوردار مرزی است، توضیح داد: بر اساس این مصوبه وزارت راه و شهرسازی مجاز شد نسبت به پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان نوسازی در مناطق مذکور با کارمزد حداقل ۴ درصد از طریق انعقاد عاملیت با بانک‌ها و مؤسسات عامل دارای مجوز از بانک مرکزی اقدام کند. اجرایی شدن این تصمیم منوط به تصویب نهایی هیأت وزیران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بخدا وام بافت فرسوده فعلی ظلمی است که در حق مردم می کنند . و مردم به گمانشون این وام کم بهره است از آن استفاده می کنند ولی بهره آن و هزینه دفترخانه ها آن سبب میشه که درصد بهره آن خیلی بیشتر شود. مردم نباید گول بخورند . وام 18 درصد + سود مشارکت + هزینه دفترخانه + تکه تکه دادن آن و ... همش ضرر .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر