بازدید 9922

توضیح یک تشکل دانشجویی درباره یک خبر

کد خبر: ۱۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۲ 09 June 2010
محمود صادقي اشرافي دبير انجمن اسلامي دانشجويان اردبيل با ارسال این مطلب به "تابناک" آورده است:

با سلام
با توجه به چاپ مطلب خلاف واقعي در تاريخ 15/3/89 نسبت به تشكل انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلي مبني بر "افزايش فشارها بر انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلي" در سايت كلمه و به تبع آن در ديگر سايت هاي اصلاح طلب، انجمن اسلامي اين دانشگاه تكذيبيه اي براي آن سايت فرستاد كه متاسفانه چاپ نشد لذا از مسئولين اين سايت محترم خواهشمند است تا اين جوابيه را چاپ كند تا برخي سايت ها با بي اخلاقي و چاپ برخي اخبار دروغ ، موجبات شادي دشمنان نظام را فراهم نياورند.
متن جوابيه به شرح زير مي باشد:

بسمه تعالي
مديريت محترم پايگاه خبري تحليلي كلمه
با سلام و احترام
پيرو انتشار خبري با عنوان "افزايش فشارها بر انجمن اسلامي دانشگاه محقق اردبيلي" خواهشمند است مطابق قانون جوابيه زير را به همراه تصوير پيوست در اسرع وقت بر روي خروجي پايگاه قرار دهيد.

1)عدم برگزاري انتخابات شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان،صرفا به دليل به حد نصاب نرسيدن كانديداها و همچنين پايان ترم تحصيلي جاري و عدم حضور دانشجويان در دانشگاه بوده است.

2)تابلوي اعلانات انجمن اسلامي دانشجويان فقط در زمان حضور دانشجويان در دانشگاه بروز رساني مي شود. طبيعي است كه با پايان ترم تحصيلي، اخبار قديمي جمع آوري و نصب اخبار و اطلاعيه هاي جديد به آغاز ترم تحصيلي بعدي موكول شود.

3)جمع آوري تصاوير و نوشته هاي روي ديوار در روزهاي پاياني ترم در راستاي ايجاد تغييرات ظاهري و با تصميم گيري و هماهنگي اعضاي شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان بوده و علت ديگري نداشته است.

4)تا كنون هيچ يك از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلي خبرنگار هيچ يك از نهادها و پايگاه هاي اطلاع رساني نبوده است و اخبار و نامه هاي رسمي انجمن اسلامي دانشجويان فقط و فقط با امضاي دبير و مهر انجمن اسلامي دانشجويان معتبر مي باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار