بازدید 2427

علي کريمی: کسی توصيه‌ای به من نکرد

من روز يک‌شنبه در دفتر باشگاه حاضر شدم، با مديرعامل و رئيس هيات مديره ديدار و گفت وگويي داشتم و بعد از توافقي که حاصل شد قراردادم را امضاء کردم. نمي دانم دليل انتشار اين اخبار و شايعات چيست و چطور مي توان يک بازيکن را مجبور به امضاي قرارداد يا مذاکره و ديدار با مسئولان باشگاه کرد؟ اگر با کسي در اين باشگاه مشکل داشتم طبيعتا در استيل‌آذين نمي‌ماندم اما، من در اينجا شرايط خوبي دارم و هيچ اختلافي بين اعضاي تيم و مسئولان باشگاه وجود ندارد. با رضايت کامل و به خواست خودم قراردادم را تمديد کردم.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸ 09 June 2010
بازيكن تيم فوتبال استيل‌آذين با تکذيب اخبار و شايعات منتشر شده درباره‌ي اجبار در تمديد قراردادش با اين باشگاه گفت: حضور من در باشگاه استيل آذين و ديدار با مسئولان اين باشگاه تنها به خواست شخصي خودم بوده و هيچ کس در اين رابطه علي کريمي را مجبور به کاري نکرده است.

علي کريمي در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: متاسفانه عده‌اي مي خواهند براي تيم ما حاشيه درست کنند اما مطمئنا نمي توانند آرامش را از استيل آذين بگيرند. من به خواست خودم راهي باشگاه شدم و هيچ کس توصيه‌اي به من نکرد. باز هم تاکيد مي کنم با هيچ کس اختلافي ندارم و به زور کاري را انجام نداده‌ام.

وي ادامه داد: من روز يک‌شنبه در دفتر باشگاه حاضر شدم، با مديرعامل و رئيس هيات مديره ديدار و گفت وگويي داشتم و بعد از توافقي که حاصل شد قراردادم را امضاء کردم. نمي دانم دليل انتشار اين اخبار و شايعات چيست و چطور مي توان يک بازيکن را مجبور به امضاي قرارداد يا مذاکره و ديدار با مسئولان باشگاه کرد؟ اگر با کسي در اين باشگاه مشکل داشتم طبيعتا در استيل‌آذين نمي‌ماندم اما، من در اينجا شرايط خوبي دارم و هيچ اختلافي بين اعضاي تيم و مسئولان باشگاه وجود ندارد. با رضايت کامل و به خواست خودم قراردادم را تمديد کردم.

کريمي که موثرترين بازيکن استيل آذين در فصل گذشته رقابت هاي ليگ برتر بود با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته در باشگاه گفت: مسئولان باشگاه تلاش خوبي انجام دادند و بازيکنان خوبي جذب شده‌اند. اميدوارم پاسخ تلاش‌ها و زحمات هدايتي و آجورلو را بدهيم. اميدوارم تيم در اين فصل نتيجه بگيرد و انتظارات را برآورده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل