بازدید 10304
الکس تکسیرا به جای الهلال سر از تیم رقیب درآورد

خرید ۷۵۰ میلیاردتومانی النصر رکورد جدید عربستانی‌ها!

کد خبر: ۱۰۳۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 10 February 2021

باشگاه النصر به دلیل 76 میلیون ریال سعودی بدهی که داشت، توسط کمیته بهره وری مالی عربستان، از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شد هر چند آنها طبق مجوز فیفا، می توانند یک بازیکن را با کیم جین سو کره ای که مصدوم شده است، جایگزین کنند.


در این میان و در حالیکه مسئولان الهلال در حال مذاکره با الکس تکسیرا مهاجم سابق شاختار و جیانسگو سونینگ بود، این بازیکن ناگهان از باشگاه النصر رقیب دیرینه الهلالی ها سر درآورد و به گفته رسانه های سعودی، او به زودی قراردادش را با النصری ها رسمی می کند.


روزنامه الوطن نوشته است که تمامی توافقات بین تکسیرا و النصر انجام شده و تنها ریزه کاری هایی از جمله دریافت مجوز قطعی جانشین شدن تکسیرا با کیم سو در این میان باقی مانده تا این مهاجم 31 ساله برزیلی، به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شود که بالاترین دستمزد را در فوتبال این کشور نیز دریافت می کند.


اما عبد الإله العتیبی روزنامه نگار مشهور عربستانی در خبری، رقم قرارداد تکسیرا با النصر را فاش کرد. او مدعی شد که نصراوی متعهد شده است تا در زمان 2 سال و نیم حضور تکسیرا در النصر، سران این باشگاه مبلغ هنگفت 27 میلیون یورو به این مهاجم بپردازند.
با این قرارداد، تکسیرا ماهیانه 900 هزار یورو از النصر حقوق دریافت می کند. حقوق روزانه او 30 هزار یورو است و به عبارتی دیگر، تکسیرا بابت هر ساعت حضور در النصر، مبلغ 1250 یورو درآمد کسب می کند که این مبلغ هنگفت، او را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان تبدیل کرده است.


النصر در گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با السد و الوحدات اردن همگروه است و در صورتی که فولاد موفق شود در دیدار پلی آف از سد العین بگذرد، با این تیم عربستانی در یک گروه قرار می گیرد و باید شاهد تقابل فولادی ها با تکسیرا باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار